Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelijulisteet, pelivaatteet yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mac41
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nojoo, nyt on REZero, Indiana Jones, 007:Nighfire ja Metal Gear 2Substance (todella iso) seinällä.

Lisäksi löytyy yli metrin korkuinen pahvimainos 007:Nighfireistä

Eiköhän kaupungilta löydy jonkinlaisia julistekauppoja... Helsingissä ainakin oli joskus, mutta missä...:(

Nyt löytyisi noin 72x50 cm kokoinen Final Fantasy Tactics Advance -juliste. Siinä on käsin piirretty lintuhahmo (Chocobo), mies (Judge Cid) selässä. Kuvan ympärillä on kolme "selittävää" tekstiä, joista johtaa viivat lintuun, mieheen ja linnun satulaan. Kulta on ainoa väri, muuten juliste on mustaa valkoisella pohjalla. Juliste on tavallista paksumpaa paperia.

Alareunassa on teksti: (c) 2003 SQUARE CO., LTD. All Rights Reserved + Special Illustration by Akihiko Yoshida.

Maininta itse pelistä on vasemmassa ylänurkassa olea pieni kullanvärinen laatikko, jonka sisällä tuo "Final Fantasy Tactics Advance" lukee.

Kiinnostaako jotakuta? Kuvan voin napata digikameralla. Harmittavasti juliste on taiteltu kahdeksaan osaan (2x4), jotta se mahtui pakettiin tullessaan idän suunnasta (HK).

-=Pacdam=-

Sen offical xbox magazine UK:n mukana tuli ainakin kerran juliste joka oli ihan kunnon kokoinen (iso). Julisteessa on sellainen pääkallo enclavesta... toisella puolella jonkun toisen pelin juliste, en muista minkä.
Niin tuosta halo julisteesta... itse leikkasin kerran lehdestä sellaisen A3:n kokoisen Halo-mainoksen irti ja laitoin seinälle ;)

Mulla on ikkunan kokonen gta vice city juliste. koristaa hienosti seinääni. niin ja sit tietysti gta 3 juliste,melkee samaa kokoa. :D

Kannattaa käydä vaikkapa Dosesta kysymässä. Itse olin Dosessa vuoden töissä, ja sinne kyllä niitä julisteita tuli kasapäin. Ylimääräisiä jäi varaston nurkkaan aika usein.

Sain n. vuosi sitten Shenmuen virallisen julisteen eurolla paikallisesta viihdemyymälästä. Myös Tampereen Game Housessa oli vielä puoli vuotta sitten jopa muutama Dreamcast-juliste.

Peliaiheisia t-paitoja minulla on kaksi kappaletta. Molemmat voitin erinäisissä kilpailuissa. Myös pelien keräilyversioiden mukana saa yleensä t-paidan.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse haluaisin lisää julisteita pelien mukana.Luulisi tuolla 60e hintalapulla saavan muutakin kuin viihdettä muutamaksi päiväksi.Sitä paitsi jos pelikaupoissa olisikin julisteita ei niitä kumminkaan jaksaisi lähteä sieltä hakemaan ja siitäkään ei olisi apua pienemmissä kaupungeissa asuville kun siellä ei niitä kauppoja taida hirveesti löytyä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ! Halo hullu !
Ok mutta missä "Dose" on?

Dose Tennispalatsi:
Salomonkatu 15, Helsinki
Puh 09-5866 0160
Fax 09-5866 0166
tennispalatsi@dose.net
ark. 13-20, la 13-20, su sulj.

Dose Mikonkatu:
Mikonkatu 6, Helsinki
Puh 09-6874 5501
Fax 09-2486 3523
mikonkatu@dose.net
ark. 10-19, la 10-16, su sulj.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Nyt löytyisi noin 72x50 cm kokoinen Final Fantasy Tactics Advance -juliste.

Kiinnostaako jotakuta? Kuvan voin napata digikameralla. Harmittavasti juliste on taiteltu kahdeksaan osaan (2x4), jotta se mahtui pakettiin tullessaan idän suunnasta (HK).

Minäminäminäminä!

Missä kuva? Paljonko hinta?

osoite on asihi@www.com

Minulta löytyy sellainen hervottoman kokoinen Unreal Championship juliste. Aika tyylikkään näköinen ja sain sen OXM-lehdestä. Enpä ole vielä laittanut seinälle.

Ylös Bottom