Vastaus: Pelikonsolia hankkimassa: PS3 vai Xbox 360?
No omalla kohdalla nuo demot ei edes niin kiinnosta. Yhden demon olen ladannut nyt kahden vuoden aikana PSN:sta, mutta muuten kyllä mieluummin odottelen niitä arvosteluja peleistä ja teen niiden pohjalta hankintapäätökset. Usein on tullut luettua esim täältä, että demo on ollut todella erilainen verrattuna lopulliseen peliin, joten sekin tukee tuota omaa näkemystäni. Tottakai demot ovat hieno järjestely niistä kiinnostuneille, ei siinä mitään ja kiva, että niitä on tarjolla.
...ja valmistautua sitten maksamaan jopa demoista erikseen (sikäli kun niitä edes tarjotaan saataville - PSN:stä ladattavat pelithän joutuu pääsääntöisesti hankkimaan kuin sian säkissä).
Vaikka siinä olet tosiaan kyllä oikeassa, että vain PSN:n tarjontaa tukeutumalla saattaa tosiaan säästää melkoisesti. Nimittäin aikaa, kun Sonyn latauspalvelun tarjonta on niukkaa ja nykyisten näkymien perusteella pelijulkaisijoiden motivaatio panostaa PSN-julkaisemiseen on tuskin ainakaan kasvussa. Siinä missä muiden konsoleiden omistajat siis joutuvat tuskailemaan, missä välissä he oikein ehtivät tutustua kaikkeen saatavilla olevaan tarjontaan, PS3-pelaajalla on yllin kyllin aikaa rentoutua vaikkapa maapallon kuvaa pyörittelemällä.
Itse muuten maksan Xbox Livesta 10 euroa vuodessa ja kyseessä on mielestäni yksi parhaista hinta/laatusuhteista videopeliharrastukseni varrella koskaan.
No omalla kohdalla nuo demot ei edes niin kiinnosta. Yhden demon olen ladannut nyt kahden vuoden aikana PSN:sta, mutta muuten kyllä mieluummin odottelen niitä arvosteluja peleistä ja teen niiden pohjalta hankintapäätökset. Usein on tullut luettua esim täältä, että demo on ollut todella erilainen verrattuna lopulliseen peliin, joten sekin tukee tuota omaa näkemystäni. Tottakai demot ovat hieno järjestely niistä kiinnostuneille, ei siinä mitään ja kiva, että niitä on tarjolla.