Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelimaailman oheistuotteet

Nyt mukaan tarttui tokmannilta animal crossing pez 1.7e.
Oli siellä myös ainakin kaks muuta versiota.

pez.jpg
 
Tuli tuo tallneck heti osto päivänä kasattua ja todettua ettei tartte enää ikinä ostaa legoja. Joku viitisen tuntia sitä tuli näperrettyä, mutta on se lopulta varsin mukavan kokoinen ja mun kämpän normi valaistuksessa sitä ei nopealla vilkaisulla edes heti tajua legoista tehdyksi.

tall.jpg
 
Tuli tuo tallneck heti osto päivänä kasattua ja todettua ettei tartte enää ikinä ostaa legoja.

Äläs ny. Itseltä löytyy "muutama" technic lego-setti. :) Palamäärältään suurin on Lamborghini Sian reilulla 3500:lla osalla. Mukavan koukuttavaa näpertelyä. Tallneck taisi olla jotain 1000 palan paikkeilla?
 
Äläs ny. Itseltä löytyy "muutama" technic lego-setti. :) Palamäärältään suurin on Lamborghini Sian reilulla 3500:lla osalla. Mukavan koukuttavaa näpertelyä. Tallneck taisi olla jotain 1000 palan paikkeilla?

Oli siinä 1200 palaa.
 
Tällaiset tuli hankittua kuluneella viikolla. Assassin's Creed -pyjama EMP:stä 18,99€ ja Horizon Forbidden West Soundtrack -CD-boxi (6 levyä) Levykauppa Äxästä 55,99€. Kummastakin hinnasta tosin joitakin kymmeniä prosentteja lähti pois alennuskoodilla ja leimakortin täyttymisellä. Pyjamasta ei ollut saatavilla miesten mallia, mutta eihän se mitään haittaa kunhan muistaa ottaa tämän kokoa valitessa huomioon. :)

20230813_004903.jpg
 
Kotkan prisman alelaarissa oli kyseisiä pokémon tuotteita alennuksessa. Itse en noita keräile/tarvitse enkä edes tiedä onko tuo alehinta noille ok, mutta jos joku tarvitseva bongaisi nuo täältä. :) Tuo iso paketti näytti kyllä kiinostavalta.:D20230913_113448.jpg
 
^Meinasin itsekin äsken napata prismasta mukaan, mutta jäi ostamatta kun tajusin ettei mulla ole oikein tilaa koristeille enää.
Muutama viikko sitten ostin persona 5 mukin eikä sekään ole vielä löytänyt paikkaa.
Ei se kyllä muutenkaan ollut niin hieno mitä oletin sillä vaikka paketissaan se näyttää mustalta niin kahva on valkoinen eikä se kuvakaan mene ympäri asti vaan koko muki on valkoinen siitä kahvan kohdalta.
 
Oh Deer ☕

Kaveri toi tämmöisen.
Itsellekin pitäisi olla termos tulossa postissa. Perus fomo iski, kun huomasin, että näiden saatavuus on ilmeisesti todella heikko. Näyttäisi siltä, että VPD, Citymarket, Verkkokauppa, Kärkkäinen ovat kaikki myyneet loppuun (?) tai sitten eriä ei ole vielä edes tullut myyntiin. Ilmeisesti näitä on ollut jossain Prismoissa, mutta esim. paikallisissa ei missään ollut.

Ebayssa oli pressitilaisuudesta saatu sama termos myynnissä 200 dollarin hintaan, mutta tyhmä ei ole tietenkään se joka pyytää.
 
Kärkkäiseltä kolme, pahoittelut heille jotka jäivät ilman takiani. Olkoon tämä oma kontribuutioni Remedyä kohtaan, kai he jonkun siivun näiden myynneistä saavat. Itse peli lähtee ostoon vasta todella, todella isosta alesta. Koska digital only.
 

Liitetiedostot

  • 20231004_223106.jpg
    20231004_223106.jpg
    1,2 MB · Lukukerrat: 26
Kärkkäiseltä kolme, pahoittelut heille jotka jäivät ilman takiani. Olkoon tämä oma kontribuutioni Remedyä kohtaan, kai he jonkun siivun näiden myynneistä saavat. Itse peli lähtee ostoon vasta todella, todella isosta alesta. Koska digital only.
Muualla tuntuu olevan edelleen loppu. Raision, Oulun ja Pirkkalan Verkkokaupasta saa:
 
Muualla tuntuu olevan edelleen loppu. Raision, Oulun ja Pirkkalan Verkkokaupasta saa:

Ja prismasta vitosen halvemmalla jos paikallisesta sattuu löytymään. Täällä porin itä-keskuksen prismassa noita oli ainakin kymmenen eilen.
Nuohan on siis siellä samassa paikassa missä muutkin peli aiheiset mukit ja muut vastaavat tuotteet eikä suinkaan perus termareiden seassa.
 
Ylös Bottom