Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelipaikkanne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomveh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
TV on 28" ja kaiutinsysteemi on Creativen DTT3500 Digital. En ole nähnyt sitä myytävän enää missään. Taisi olla toiseksi viimeinen paketti, jonka tilasin verkkokauppa.comista. TV-taso taitaa olla Sotkasta ja hintaa sillä oli sellaiset 50.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Kuinka iso telekkari tuo on ja minkäslaiset kajarisysteemit tuossa oikein on? Onko se Creative Inspire 5.1 5700? Jos on, niin onko hyvät?

EDIT: Entäpä tuo tv.taso, kun itsellekin pitäisi uusi hommata, minkä hintainen noin?

Nyt 70, aika hyvä hinta noin tasokkaalle...tasolle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
No niin, nyt laitoin pari kuvaa pelihuoneestani kotisivuille. Päivän myöhässä mutta kuitenkin. Olen laitellut kaikkea muutakin kuraa sinne ja ulkoasu on lievästi sanottuna karu. No katsotaan nyt tuleeko tilanteeseen muutosta lähiaikoina.

Pelihuone
Ihan jenkeissäkö asustelet, kun näyttäisi olevan sen mallinen virtapistoke?
 
DemonWithinillä on samanlainen taso kuin minullakin. Aika jees on.

Yritän laittaa Koalalle nuo omat pelikuvat, kun jaksan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Ihan jenkeissäkö asustelet, kun näyttäisi olevan sen mallinen virtapistoke?

No en ihan, mutta tilasin DVD-soittimen Kiinasta ja siihen piti vaihtaa virtapistoke :D

Olen tällä hetkellä 39 asteen kuumeessa mutta heti kun jaksan niin laitan sivuileni vähän lisää "kamaa"
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
No niin, nyt laitoin pari kuvaa pelihuoneestani kotisivuille. Päivän myöhässä mutta kuitenkin. Olen laitellut kaikkea muutakin kuraa sinne ja ulkoasu on lievästi sanottuna karu. No katsotaan nyt tuleeko tilanteeseen muutosta lähiaikoina.

Pelihuone

Vanha kuva. Tuo on nähny jo vuosi sitten jollain muulla boardilla ( ja ei tasan ollut hifimies-nickin laittama ;) ).
 
Kaveri osti yllättäen digikameran, joten minäkin sain vihdoinkin kuvat otettua. Kuvat otettiin huonoimmalla resolla, mutta kyllä niistä selvää saa.

Laiskanlinna
Ovelta
Tietokone
14" tykki vehje
Tuolin päältä
Yleisilme + kameran omistaja pelaamassa

Kannettava on 166 MHz joka on lainattu jostain äipän työpaikan kautta(2v ollu eikä ole paljoa kyselty takaisin). Koneessa on kiinni nokian langaton verkkokortti tjsp., joka on yhteydessä käytävässä olevaan boksiin. Siirtonopeus on parhaimmillaan 170 kt/s .Tämän avulla pitäisi saada Ps2 sitten nettiin. Langattoman kortin alla on toinen samanlainen korttipaikka. Riittääkö koneen tehot, jotta voisin yhdistää Ps2:sen nettiin koneen kautta ICS:sän avulla, eli pitääkö alkaa kinuamaan uudempaa konetta työpaikalta lainaksi. Toista langatonta korttia en ainakaan osta, koska semmoinen maksaa melkein 200 euroa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Näkeekö muka noin kaukaa pelata noin pienestä telkkarista?
Kaukaa? Matkaa silmistä telkkariin kertyy peräti 235cm, joten kyllä näkee. Kyllähän sitä joskus joutuu pelaamaan etukenossa esim. Burnout 2:ssa, kun pitää nähdä kaukaiset kohteet ajoissa, että kerkeää väistämään ne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Kaukaa? Matkaa silmistä telkkariin kertyy peräti 235cm, joten kyllä näkee. Kyllähän sitä joskus joutuu pelaamaan etukenossa esim. Burnout 2:ssa, kun pitää nähdä kaukaiset kohteet ajoissa, että kerkeää väistämään ne.
Haa! Mulla on saman kokonen telkkari! Mikäs tuo peli tuossa oli mikä oli päällä?


P.S. Minunki koneeni on 166Mhz ;)
 
Itellä on 24" ja katon sitä vielä lähempää. Kyllä se riittää mun huoneeseen mut aijai jos sais sen olohuoneeseen vietyy niin 32" ja 6 kajaria :) Tietenki ostan ekana 28" tai 32" ku muutan omaan kämppään. ps. hopea/harmaa 32" on aivan absolute style. Tietenki riippuu kämpän muusta väristä. Koalalla lievästi sanottuna outo huone. Autio ja pitkä. Jos ois digicam niin ottasin kuvia mut eih. Hyvä et oon joskus jollain nähny :mad: hyvä suomi
 
Itse pelailen kodin isoimmalla telkkarilla, eipä vanhempia ole kamalasti haitannut vaikka sen valtaankin. Sellainen 28 tuumainen laajakuva.

Omaan huoneeseen olisi kiva saada televisio, pelisessiot häiriintyvät pahasti auringon takia. Oli se jänskää kun Halossa kaikki pysyttelivät vain pimeillä alueilla snipujen kanssa, kun sinne ei näkynyt yhtään auringon takia. :)
 
Minä pelaan joko kamarissani pienellä (siis todella pienellä, en nyt tuumia muista) tv:llä ja jos ei muita ole kotona niin yleensä ps2:n raahaan olohuoneeseen, on siitä pikkuteeveestä sen verran kurha tihrustaa.
 
Ylös Bottom