Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelipaikkanne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomveh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
'limppari'

Pakko lisaa mun toinen lempi 'limppari' joka on vanilla Coke siina on niin hyva limppari et huh-hu :D
 
Näyttää muuten ihan samalta leffalta tuon kyljen perusteellä. Eikös Pahat pojatinkin pressikuvissa ole tuo liekkiteema.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hifi_Mies
Pelit ja vehkeet ;)

Siinähän köllöttää keskellä Neo Geo ja Panasonicin 3DO FZ-1 (vai oliko se kelkkamalli FZ-10 - itsellä on tuo sama) - onko vielä 220v myyntimalli?

Hieno kasa kamaa - varsinkin N64-osasto on aika vakuuttava. Paljonko pelejä on kaikkiaan, edes noin suunilleen?

-=PAcdam=-
 
Arvelisin, että Hifi-Miehelle voi tuottaa vähän ongelmia nimetä edes puoliakaan noita konsoleita (puhumattakaan sitten vielä peleistä) ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Panasonicin 3DO FZ-1 (vai oliko se kelkkamalli FZ-10 - itsellä on tuo sama) - onko vielä 220v myyntimalli?
Ensimmäinen, eli juuri tuo edestä ladattava Panasonic 3DO on tosiaan FZ-1. Siinäkin 110v jenkkimalli taitaa olla mukavampi, kun muistaakseni euroversio pyörittää pelit aina hitaammin ja mustilla palkeilla.

Minulla tulee luultavasti hyväkuntoinen jenkkiversio FZ-1:stä vapaille markkinoille ensi viikolla. Voisi pistää myynti-ilmoituksen vaikka RetroFinin puolelle sitten kuin sen osto- ja myyntiosasto aukeaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Arvelisin, että Hifi-Miehelle voi tuottaa vähän ongelmia nimetä edes puoliakaan noita konsoleita (puhumattakaan sitten vielä peleistä) ;)

Taidat olla oikeassa :D

Voisin tietty lainata kaverilta kameraa ja ottaa pari kuvaa vermeistäni. Saa nähdä koska saan kuvat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Helvetti joillain on kamaa!

Mun oma kasa ois kuvassa aika köyhänlainen. Xbox, kolme ohjainta, kaukosäädin, 6 peliä (Halo, Time Splitters 2, Blinx, Amped, Oddworld ja Splinter Cell) ja 28' tv.
 
Oma romukasani olisi varmaan hyvin samankaltainen kuin Hifi-Miehellä; tosin koneita on ehkä vähemmän, mutta kun n. tuhat peliä (paketteineen) kantaa kaapeista lattialle, on läjä melkoinen.

Tarkistuslaskennassa tuossa kasassa on kyllä lukuisia laitteita, jotka minulta puuttuu. Taidan olla ihan harrastelija. Palaan asiaan, kun on jotain kerrottavaa ;)

-=Pacdam=-
 
vanha kuva pelipaikasta.. tavaran määrä on kasvanut.
http://personal.inet.fi/cool/vern/nukkis

ja /ignore kissa :D
 
hifimiehen pelit ja vehkeet

Jos ei nyt ihan kaikille aukea, niin paljastan osan siitä salaperäisyydestä, mikä verhoaa Hifi_Miehen ns. pelimiehisyyttä.

Vaikkakin tuossa perkeleellisen pelikasan sisältämässä kuvassa itse ikuistus kertoo omistajan epäilemättä olevan jonkinsortin hifimies, niin ei hän kyllä missään tapauksessa ole KonsoliFIN BBS:ssä enemmän tai vähemmän selväjärkisesti vaikuttava Hifi_Mies.

Tähän päättelyketjuun on helppo päätyä, kun huomaa, että kuvastahan puuttuu Hifi_Miehen ilkeä ja pahansuopa kissa.
 
Ylös Bottom