Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelipaikkanne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomveh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Hmm, taidat olla aika yksinäinen, kun omistat jokaiseen konsoliin vain yhden ohjaimen. Vai onko loput ohjaimet jossain laatikossa tilan puutteen takia?
.
Dreamcastia ei enään taideta laskea konsoliksi vai?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Te jotka omistatte retro konsoleita (nes, snes, sega yms.) Pelaatteko te koskaan niitä vanhoja pelejä niillä vanhoilla koneilla? Tuntuu että ne vain pölyttyvät nurkassa...
Uudet ne on jotka pölyyntyy.
 
Remontoin tässä vähän huonettani ja tyhjensin samalla suurimman osan pelihyllystä. Pelit kun oli kätevästi kaikki yhdessä paikassa (sängyn päällä :)), niin otin niistä kuvan webbikameralla (-> laatu ei päätä huimaa). Kiitos KoalaFIN kuvapalvelun, kuvat ovat nyt netissä.

Kuvat on otettu kolmesta eri ilmansuunnasta: vasemmalta - keskeltä - oikealta

Kunhan remontti on valmis, niin voisin ottaa myös itse pelipaikastakin kuvan.
 
Kuka nyt voi hostata noita kuvia, jos saisin ne jotenkin nettiin. Omat kotisivut kun eivät ole vielä valmiit.
 
Nem, mikä konsoli tuo GameBoy Advancen näköinen on tuossa etualalla? Ei se taida kuitenkaan Advance olla, koska ruutu on paljon isompi ja Advance ei ole noin kulmikas. Eli mikä on kyseessä?

Ja tuo pieni vähemmistökö tuolla reunassa on Xbox -pelejä? Ne tunnistaa hyvin vihreästä DVD -pakkauksesta. Eihän sinulla näytä olevan niitä kuin 4 tai 5. Nyt poika kauppaan ,perskule! :D Minunkin pitäisi mennä ostamaan uusi peli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Nem, mikä konsoli tuo GameBoy Advancen näköinen on tuossa etualalla? Ei se taida kuitenkaan Advance olla, koska ruutu on paljon isompi ja Advance ei ole noin kulmikas. Eli mikä on kyseessä?
Kyseessä on siis NeoGeo Pocket Color.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Ja tuo pieni vähemmistökö tuolla reunassa on Xbox -pelejä? Ne tunnistaa hyvin vihreästä DVD -pakkauksesta. Eihän sinulla näytä olevan niitä kuin 4 tai 5. Nyt poika kauppaan ,perskule! :D Minunkin pitäisi mennä ostamaan uusi peli.
Hyvin huomattu. Itse en edes löytänyt niitä vaikka kuvan otinkin :) Pelejä on itse asiassa 6 kipaletta. GunValkyrie, Gunmetal, Tony Hawk's Pro Skateboarding 3, Halo, Panzer Dragoon Orta ja Batman Vengeancen promo.
 
Ei noita kavereita ainakaan liikaa ole :(
Nuo kuvathan ovat koneista jotka ovat nyt käytössä !

Ei noilla vanhemmilla (GB,nes,snes jne.) oikein ehdi pelata , kun pitäisi töissäkin käydä , pelata uusia ja ööööh tehdä kaikkea kivaa :D


PS. Ei kyllä noilla kaikilla uudemmillakaan tahdo keretä :(
 
Pitaa vaan kysyy smaster et mista sa Mt.Dew pulloon oot saanu vai oonko ma tosiaan niin sokee ollu et ku olin suomessa viime kerran ni en o ikina nahny tota merkkii (kysyn van ku toi on mun lempi 'limppari' taal jenkeissa)

Nii ja sit Triforce ootko uhrannu 7kk palkan ja ITSE ostanu ton natin "peli alueen" vai pistiko ['iska'] "visan vinkumaan?"

Kuvaa ei nyt satu itsella oleen mut kotona mulla on Ps2. Snes. Nes, C64, Amiga ja PC ja 25 tuumanen tellu siis omassa huoneessa Mut Ps2 on alakerrassa 29tuumasessa Sonyssa.. (ja Kylla 'aiti' on ostanut melkein kaiken..) [en hapea sita yhtaan :)]
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
Pitaa vaan kysyy smaster et mista sa Mt.Dew pulloon oot saanu vai oonko ma tosiaan niin sokee ollu et ku olin suomessa viime kerran ni en o ikina nahny tota merkkii (kysyn van ku toi on mun lempi 'limppari' taal jenkeissa)

Nii ja sit Triforce ootko uhrannu 7kk palkan ja ITSE ostanu ton natin "peli alueen" vai pistiko ['iska'] "visan vinkumaan?"

Kuvaa ei nyt satu itsella oleen mut kotona mulla on Ps2. Snes. Nes, C64, Amiga ja PC ja 25 tuumanen tellu siis omassa huoneessa Mut Ps2 on alakerrassa 29tuumasessa Sonyssa.. (ja Kylla 'aiti' on ostanut melkein kaiken..) [en hapea sita yhtaan :)]

Mt. dew on aika uus brandi täällä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
Pitaa vaan kysyy smaster et mista sa Mt.Dew pulloon oot saanu vai oonko ma tosiaan niin sokee ollu et ku olin suomessa viime kerran ni en o ikina nahny tota merkkii (kysyn van ku toi on mun lempi 'limppari' taal jenkeissa)

Nii ja sit Triforce ootko uhrannu 7kk palkan ja ITSE ostanu ton natin "peli alueen" vai pistiko ['iska'] "visan vinkumaan?"

Kuvaa ei nyt satu itsella oleen mut kotona mulla on Ps2. Snes. Nes, C64, Amiga ja PC ja 25 tuumanen tellu siis omassa huoneessa Mut Ps2 on alakerrassa 29tuumasessa Sonyssa.. (ja Kylla 'aiti' on ostanut melkein kaiken..) [en hapea sita yhtaan :)]

On kait se ollut ainakin lokakuusta asti ainakin tällä perällä kaupoissa. Löytyy jo isoina 1.5l pulloina.
 
No, se selittaa sen sit ku ma lahdin pois elokuussa ni ei ihme et en oo nahny sita.. oliko paljoo mainoksii.. (joissa korostettiin et Dew:ssa on enemmaan kofeinia kuin kahvissa?)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
No, se selittaa sen sit ku ma lahdin pois elokuussa ni ei ihme et en oo nahny sita.. oliko paljoo mainoksii.. (joissa korostettiin et Dew:ssa on enemmaan kofeinia kuin kahvissa?)
Nyt on alkanu näkyä sellanen auto pätkä.
 
Mistäs, smaster, oot saanut Pahat Pojat DVD:n. Ei kai se voi vielä olla levyllä, kun just on tullut vasta leffaankin. Tilasitko jenkeistä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
No, se selittaa sen sit ku ma lahdin pois elokuussa ni ei ihme et en oo nahny sita.. oliko paljoo mainoksii.. (joissa korostettiin et Dew:ssa on enemmaan kofeinia kuin kahvissa?)
No tännehän on neljännesvuoden aikana tullut vaikka mitä uusia juomia: Pepsi Twist (with taste of lemon), Coca Cola Light Lemon (siellä päin varmaan Diet Coke tms.), ED-energiajuoma, Mountain Dew... jne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Mistäs, smaster, oot saanut Pahat Pojat DVD:n. Ei kai se voi vielä olla levyllä, kun just on tullut vasta leffaankin. Tilasitko jenkeistä?

Taitaa olla toinen leffa kyseessä, kuin tämä daltonin veljeksistä kertova. Samanniminen vaan.
 
Feldon, älä unohda Pepsi Blueta, joka oli myynnissä vain joulukuun.

Juupajaapa, kertooko se Lucky Lukessa esiintyvistä Daltonin veljeksistä? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Feldon, älä unohda Pepsi Blueta, joka oli myynnissä vain joulukuun.
Totta puhut. Miten saatoin unohtaa :o :D
Ja olihan niitä juomia varmaan enemmänkin, eli laitoin tuohon edellisen viestini loppuun kolme pistettä ja merkinnän "jne".
 
Ylös Bottom