Dreamcastia ei enään taideta laskea konsoliksi vai?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Hmm, taidat olla aika yksinäinen, kun omistat jokaiseen konsoliin vain yhden ohjaimen. Vai onko loput ohjaimet jossain laatikossa tilan puutteen takia?
.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Dreamcastia ei enään taideta laskea konsoliksi vai?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Hmm, taidat olla aika yksinäinen, kun omistat jokaiseen konsoliin vain yhden ohjaimen. Vai onko loput ohjaimet jossain laatikossa tilan puutteen takia?
.
Uudet ne on jotka pölyyntyy.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Te jotka omistatte retro konsoleita (nes, snes, sega yms.) Pelaatteko te koskaan niitä vanhoja pelejä niillä vanhoilla koneilla? Tuntuu että ne vain pölyttyvät nurkassa...
Vanhoja koneita osaa arvostaa vasta kun ne on myynyt pois.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Allu
Pelaatteko te koskaan niitä vanhoja pelejä niillä vanhoilla koneilla?
Kyseessä on siis NeoGeo Pocket Color.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Nem, mikä konsoli tuo GameBoy Advancen näköinen on tuossa etualalla? Ei se taida kuitenkaan Advance olla, koska ruutu on paljon isompi ja Advance ei ole noin kulmikas. Eli mikä on kyseessä?
Hyvin huomattu. Itse en edes löytänyt niitä vaikka kuvan otinkinLainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Ja tuo pieni vähemmistökö tuolla reunassa on Xbox -pelejä? Ne tunnistaa hyvin vihreästä DVD -pakkauksesta. Eihän sinulla näytä olevan niitä kuin 4 tai 5. Nyt poika kauppaan ,perskule!Minunkin pitäisi mennä ostamaan uusi peli.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
Pitaa vaan kysyy smaster et mista sa Mt.Dew pulloon oot saanu vai oonko ma tosiaan niin sokee ollu et ku olin suomessa viime kerran ni en o ikina nahny tota merkkii (kysyn van ku toi on mun lempi 'limppari' taal jenkeissa)
Nii ja sit Triforce ootko uhrannu 7kk palkan ja ITSE ostanu ton natin "peli alueen" vai pistiko ['iska'] "visan vinkumaan?"
Kuvaa ei nyt satu itsella oleen mut kotona mulla on Ps2. Snes. Nes, C64, Amiga ja PC ja 25 tuumanen tellu siis omassa huoneessa Mut Ps2 on alakerrassa 29tuumasessa Sonyssa.. (ja Kylla 'aiti' on ostanut melkein kaiken..) [en hapea sita yhtaan]
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
Pitaa vaan kysyy smaster et mista sa Mt.Dew pulloon oot saanu vai oonko ma tosiaan niin sokee ollu et ku olin suomessa viime kerran ni en o ikina nahny tota merkkii (kysyn van ku toi on mun lempi 'limppari' taal jenkeissa)
Nii ja sit Triforce ootko uhrannu 7kk palkan ja ITSE ostanu ton natin "peli alueen" vai pistiko ['iska'] "visan vinkumaan?"
Kuvaa ei nyt satu itsella oleen mut kotona mulla on Ps2. Snes. Nes, C64, Amiga ja PC ja 25 tuumanen tellu siis omassa huoneessa Mut Ps2 on alakerrassa 29tuumasessa Sonyssa.. (ja Kylla 'aiti' on ostanut melkein kaiken..) [en hapea sita yhtaan]
Nyt on alkanu näkyä sellanen auto pätkä.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
No, se selittaa sen sit ku ma lahdin pois elokuussa ni ei ihme et en oo nahny sita.. oliko paljoo mainoksii.. (joissa korostettiin et Dew:ssa on enemmaan kofeinia kuin kahvissa?)
No tännehän on neljännesvuoden aikana tullut vaikka mitä uusia juomia: Pepsi Twist (with taste of lemon), Coca Cola Light Lemon (siellä päin varmaan Diet Coke tms.), ED-energiajuoma, Mountain Dew... jne.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mikko
No, se selittaa sen sit ku ma lahdin pois elokuussa ni ei ihme et en oo nahny sita.. oliko paljoo mainoksii.. (joissa korostettiin et Dew:ssa on enemmaan kofeinia kuin kahvissa?)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Mistäs, smaster, oot saanut Pahat Pojat DVD:n. Ei kai se voi vielä olla levyllä, kun just on tullut vasta leffaankin. Tilasitko jenkeistä?
Totta puhut. Miten saatoin unohtaaLainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Feldon, älä unohda Pepsi Blueta, joka oli myynnissä vain joulukuun.