Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelipaikkanne?

No siinähän se sängyn päässä lipaston päällä teevee nököttää pleikkari omatekoisessa pystytuessa vieressään. 21-tuumanen sharppi. Ennen oli TV:n alla lipastossa...

Onkos kuinkakin monella pelipaikka sängyn päädyssä?:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Sigu kyllä väittää toisin.


Huumoria!!! En jaksa näpätä kuvaa, koska siihen pitäisi olla kamera. Taidankin lainata kameraa ja lähettää kuvan tänne, heti kun on mahdollista.
 
Puhelin taas huollossa, joten kuvia systeemistäni en voi toistaiseksi laittaa.

Eli hommasin Nintendo 64 demotelineen jonka juurelle kasasin mustan tv-tason lasiovilla. PS2, DC ja Cube tason päälle ja Megadrive hyllyyn. Nintendo 64 taas kököttää omalla paikallaan muovikuvun alla. Alkuperäinen pleikkari tulee omaan demotelineeseensä kunhan jaksan vaan kasata sen loppuun.

edit: Demotelineessä on oma televisionsa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Kuka suostuu ottamaan kuvan sivuilleen?
Myös minun kotisivuille mahtuu paljon kuvia, joten kaikki jotka haluaa kuvansa nettiin, jotka liittyvät BBSsään, pistäkää privaa ja lähettäkää kuva sähköpostiini.
 
Keiu! Laitapa kaikista konsoleistasi kuvat tänne. Olen kuullut luotettavan huhun, että sinulla on niitä paljon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Myös minun kotisivuille mahtuu paljon kuvia, joten kaikki jotka haluaa kuvansa nettiin, jotka liittyvät BBSsään, pistäkää privaa ja lähettäkää kuva sähköpostiini.
Sait postia.
Koala ei taida olla linjoilla. Haluaako joku muu pistää pikaisesti kuvat sivuilleen?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Sait postia.
Koala ei taida olla linjoilla. Haluaako joku muu pistää pikaisesti kuvat sivuilleen?
joo nyt oon. kestää vielä hetki. pistän sitten privaa.
 
Onko käytössä ollut viilipurkkikameran digiversio ja kädessä valaistuksena sytkäri? :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Näyttäisi olevan Sega Saturn.
jep, eli Saturn, Nes, GC, N64, MegaDrive2, DC, Xbox ja PS2.

Kamerana webbikamera, eli parempia kuvia tulossa sitten kun saan pöllittyä duunista paremman kameran.
Mutta tuosta nyt näkee sen pelipaikan aika hyvin.
 
En tajua, eihän toi Frankin konsolikaappi näytä yhtään kotoisalta? :)
1) Pelit, vehkeet ja telkka on sijoitettu kolkkoon kaappiin
2) Kolkko kaappi on sijoitettu ihmeelliseen paikkaan

Noh, ehkä ymmärrän kun vanhenen ja minustakin tulee kaappipelaaja :D
 
Ylös Bottom