Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Peliseuraa

Vastaus: Peliseuraa

Joo sori MeiBeli, ku ajattelin, et ei sinne ketään ilmesty kuitenkaa, ni menin kattoo bondii. Koitetaa kattoo joku muu päivä. Kävin itseasiassa siinä hiukan kymmenen jälkeen kattomas täällä, mut ei ollu ketään viel sillo.
 
Vastaus: Peliseuraa

Millai olis sen turnauksen laita? Kiinnostaisiko ketään? Minä ja mun veljenikin voisi osallistua kyseiseen turnaukseen jos vaan saataisiin muutama heppu lisää.
 
Vastaus: Peliseuraa

Niin kyllähän se mahtava idea olisi, jos vaan saatais pelaajia. Taitaa olla jo niin "vanha" peli, ettei ketään kiinnosta pelata. Jos saatais vaikka kolmekin pelaajaa lisää niin kyllähän sen vois järjestää. Jos jotain tuttuja (veljiä,kavereita) löytys ja toiset ohjaimet, niin kyllähän se sillaiki onnistus. Pelaisitte samal koneel sit ne pelit,ku pitää vastakkain pelata ja sit netin välityksel muut. Jos vaan jotku muutkin täält foorumilt sanois jotain kommenttia.
 
Vastaus: Peliseuraa

Niin kyllähän se mahtava idea olisi, jos vaan saatais pelaajia. Taitaa olla jo niin "vanha" peli, ettei ketään kiinnosta pelata. Jos saatais vaikka kolmekin pelaajaa lisää niin kyllähän sen vois järjestää. Jos jotain tuttuja (veljiä,kavereita) löytys ja toiset ohjaimet, niin kyllähän se sillaiki onnistus. Pelaisitte samal koneel sit ne pelit,ku pitää vastakkain pelata ja sit netin välityksel muut. Jos vaan jotku muutkin täält foorumilt sanois jotain kommenttia.

No jos kiinnostusta löytyy niin katsotaan mitä voidaan tehdä. Itse toki odottaisin uutta vuosimallia julkaistavaksi, sillä minullakaan kaiken kohelluksen jälkeen ei ole enää nettipelikuntoista pessiä. (Vain promo) Ja voi olla että 09-versiossa on vielä paremmat nettiominaisuudet. Ääni turnaukselle ensi keväälle :)

:confused:
 
Vastaus: Peliseuraa

Niinpä niin, voishan sitä sittenki ajatella, mut jos saadaan lisää pelaajia, niin miksei nytkin tällä 08 vois pelata.
 
Ylös Bottom