Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelit atm

Vastaus: Pelit atm

Nonnih!Nytten,kun äidin aikataulu Lauantaille on selvä,voidaankin sopia joku yhteinen aika Lauantaille...Nyt siis olisi Nelin-Pelit haussa...Esineitä siis SAA olla.:D

Minulle sopisi noin tuosta 19:30:ta eteenpäin aina keskiyöhön...Välillä saatan pitää breikin,ja vain tappaa hahmoni,jotta voin silti seurata matsia...:DEhkä.
Mutta breikin aivan varmasti pidän jossain vaiheessa,ja jos lähden porukasta ennen keskiyötä,varmaan tuli jotain,vessahätä tai jotain....PISTETÄÄN KUNNON FREE FOR ALLIT PYSTYYN TÄNÄ LAUANTAINA!!!

Sama! Messissä!
 
Vastaus: Pelit atm

Juu oli kyl hyvät mätöt eilen rohkean kanssa, meitä oli täällä 2 lokaalisti pelaamassa ja ilmeisesti rohkeallakin oli joku kaveri mukana? :)

Kuitenkin hyvät nelinpelit tuli, pieni afkausruilu loppuun vaan kilahti vastustajien päästä. :D
 
Vastaus: Pelit atm

Juu oli kyl hyvät mätöt eilen rohkean kanssa, meitä oli täällä 2 lokaalisti pelaamassa ja ilmeisesti rohkeallakin oli joku kaveri mukana? :)

Oli kyl kivaa! Tänään on ainakin mulla aikaa pelailla taas, kaverista en sitten tiedä... Itse vähintään klo 23:en asti pelailen, mutta suurella todennäköisyydellä myöskin aamuyöstä jaksan sinne kahteen tai kolmeen asti, ja taukoja tulee väliin. Niiden aikana saattekin pistää mua turpaan ilman vastustusta. :D
 
Vastaus: Pelit atm

Lisää pelaajia kaivataan :) 1 versus 1 on vähän väärin, menee tää brawlin idea hukkaan :)
 
Vastaus: Pelit atm

Jees, muggshotter on vähän turhan hyvä 1 versus 1 peleissä, tulkaas pelaan nyt :)

Olis enemmän mieltä tuossa pelissä kun ois enemmän vaikuttajia pelissä :)
 
Vastaus: Pelit atm

Tuun pelaan vähän tasan jälkeen. Ja jos on tarvetta niin neljäs pelaaja tulee mukana, tai sitten vain katselee.
 
Vastaus: Pelit atm

Juu oli tuossa muggshotterin kanssa niin paljon lagia ettei hommasta tullu mitään, kuva pysähteli 1 sekunnin ajaksi ja kaikke kivaa. Alko vaan vitittään :) Ja sit ne emotet rofl lahos pää jo :)

Mutta katotaan lisää peliä jos tuo nintendo sais noi lagiset paskaserverit kuntoon joskus 20 vuoden päästä. Tai sit muggyn linjat oli niin tukossa että pron wares huusi hoosiannaa, niin meni pelit tommosella diaprojektorimeiningillä :)
 
Vastaus: Pelit atm

Aikasen über-hyvät matsit!
Eli aika hyvin matsattiin JarZkin kanssa.Iken kanssa voisi ihan pikkuruinen harjoitus olla tarpeen.:D
Counterit kyllä upposi ihan tuurilla JarZkiin Ike vs Ikessä...Vai oliko siinä ripaus jotain muutakin?Kuka tietää.NYT JOKAINEN MUN TAI JARZKIN KAUTTA SEURAAVIIN PELEIHIN!
 
Vastaus: Pelit atm

Juu oli tuossa muggshotterin kanssa niin paljon lagia ettei hommasta tullu mitään, kuva pysähteli 1 sekunnin ajaksi ja kaikke kivaa. Alko vaan vitittään :) Ja sit ne emotet rofl lahos pää jo :)

Mutta katotaan lisää peliä jos tuo nintendo sais noi lagiset paskaserverit kuntoon joskus 20 vuoden päästä. Tai sit muggyn linjat oli niin tukossa että pron wares huusi hoosiannaa, niin meni pelit tommosella diaprojektorimeiningillä :)
No joo,alkupäästä oli ihan hyvät matsit.Ei pätkinyt paljon,mutta sitten rupes lagii enemmän....
Hmm...Pitäiskö kokeilla siirtää tätä meiän konetta hieman...Se on läppäri,ja siin on kiinni aika surkea mobiili yhteys...Kokeilen siirtää huoneeseen,missä pelailen.Ehkä Wii rupee sit paremmin yhdistää.
 
Vastaus: Pelit atm

Jees, muggshotter on vähän turhan hyvä 1 versus 1 peleissä, tulkaas pelaan nyt :)

Olis enemmän mieltä tuossa pelissä kun ois enemmän vaikuttajia pelissä :)
Totta puhut.Koska nelin-peli porukka on lähes mahdoton koota "hyvämielisesti",niin tämä pelkkä treenaus ja sen semmoinen jää ainoiksi vaihtoehdoiksi..Katsos,ysin computereilla on selvästi jotain mua vastaan...:confused:
 
Vastaus: Pelit atm

HaHa, joo Ike läppämatsit ei luoja :D

Joo muggshotter on kyl hyvä pelaan :) Kunnolla haastetta perkl!

Huh, jaa sä vedät semmosella mobiiliilinjalla, no ei ihme että tuli vähän viivettä peliin haha :) Toihan selittää jo kaiken.
 
Vastaus: Pelit atm

Kyl olen, mutta netti pätkäs varmaan ekaa kertaa tänä vuonna. Pitää yhdistää Wii uudestaan.
 
Ylös Bottom