Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelit atm

Vastaus: Pelit atm

Oli mukavat pelit tänään, hyvät vastukset! Pitää ehdottomasti ottaa uusiks tässä lähipäivinä.
 
Vastaus: Pelit atm

Henrik pelaa nickillä Drick jos oikein muistan. Tulisko kukaan niihin nelinpeleihin illalla?

Osallistujat:
-Rohkea
-
-
-

Kamat pois päältä sitten. Off & None :rolleyes:
 
Vastaus: Pelit atm

Henrik pelaa nickillä Drick jos oikein muistan. Tulisko kukaan niihin nelinpeleihin illalla?

Osallistujat:
-Rohkea
-
-
-

Kamat pois päältä sitten. Off & None :rolleyes:

Aijoo, hyvät pelit oli joo :D

voisin tulla illalla jos vaan pääsee mukaan
 
Vastaus: Pelit atm

Minulla on tiedossa reissu ukin luokse(jonka luona pystyn pelaa Wiitä netissä langattomasti) tuossa viikonloppuna,jotenka ajattelin tehdä pienen esiintymisen näissä Brawlin piireissä jälleen kerran.Lauantaina varmaan olisi mahdollista nostaa helvetti korkeisiin lukemiin!:D

Kuitenkin,noin kolmen viikon piinailun jälkeen saatiin kaapelimodeemi ja viikkoa myöhemmin yhteys,jotenka enää puuttuu reititin ja Wiin lan adapteri,ja pystyisin pelaa PS3:a tai Wiitä netissä ilman ongelmia!Jipii!

Elikkä lauantaina voisin koettaa tehdä pientä comebackia näihin piireihin muutamaksi tunniksi.:)
Saako porukkaa tuolloin paikalle?
 
Vastaus: Pelit atm

Oisko Tänään perjantaina jonkunlaista matsia

Lisäkkää kaverilistaan 0474-3584-9411
 
Vastaus: Pelit atm

Mä oon nytki pelaamassa. Kotkaakin tais täällä käydä. Mulla ei sitten lagi, Kotkaa, vaan sillä toisella ;)
 
Vastaus: Pelit atm

Oli näköjään ollu privaboksi täynnä, eli jos NYT joku on tai tulee pelaamaan niin kertokaa ihmeessä :D
 
Vastaus: Pelit atm

Nyt jos porukka alkaisi olemaan taas aktiivinen, olisin tyytyväinen.

Olen saanut langallisen yhteyden, mutta Nintendon Wi-Fi USB palikalla mennään, pitäisi olla vähemmän lagia...

Olen siis nyt palannut Brawlin Wi-Fi ympyröihin. Virallisesti.
 
Ylös Bottom