Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelitilauspalveluiden vertailuketju: Xbox Game Pass, PS Now, EA Access, UPLAY+ yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, en sano etteikö se olisi joillekin ongelma, mutta jos heidän oma data näyttää että puhutaan alle 6 prosentista, niin tämä äänekäs porukka ei ole kokonaisuudessa kovin iso. Eihän tämä tietystikään hyvää mainosta palvelulle ole.
Minusta just tuo että aiheuttaa stressiä on hyvä pointti. Lisäksi noi tuntimäärälaskurit on ainakin näissä kirjapalveluissa ihan mitä sattuu. Laskeeko tuo esmes jos jää vaikka geoforce now liittymä päälle vahingossa yön yli jne.

Tosin en ole koskaan tilannutkaan, että ei koske minua.

itse sanoisin että pelistä riippumatta 10-20% (riippuen pelistä) siitä peliajasta on niin että selailen nettiä välissä tai jätän pelin päälle yms.
Tämä on niin tätä nykyaikaa. Kaikkea moniajetaan ja pelaaminenkin on sitä että selataan nettiä, jätetään peli päälle tai muuta "pelaamista".

Ei tuo rajojen laittaminen minustakaan siis hyvältä kuulostaa mutta itse en kyllä kolmea tuntia saisi joka päivä pelattua, joten vaikea tuota asetettua sataa tuntia on ongelmana nähdä, varsinkaan jos se tulee ongelmaksi sen takia että ei edes pelaa, vaan peli vain on päällä. Siis mitä ihmettä siinä on edes ideana? En enempää voisi päinvastainen olla kun napsautan kaikki virrat jatkojohdosta pois kun lopetan pelaamisen.

Näiden jo mainittujen tapojen lisäksi nykyään on ilmeisesti myös yleistä se että on monta monitoria, joissa kaikissa on jotain eri hommaa ja ehkä kuulokkeissa vielä joku podcast tms.

En tiedä. Tuntuu vanhalta kun pitää valittaa "nykyajasta" mutta onhan tuo ihan ihme meininkiä että ei ihmiset enää keskityä yhteen asiaan kerralla. Töissä saatan ajautua tekemään monia asioita yhtä aikaa - enkä yleensä siis omasta tahdosta - ja aina huomaa että menee helposti sähellykseksi sen sijaan että tekisi yhden asian aina kunnolla eikä montaa asiaa räpellä sinne päin.

Mutta joo, meni vähän sivupoluille. Jokainen pelatkoon miten haluaa mutta en tosiaan tuota sadan tunnin rajaa itse näe ongelmana. Vaikea myös nähdä sitä yleisestikään ongelmana ellei oikeasti lasketa sitä aikaa, minkä oikeasti pelaa.

Ylös Bottom