Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelivideon teko

Vastaus: Pelivideon teko

Mulla olis ylimääräisenä tällainen. (Mainos)

Ei muuten mitään vikaa, mutta Mäkillä ei homma luista. Windowsin uusimpia versioita tuetaan, kunhan lataa viimeisimmät päivitykset. Ylimääräiset PS3-pelit tai blu-ray leffat kelpaa periaatteessa vaihdossa. :rolleyes:
 
Vastaus: Pelivideon teko

Mulla olis ylimääräisenä tällainen. (Mainos)

Ei muuten mitään vikaa, mutta Mäkillä ei homma luista. Windowsin uusimpia versioita tuetaan, kunhan lataa viimeisimmät päivitykset. Ylimääräiset PS3-pelit tai blu-ray leffat kelpaa periaatteessa vaihdossa. :rolleyes:

hei mie oisin erittäin kiinnostunu tosta!! tehdäänkö kaupat tätä kautta ilman huutonettiä? laita privaa
 
Vastaus: Pelivideon teko

Yritän nauhottaa pelikuvaa DVD-soittimella, mutta pelaaminen on mahdotonta viiveen takia. Saako tätä viivettä pois? Onko tämä se mistä Pibe puhui?

Onko halvempi ostaa se johto mistä Pibe puhui, vai tämä?

Ja eetu kerrotko miten tuo toimii? Onko viivettä, kuvan laatu jne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelivideon teko

Yritän nauhottaa pelikuvaa DVD-soittimella, mutta pelaaminen on mahdotonta viiveen takia. Saako tätä viivettä pois? Onko tämä se mistä Pibe puhui?

Onko halvempi ostaa se johto mistä Pibe puhui, vai tämä?

Ja eetu kerrotko miten tuo toimii? Onko viivettä, kuvan laatu jne.

Voiko tällä usbtikku kaapparilla ottaa kuvaa myös xbox 360:stä, esim. ihan vaan xboxin omien usb liitäntöjen kautta, vai jotenkin muuten?
 
Vastaus: Pelivideon teko

Ei pysty, eli tarvitset tietokoneen jolla voit kaappaa pelikuvaa :)

Viittitkö vääntää mulle rautalangasta, että miten onnistuu..... :) Eli kotoa löytyy kannettava tietokone, Xbox 360, HD ready töllö.

Xboxiin löytyy Hdmi, vga ja perus komponentti piuhat......Kannettavassa vga, s-video liitännät, mutta tietysti outputteja...... Näytön saan kyllä lainaan......
Ei taida näillä onnistua? Mitä tarvitsen? Uuden tietokoneen jossa näytönohjaimen kautta saa jotenkin kierrätettyä XO:n kuvan, vai mitä?
 
Vastaus: Pelivideon teko

http://www.xbox-hq.com/html/modules.php?name=News&file=article&sid=4791 tollasen itse tilasin. Boxista lähtevät punanen, valkonen ja keltanen pitää eka jakaa silleen että telkkaan menee johdot ja tuohonkin menee johdot. Jos telkassa on jokin TV out niin ei tarvitse noita johtoja jakaa. Tuo sitten Usbilla tietokoneesee ja esim Movie makerilla tallennat sen kuvan.

Tossa video mitä tarvitset. http://www.youtube.com/watch?v=JGNevbKoKh8&feature=related

Mistä tilasit? onko tullut jo perille? Paljonko maksoi? Saako jostain suomesta näitä?
 
Vastaus: Pelivideon teko

http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=83684664

Häneltä ostin. 20 on hänellä HV ja posteineen tuli maksamaan 24,90. Ei ole vielä tullut, mutta heti kun tulee voin laittaa jotain testi pätkää tänne.

Tuo sama laite hommattu, mutta videon kaappaaminen ei onnistu :(. Olen yrittänyt monellakin eri kaappaus ohjelmalla ja saan kaapattua vain ääntä...... kuva pysyy mustana. Missäköhän vika :confused:
 
Vastaus: Pelivideon teko

Tuo sama laite hommattu, mutta videon kaappaaminen ei onnistu :(. Olen yrittänyt monellakin eri kaappaus ohjelmalla ja saan kaapattua vain ääntä...... kuva pysyy mustana. Missäköhän vika :confused:

Jaa a vaikea sanoa, kun ei ole vielä itselleni tullut laitetta. Oletkos koittannut movie makeria vielä? Ja onko johdot varmasti oikeat?
 
Vastaus: Pelivideon teko

Ja eikös softista valita mikä signaali tulossa sisään. PAL vai NTSC jne.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Jaa a vaikea sanoa, kun ei ole vielä itselleni tullut laitetta. Oletkos koittannut movie makeria vielä? Ja onko johdot varmasti oikeat?

Movie makerillakin olen yrittänyt kaapata.... pelkät äänet tulee..... Johdot luulisi olevan oikeat. Olen siis vain jakanut xboxin komposiittipiuhan niin että se jakautuu tv:lle ja tietokoneelle(Easycapin kautta)....
 
Vastaus: Pelivideon teko

Easycapin saa muuten mm. Dealextremestä kotiin kannettuna alle 13 euron hintaan, jos luottokortti löytyy.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Toimiiko EasyCapilla PAL60-signaalin kaappaus? Kokeilkaas joku esimerkiksi Gears of Warin tai Halo 3:n kaappausta.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Viittiskö joku vääntää ihan rautalangasta miten toimii PS3:lla? Budjetti 30-50 , ei tarvitse olla laadukas, kunhan kuva tulee. Tilaan dealextremestä, tarviiko muuta? Matsuin HD-ready telkka, joten tuon kanssa pitäisi pelata Scartilla. Tarvinko "jakautuvan" johdon, paljon maksaa?

en tiedä näistä :eek:;)
 
Vastaus: Pelivideon teko

Tilasin Easycapin DealExtremestä ja sain mokkulan mallinumerolla DC60, jossa ei ole tukea Macille. Tuetut käyttöjärjestelmät ovat Windows 2000, XP ja Vista.

Huuto.netissä samanlaisia myyvä kaveri (jolta moni täällä on ostanut) kertoo ilmoituksessaan, että tuki Macintoshille löytyy. Voisiko joku tarkistaa ostamansa paketin takakannesta myykö kyseinen henkilö DC60+ -versiota tai jopa jotain uudempaa? Mainitaanko tuetuissa käyttöjärjestelmissä Mac OS X?
 
Vastaus: Pelivideon teko

Mehu: kauanko tilauksessa kesti? Ajattelin pistää tilaukseen.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Ei siinä kovin kauaa mennyt. Ehkä viikko tilauksen tekemisestä.
 
Ylös Bottom