Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Movie makerillakin olen yrittänyt kaapata.... pelkät äänet tulee..... Johdot luulisi olevan oikeat. Olen siis vain jakanut xboxin komposiittipiuhan niin että se jakautuu tv:lle ja tietokoneelle(Easycapin kautta)....
Löytyykö tällaisia mistä? Linkkejä linkkejä..Vaikka kuvan saa tallentavalta DVD:ltä töllölle, siinä on viivettä. Jos haluaa viiveen pois, pitää ostaa scart-piuha, millä saa esim. samasta piuhasta S-Videon DVD:lle ja RGB:n töllölle. Jotkut DVD-soittimet osaa silti vissiin tallentaa ilman viivettä, mutta niitä taitaa olla aika harvasssa. Tai voihan niitä nykyään olla enemmän, mutta 1-2 vuotta sitten niitä ei ollut paljoa.
Noh, nyt olis ylimääräisenä EasyCap DC60, joka toimii Windows-käyttöjärjestelmissä. Mukana tarvittavat softat ja kaikki, uudenveroisessa kunnossa. Syy myyntiin on luonnollisesti Mäkistiyteni.
Privaviestillä saa kiinni ja voi tarjota. Posteja tulee 4e alkuperäispakkauksessa (muoto) tai 1e ilman muovipakettia.
Pitää kokeilla tuota kun Mehun EasyCap saapuu..Kaverilla ainakin tallentavalla DVD asemalla + samsungin hd-telkalla voi tehdä silleen että tallennat SD kuvaa, mutta voit silti pelata HD kuvalla. Näin ei siis tule sitä viivettä. Luultavasti itsekkin saan samanlailla tehtyy kunhan tulee postista tuo oma Easycap.
Mulle kerrottiin ettei semmosta ole olemassa kun seinäjoen gigantissa kävin![]()