Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelivideon teko

Vastaus: Pelivideon teko

Auttakaa nyt joku ton Easycapin käytössä, eli itellä on boxi kiinni suoraan johdoilla hd telkussa, pitääkö mun irrottaa nuo ja tökätä nuo valkonen, punanen,keltanen johto kiinni tohon Easycapiin? entäs miten saan kuvan näkymään sekä teeveestä että koneelta nauhoituksen aikana? Olen ostanut tollasen rca jakajan mutta en oikeen ymmärrä että miten saan johdot easycapista sekä telkkaan että boxiin:confused: Youtubesta löytyy monia videoita mutta ei niistäkään taho ottaa selvää kun kaikissa neuvotaan erilailla.

Pitääkö boxi laittaa scartilla kiinni telkkaan kun nyt se on suoraan johdoilla kiinni niin peli kanava on joku ihmeen YPbPr. Voisiko joku yrittää neuvoa selkeesti tai pistää linkkiä johonkin videoon, kiitos.

Ja entäs tuo neljäs johto joka tuli tuon easycapin mukana S-VIDEO tarviiko sitä laittaa johonkin kiinni:confused:
 
Vastaus: Pelivideon teko

Aikaisemmin kirjoittamaani:

X360 ei tarvi edes jakajia (jos käyttää optista ääntä) jos on tv missä on komponentti. Komponentti tv:seen kiinni ja komposiitti suoraan easycapiin ja johdon katkaisija tv asentoon. Huonona puolena, että antaa SD kuvaa komponenttiin silloin.


S-videota ei tarvitse siis käyttää ollenkaan ja jos otat äänet RCA:sta niin jaa ne telkkarille sekä easycapille.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Mitens teillä tuo Easycapin kanssa toimii Pal60? Itse en ole vieläkään saanut sitä toimimaan.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Onko kellään kokemusta, että pystyykö nauhoittamaan pelikuvaa tallentavalla digiboksilla:confused: Sitten siirtää nauhoitetun pelivideon digiboksin kovalevyltä tietokoneelle, onko tämä mahdollista? Ja minkälainen kuvan laatu mahtaa olla:confused:
 
Vastaus: Pelivideon teko

ei ole. Digiboksi nauhottaa vain antennijohdosta tulevaa kuvaa.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Dazzlehan taitaa tehdä hyviä kaappareita? Mikäköhän malli sopisi Xbox360 videon kaappaamiseen eli pitää olla PAL-60 tuki! Tuo easycap on muuten mainio, mutta PAL-60 kuva on mustavalkoista.

PS: Voin myydä halvalla tuon easycapin jos jotain kiinnostaa. PS3:llahan tuo on vallanmainio.

EDIT: Toimiiko tällä? http://www.kdata.fi/product_info.php?products_id=2436 Tuo on se punainen malli.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pelivideon teko

Itellä ei oo mitään kokemusta näistä kuvankaappaus korteista, mites tämä oikein toimii ja tarviiko siihen mitään lisä härpäkkeitä?
 
Vastaus: Pelivideon teko

Pakko upata ketjua. En millään tajua mitään näistä jutuista vielä ja googlellakaan en pärjännyt, eli jos joku kertoisi mitä kaikkea tarvitsen kuvan kaappaukseen Xbox 360:llä? Tallentavaa digiboksia en omista enkä osta joten siihen liittyvät jutut pois puntarista.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Pakko upata ketjua. En millään tajua mitään näistä jutuista vielä ja googlellakaan en pärjännyt, eli jos joku kertoisi mitä kaikkea tarvitsen kuvan kaappaukseen Xbox 360:llä? Tallentavaa digiboksia en omista enkä osta joten siihen liittyvät jutut pois puntarista.

Yksinkertaisesti: Kaapparin, johtoja millä jaat johtoja ja tietokoneen. Johdot kiinni silleen että kuva tulee PC:lle ja telkkaan. Sitten vaan record päälle ja videota tekemään :)

PS kaikille: 10 lähtee easycap videokaappari
 
Vastaus: Pelivideon teko

Noniin ostin nyt easycapin ja klaanimatsei onki täl jo kuvattu mut heti ku kytkin johdot niin telkan kuvanlaatu muttu? (ei pahasti mutta sen kyl selvästi huomaa) Voisko tälle tehä jotain?
 
Vastaus: Pelivideon teko

Pal-60 tukea kaipaaville Amazon.co.uk tarjoaa edullista vaihtoehtoa. Tänään tuli paketti ja nopean testin perusteella hyvin pelittää.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Noniin, kertokaapas tietämättömälle mitä mun pitää hankkia että tälläne kuvan kaappaus onnistuu ja toimii jne. Eli omistan ps3, kuvaputkitelkkari ja pc (windows 2000:D). Eli mitä kaikkea mun pitäs nytten hankkia että toimis. Jos vaatii jotain uutta telkkaria niin ei kiitos ainakaan vielä. Eli sanokaa jokainen laite joka mun tulis hankkia.

p.s. kai tolle windows 2000 jotain videon muakkaus ohjelmaa saa ja uus pc kyllä hankinnas joskus lähi tulevaisuudes;)

p.s.s. kuvan laatu oltava hyvä tv:ssä (mielellään sama) kun laitetta käyttää. jos tämä prosessi nyt vaatii sitten uuden pc:n, telkun tai jonku tallentava dvd soittimen niin no thanks!
 
Vastaus: Pelivideon teko

Kaiva vanha vhs-nauhuri ja hanki joku antiikkinen tv-kortti, joka vielä suostuu WIN2K:ssa toimimaan.

Perusohjelmana on Windowsin mukana tuleva MovieMaker, jos se löytyy tuosta versiostasi, on käsissä tämän jälkeen kaikki valmiudet pelivideon tekoon.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Kaiva vanha vhs-nauhuri ja hanki joku antiikkinen tv-kortti, joka vielä suostuu WIN2K:ssa toimimaan.

Perusohjelmana on Windowsin mukana tuleva MovieMaker, jos se löytyy tuosta versiostasi, on käsissä tämän jälkeen kaikki valmiudet pelivideon tekoon.

Joo ei löydy meikkeriä :D Mutta siis jos mulla nyt olis hyvä pc jossa olis moviemeikkeri niin tarvisko mun silti käyttää jotai vhs nauhuria vai onnistusko se tolla easycap vehkeellä?
 
Vastaus: Pelivideon teko

Joo ei löydy meikkeriä :D Mutta siis jos mulla nyt olis hyvä pc jossa olis moviemeikkeri niin tarvisko mun silti käyttää jotai vhs nauhuria vai onnistusko se tolla easycap vehkeellä?

Ei ole easycapista kokemuksia, mutta ehkä se riittäisi. Joku Y-kaapeli vielä siihen väliin jakamaan kuva- ja äänisignaalit televisiolle ja PC:lle.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Ei ole easycapista kokemuksia, mutta ehkä se riittäisi. Joku Y-kaapeli vielä siihen väliin jakamaan kuva- ja äänisignaalit televisiolle ja PC:lle.

Kertokaas vielä joku jolla on kokemuksia easy capista. Vaikuttaako se paljon kuvanlaatuu/saako toimiin kunnolla. Mitä lisähommaa sille tarvis ostaa esim. johtoja sun muuta...Onko johdot tarpeeks pitkiä että saan ne kiinni noin 3-4 metrin päässä olevaan pc:hen. Ja vielä se että vaatiiko tämä uuden pc:n vai pärjäänkö jotenkin windows 2000:lla ja mitä muakkaus ohjelmia siihen on.
 
Vastaus: Pelivideon teko

Kertokaas vielä joku jolla on kokemuksia easy capista. Vaikuttaako se paljon kuvanlaatuu/saako toimiin kunnolla. Mitä lisähommaa sille tarvis ostaa esim. johtoja sun muuta...Onko johdot tarpeeks pitkiä että saan ne kiinni noin 3-4 metrin päässä olevaan pc:hen. Ja vielä se että vaatiiko tämä uuden pc:n vai pärjäänkö jotenkin windows 2000:lla ja mitä muakkaus ohjelmia siihen on.

Itsellä oli käytössä EasyCap joskus, ja eihän sitä pystynyt kovinkaan pitkään käyttämään, koska olin jo tottunut HD-kuvaan. Sulla ei ilmeisesti ole HD-töllöä, joten ei se kuvaan vaikuta.

Ostin tommosen, kun tuntui silloin järkevältä. Kaippa niitä muitakin ratkaisuja voi olla... Lisäksi tarvitset 3xRCA uros/3xRCA uros - kaapelin. Osta tarpeeksi pitkä kaapeli, niin saat vedettyä koneelle asti.

EasyCapin pakkauksessa näyttää lukevan, että sopii Windows 2000:lle ja joku muokkausohjelma tulee EasyCapin mukana, mutta ei ole välttämättä parhaasta päästä.
 
Ylös Bottom