Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Perfect Dark Zero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zanis Dust
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Perfect Dark Zero

Dr Evil sanoi:
Se negatiivisuuden määrä mitä tämä peli on saanut alkaa mennä jo vähän överiksi, kyllä useimmat jotka uusimpia buildeja ovat pelanneet pitävät pelin grafiikkaa hyvänä, ja mitä nyt olen itsekin pelikuvaa nähnyt, niin hienohan se on, paljon hienompi kuin mitä noiden kuvien perusteella voisi olettaa ja hienompi kuin yksikään räiskintä PC:llä.

Mutta silti: 30 ruutua sekunnissa lähinnä tekstuuriensa puolesta päivitetyltä Xbox-peliltä. Hmm... Toki peli on paikoin ihan kivan näköinen. Varsinkin ulkotiloissa on minusta hyvä tilantuntu ja parallex mapping lisää tasaisiin pintoihin yllättävästi syvyysvaikutelmaa (joskin myös "muovimaisuutta"). Hahmojen tyyli se tässä lähinnä mättää. Rare ei tietenkään mitään realistista peliä yrittänytkään tehdä, mutta hahmojen ilmeet ovat paikoin suorastaan pelottavia. Eri mieltä saa olla, mutta näin minä asian näen. :)

Luckyman sanoi:
Nyt on kyllä jauhot ja vellit pahasti sekaisin. :eek:

No oma mielipide tietenkin, mutta ei mielestäni Fearista, puolielämästä, tai Quakesta ole tälle vastusta, myönnetään, että Battlefield 2:sta en ole nähnyt tarpeeksi, mutta sen mitä olen nähnyt niin, ei yllä tämän tasolle, pitää kuitenkin vetästä PDZ läpi ennen kuin annan viimeisen tuomion pelille.

Perkele, vieläkö se tämäkin peli pitäis raahata kaupasta PGR3:n ja Kameon lisäksi. Kalliiksi tulee :p

Lähinnä kiinnostaa tuo moninpeli, sillä se vaikuttaisi olevan ihan mukavaa viihdettä.

tiong sanoi:
Lähinnä kiinnostaa tuo moninpeli, sillä se vaikuttaisi olevan ihan mukavaa viihdettä.

Ja ehkäpä se vielä mukavammaksi muuttuu. IGN:n mukaan moninpeliin on jo suunnitteilla seuraavia laajennuksia:

- Counter-Operative-pelimuoto, ilmainen
- Scenarios-pelimuoto, ilmainen
- Karttapakettaja, maksullisia

:)

Argh, tätä minä pelkäsinkin. CoD2 ja PDZ joutuvat käymään nyt kovaa taistelua sielustani ja rahoistani. Moninpeliä ajatellen PDZ näyttäisi vahvalta vaihtoehdolta, mutta moninpelin yleinen luonne ja nuo saamarin kuperkeikat vähän mietityttävät. Toisaalta monipuoliset pelimuodot ja isohkot pelaajamäärät kyllä kiusivat CoDin 8-pelaajan sessioita.

Jotenkin tuntuisi laimealta ostaa 360 julkaisussa ja sen mukana ensimmäiseksi peliksi PC-käännös. Näillä näkymin ensimmäinen pelini on juurikin PDZ, nyt kun ensimmäiset arvostelut varmistivat sen, minkä jo tiesin.

Nyt alkaa näyttää siltä, että PDZ tulee Call of Dutyn tilalle julkaisussa. :) 8-pelaajan moninpeli CoDissa on se päällimmäinen syy jättää se hyllyyn. Kun PDZ:kin on kohtuullisia arvosanoja saanut, niin aika varma ostos on kyseessä.

Paavi sanoi:
Argh, tätä minä pelkäsinkin. CoD2 ja PDZ joutuvat käymään nyt kovaa taistelua sielustani ja rahoistani. Moninpeliä ajatellen PDZ näyttäisi vahvalta vaihtoehdolta, mutta moninpelin yleinen luonne ja nuo saamarin kuperkeikat vähän mietityttävät. Toisaalta monipuoliset pelimuodot ja isohkot pelaajamäärät kyllä kiusivat CoDin 8-pelaajan sessioita.
Suotta siihen CoD 2:een rahoja laittaa, kun säkin luultavasti suurelta osin moninpelin takia noita ajattelet (tietty co-op, jota ei CoD 2:ssa ole), kun PDZ näyttäisi lyövän helposti laudalta pelaajamäärineen ja pelimuotoineen. En kyllä ole itsekään päättänyt, mitä julkaisun yhteydessä kotiin kantaisi.

MITÄ, toimiiko co-op liven kautta??

Tuliko tästä sittenkin Halon korvaaja julkaisussa? Pakko myöntää että tuo gamespotin arvostelu aiheutti tunteen siitä, että tuo peli täytyy saada :)

Jos suomipelejä on käynnissä niin lisätkääpäs kaverilistaan tiong fi.

Esiintyykö kellään muulla hirveetä FPSn tippumista Co-Opia pelatessa? Itselläni ruudunpäivitys kaatuu melkein kokonaan.

Morred sanoi:
Esiintyykö kellään muulla hirveetä FPSn tippumista Co-Opia pelatessa? Itselläni ruudunpäivitys kaatuu melkein kokonaan.

En ole tuota vielä kokeillut, mutta en ihmettelisi vaikka näin kävisikin, koska jo yksinpeli nykii aika keljusti paikka paikoin. Sinänsä yllättävää, ettei Raren Perfect Dark Zero Team ole yltänyt lähellekään Kameo Teamin teknistä suoritusta, vaikka saman katon alla ovatkin. PDZ on Kameota takkuisampi, sahalaitaisempi ja rumempi. Tosin ehkä Kameo oli jo Xboxilla hieman PDZ:aa valmiimpi...

Nyt on pahasti jumahdettu, voisiko joku pidemmälle ehtinyt hieman auttaa?

Olen neljännessä tehtävässä jossa pitää läpäistä ne pihan vartijat (se onnistuu helposti), aktivoida satelliitti, huijata radiohiljaisuus, sekä ovimiestä päästämään sisälle rakennukseen ja vartijoita siellä. Tiputtelen valvontakamerat aseella, mutta muuten kuljen paljain käsin ja varmoin askelin. Silti ne hokaa mut joka kerta ja tehtävä epäonnistuu ja kaikki on taas aloitettava alusta :confused:

Muuten peli on vaikuttanut erinomaiselta ja on kovin samankaltainen kuin Nintendo 64 ilmestynyt James Bond: Goldeneye.

Kiinalaispalatsissa saa kurmottaa vartijoita aika vapautuneesti sisimpään kammioon ja itse isännän kohtaamiseen asti. Sen jälkeen pääseekin pelaamaan deathmatchia. Eli jos hiiviskely ei toimi, väkivalta on ratkaisu. :)

Nisupulla sanoi:
Tiputtelen valvontakamerat aseella, mutta muuten kuljen paljain käsin ja varmoin askelin. Silti ne hokaa mut joka kerta ja tehtävä epäonnistuu ja kaikki on taas aloitettava alusta :confused:

Hmm... Itse en ampunut kameroita, vaan hiippailin kameroiden ohi niiden katsoessa muualle. Toimi kuin rasvattu.

Ylös Bottom