Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
nakkerton sanoi:Onko samoja pelintekijöitä ollenkaan enää mukana?
Oliver sanoi:Monesti tuommoisissa tilaisuuksissa ei ole esillä ihan viimeisintä koodia, vaan se saattaa olla useammankin kuukauden ikäistä. Eiköhän pelejä ole jo hiottu paremmiksi.
feldon sanoi:Keskeneräistä oli, etenkin tekstuurien osalta. Kyseessä ei kuitenkaan ollut ihan kaikista tuorein kehitysversio, joten eiköhän lopullinen peli näytä ihan erilaiselta. Tosin samaa tuumin Driv3ria pelatessani ja kuinkas sitten kävikään...![]()
Jos kerran "vara-Haloksi" ollaan pyrkimässä, voisi odottaa jonkinlaista säätövaraa ohjaukseen ja tähtäykseen.Hakkiz sanoi:jäykänpuoleinen tähtäys (olen tottunut herkkään ohjaukseen).
yliverkko sanoi:Tämä on kyllä tyhmä kysymysmutta kai tuo antialisointi toimii normi televisiossakin?
Mordor sanoi:Muuten Hakkiz onko muuten tietoa toimiiko XB 36 ihan normaali telkussa vai vaatiiko se vekotin uuden telkun?
X360 toimii ihan normaalitöllöissäkin, mutta siitä puhutusta terävästä pelikuvasta voivat nauttia vain HDTV:n omistajat. Minä olen toistaiseksi nähnyt pelikuvaa vain Samsungin taulutelkkareista. Olisi kiva nähdä miltä ns. normikuva näyttää...Mordor sanoi:Muuten Hakkiz onko muuten tietoa toimiiko XB 36 ihan normaali telkussa vai vaatiiko se vekotin uuden telkun?
Perfect Dark Zero monistukseen ennen laatusertifiointia
Brittistudio Rare pelasi riskipeliä lähettäessään Xbox 360:lle kehitetyn Perfect Dark Zero -räiskintäpelinsä monistettavaksi yli viisi päivää ennen pelin laatusertifiointia.
Microsoft tarkastaa jokaisen konsolilleen ilmestyvän pelin varmistaakseen tuotoksen toimivuuden. Prosessi voi kestää kuitenkin viikkoja, eikä Rarella ollut aikaa odottaa: Perfect Dark Zero oli saatava Xbox 360:n Pohjois-Amerikan lanseeraukseen.
Perfect Dark Zeron tuottajan Jim Veevaertin mukaan Rare oli tehnyt paljon töitä pelin viimeistelemiseksi ja oli luottavainen joskaan ei varma sertifioinnin läpäisystä.
- Jos emme olisi läpäisseet sertifiointiprosessia, meillä olisi ollut satoja tuhansia pelilevyjä käsissämme, hän kertoi Next Generation -sivustolle poikkeusmenettelyn riskeistä.
Perfect Dark Zeroa on valmistettu Pohjois-Amerikkaa varten samassa suhteessa kuin Xbox 360 -konsoleita, joten lanseerauspäivänä 22.11. Joanna Darkin seikkailuista on tarjolla noin 700 000 kopiota.
Hakkiz sanoi:Kummaa peliä, mutta onneksi kannatti ... vai kannattiko?![]()
Nisupulla sanoi:Lievää hosumista havaittavissa kyllä monella taholla ennen varsinaisen pelilaitteen julkistamista. Pelissä on potenttiaalia jos tekoäly on híottu siitä mitä videot ovat kertoneet. Kehittinyt tekoäly alkaa olla minimivaatimus aikana jolloin nettipelit pystyvät tarjoamaan uskottavaa haastetta ja täkyä jonka jälkeen yksinpeli tuntuu turhan tylsältä.
Hakkiz sanoi:Sata ja kymmenen rumaa
Visuaalisesti kyllä aika karmean näköistä meininkiä. Ei ole vaikea löytää yksityiskohtia, jotka ovat huonommin toteutettu kuin Xboxin julkaisupeleissä. Tosin Xbox-käännöshän tämäkin on. No, jos peli on hauska ja tarina jaksaa kiinnostaa, niin mikäs peliä pelatessa...![]()
Laadukas suhtautuminen laatujournalistilta.Hakkiz sanoi:Sata ja kymmenen rumaa kuvakaappausta Perfect Dark Zerosta: http://www.xboxyde.com/news_2325_en.html
Joku voisi sanoa "gosh Joanna noita sun ilmeitäs". Hetkinen, eihän Joanna ole edes pahin.
Visuaalisesti kyllä aika karmean näköistä meininkiä. Ei ole vaikea löytää yksityiskohtia, jotka ovat huonommin toteutettu kuin Xboxin julkaisupeleissä. Tosin Xbox-käännöshän tämäkin on. No, jos peli on hauska ja tarina jaksaa kiinnostaa, niin mikäs peliä pelatessa...![]()