Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Perfect Dark Zero

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zanis Dust
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

TeKe sanoi:
No tuohan on siis siitä alpha kitillä pelattavasta versiosta. Ja vaikka esim. GOW näyttääkin paremmalta (ainakin teknisesti), sitä ei kuitenkaan ole ilmeisesti saanut pelata itse toisin kuin PD0:a. Tämän tuntuu kovin moni unohtavan, kun arvostelee pelien ulkonäköä.

Kyllä, kyllä, mutta tarkoitinkin lähinnä sitä, miten hyvään jälkeen itse dottaisin Microsoftin uuden laitteen pystyvän. Toistaiseksi PD0:n kuvat eivät nääs ole vakuuttaneet, mutta eihän se sitä katso, etteikö peli voisi paremmaltakin näyttää. Sitä pitää vain pohtia asioita sen perusteella, mitä on näytetty. :)

Ja vaikka kyseessä on pelattava demo, se on käsittääkseni vain kahdelle pelaajalle 50:n sijaan, siinä ei ole tuhoutuvia ympäristöjä eikä sulavaa 30 ruudun ruudunpäivitystä.
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

Hakkiz sanoi:
Kyllä, kyllä, mutta tarkoitinkin lähinnä sitä, miten hyvään jälkeen itse dottaisin Microsoftin uuden laitteen pystyvän. Toistaiseksi PD0:n kuvat eivät nääs ole vakuuttaneet, mutta eihän se sitä katso, etteikö peli voisi paremmaltakin näyttää. Sitä pitää vain pohtia asioita sen perusteella, mitä on näytetty. :)

Pitää vain muistaa pohtia niitäkin seikkoja, joita ei pelkällä silmällä näe. Eiköhän kohtapuoliin rupea kuitenkin tippumaan näyttävämpiä kuvia kun kehittäjille saadaan valmista rautaa.

Hakkiz sanoi:
Ja vaikka kyseessä on pelattava demo, se on käsittääkseni vain kahdelle pelaajalle 50:n sijaan, siinä ei ole tuhoutuvia ympäristöjä eikä sulavaa 30 ruudun ruudunpäivitystä.

Kannattaa kuitenkin muistaa että MTV:n showssa peliä pelasi 8 henkilöä. Raren tiloissa peliä on kuulemma pelannut sen 50 ihmistä. Ja sulava ruudunpäivitys, tuhoutuvat ympäristö + muut kilkkeet vaatisivat taas tehoja, optimointia ja valmista rautaa.
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

TeKe sanoi:
Ja vaikka esim. GOW näyttääkin paremmalta (ainakin teknisesti), sitä ei kuitenkaan ole ilmeisesti saanut pelata itse toisin kuin PD0:a. Tämän tuntuu kovin moni unohtavan, kun arvostelee pelien ulkonäköä.

Vihjailetko, että GOW:n kuvamateriaali ei ehkä olisi aitoa, vai miksi painotat tätä seikkaa.
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

Dr Evil sanoi:
Vihjailetko, että GOW:n kuvamateriaali ei ehkä olisi aitoa, vai miksi painotat tätä seikkaa.


Kuka sitä on pelannut? Pelimoottorilla tehtyä se varmaankin on, mutta pelikuvaa? Tuskin.
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

Teknisestä näyttävyydestä viis. Minusta tuo ei näytä yhtään Perfect Darkilta, vaan joltain jo nähdyltä peliltä. Toivottavasti PD:n ominaispiirteet tulevat paremmin esiin lopullisessa versiossa.
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

Hakkiz sanoi:
Eikö tämä näytä aikalailla gameplayltä? http://www.xboxyde.com/leech_1380_en.html
Okei, eihän tuossa kukaan itse tuota pelaa, mutta silti uskoisin tuon olevan aitoa matskua.


Veikkaan skriptatuksi. Pelimoottorilla toteutettua voi hyvinkin olla, mutta tuollaisena se tuskin pyörii pelattavana alpha kitissä. Ja jos peli olisi pelattavassa vaiheessa sitä olisi varmasti demottu enemmän E3:ssa ja se ilmestyisi luultavasti aikaisemmin.
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

Näin kuulemma EGM:ssä. Teamxboxin forumeilta pastettu.

PDZ details blowout (EGM)

There's 28 weapons, every one with a secondary function that is accessed using the left shoulder button. not the L trigger, but the shoulder button. 8 of the 28 guns also have a third function, usually a mode of vision or cloaking.

Looks like the bots are all very customizable, you can even tell them in what order you want them to drop out of the game as your friends enter. They said the AI is so good you can have a team of 30 guys against one super smart/accurate bot.

There will be no proximity voice ala halo 2 bc Rare wants to keep it clean. (trash talking). Also, they said that the big teams of 32 or so can be split into four teams and you can talk only to your team of 8 or so. Then you use the D-pad to talk to the other teams. This is extremely useful when you have ateam of medics, a team of gunners, a team of snipers, and a team of demolitioners.

There's two main gamemodes, deathmatch and dark ops. Deathmatch will include all the standards, CTF, slayer, team slayer, yadayada, but dark ops will be where each memer of each team has one life to spend. When you die, you watch from the spectator mode. Also, medics can run around and heal fallen teammates, bringing them back to life. think they only have a limited supply of reheals though. They said demolitions teams could plant charges to blow holes in walls for access into enemy bases. All of the guns and equipment are purchased in the "spawn room" before the round starts, but there's only so many rocket launchers, so many health rejuvenators, so many gadgets, lockboxes, vehicles, you name it. Not everyone can buy a rocketlauncher.

The evasive rolls can be controlled after you start rolling, so a good sniper can't just anticipate where you will pop up. You can't shoot while rolling, and you take more damage if hit while rolling.

The cover system sounds cool, and reminds me of the gears of war deal. You press a to take cover, then you see your reticle. Aim it where you want, and when you press the R trigger, you pop up in first person perspective and shoot. Release R to return to cover.

Health sounds a lot like Halo 1. You have shock damage and permanent damage.

There's no jump button. The rolling and cover replace it, meaning there will be less bouncing around and no "bunny hopping" you see in games like COD. Also, if you run against a wall or fence for a second, you'll automatically climb over it.

The levels are huge as we know, about 12 times as big as "sidewinder" from halo 1. You can also lay down "waypoint markers" for your teammates to see.

The radar picks up enemies based on sound. Bigger the weapon they fire, the longer they stay on your radar. You can actually tell what sort of weapn an opponent has by watching the radar. There's also a sort of map in the radar like you've seen in the pics.


The kill TV sounds sweet, it's basically the big spectator mode we've all heard about, but you can watch anybody you want. They will have online leaderboards so you can watch the best and steal some of their tricks.


One weapon is your fists. its secondary funtion is "disarm" to take guns away from your opponents.

You can duel wield smaller weapons ala halo 2.

The left trigger in fact throws grenades, so nades won't be a seperate weapon like in some games.

They will have co-op over xbox live, maybe with four players. Also, the counter op mode is back, allowing you to play through the campaign while your buddies play the bad guys.

The motorcycle can have a driver and a gunner on the back. There's a hovercraft that can seat as many people that can fit on it. They can all shoot but one person can man "a very powerful gun on the back."

Every guns reticle starts small, but as you continue to shoot it gets bigger, kinda like Call of duty. This combined with the cover feature makes firefights seem more like tactical ballets where players move from one spot to the next taking cover and firing with short bursts rather than just running at each other guns blazing.
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

Perfect Dark Zerosta keräilyversio

Pelikauppaketju EBGamesin verkkosivujen mukaan Xbox 360:n Perfect Dark Zerosta tulee saataville peruspainoksen ohella värilliseen metallikuoreen pakattu keräilyversio. Pakettiin kuuluu kaksi levyä, joista toisella on itse peli kokonaisuudessaan ja toisella peruspainoksesta puuttuva lisämateriaali.

Kakkoslevyn lisukkeet koostuvat The Art of Perfect Dark Zero -videosta, pelissä olevasta Kepi & Kat -musiikkikappaleesta, Perfect Dark: Initial Vector -kirjan ensimmäisestä luvusta, Perfect Dark Zero -aiheisista pelaajakuvista sekä pelin omasta Xbox 360 Gamer Guide -teemasta.

Lisäksi keräilypakettiin kuuluvat Perfect Dark Zero -sarjakuva Hong Kong Sunrise, Perfect Dark Zero -keräilykortti ja tietysti myös ohjekirja.

Perfect Dark Zero on Raren kehittämä toimintapeli Xbox 360:lle. Sen salaliittoja ja mysteerejä pyörittelevä tarina toimii prologina N64:n alkuperäiselle Perfect Darkille. Yksinpelin ohella mukana on monipuolinen moninpeli peräti 50 pelaajalle. Peli julkaistaan näillä näkymin samanaikaisesti Xbox 360:n kanssa.

Uutisissa myös yksi kuva (joka tosin on varsin utuinen).
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

OXM:n PDZ jutusta tiivistelmä:

Perfect Dark Zero

First, they say it looks way better then what we've seen. Close to what you'd expect next-gen to be.

Hands on: Single Player - Played first three levels..

Datacore Training - Training level in an underwater base. Full of sweet looking tech brought to life by new lighting and parralax mapping. Cover mode = context sensitive actions allowing you to peek around corners, dodge moves allow you to roll in 4 directions. Play with gadgets... fly a camspy down a vent shaft to destroy a circuit breaker and open a door. Minigame to hack open locked doors. Other gadgets = locktopus and demolition kit, all involve minigames to use, which increase in difficulty depending on what you're trying to do.

Subway Retrieval - Enter through elevator into parking garage, face guys on cool futuristic motorcycles. Dual wielding and secondary firing. Game will keep track of your stats and present them at the end of level, posted over Xbox Live.

Rooftops - They played this co-op, and said this is true co-op. Players take different routes that criss-cross each other, and are put in situations where they have to help each other out. Example - Joanna has sniper rifle, and has to snipe enemies to allow her father to get through back alleys below

Multiplayer - Played deathmatch against devs. Customizable bots like in the last one, but much better and smarter bots. Great weapon balancing, cool environmental features like ziplines. Destructible armor that you can see, so you know where to shoot someone for more damage, or see who is a weaker target

They say it would be tough to compare to Halo, but it's still going to be great. "If you like good shooters made by the people who made two of the best FPS ever, or if you need a good multiplayer till the next Halo comes out, or if you like hot British chicks in skintight outfits, then the answer is looking like a resounding yes."

Weapons

Jackal Sniper Rifle
Secondary Function - EMP Marker: Target player... scrambles radar and lights up target on your radar

Laptop Gun
Secondary Function - Sentry Gun: Provides auto fire

P9P Pistol (dual wield)
Secondary Function - Silencer Also has flashlight

UBL Liberator SMG
Secondary Function - Booby trap. Acts like a proximity mine

Superdragon
Secondary Function - Bouncing Grenade Launcher

All weapons have melee attacks. Best is Viblade... attacks can be chained into combos.
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

Uutisista:

Perfect Dark Zeron moninpeliä kutistetaan

Edge-lehden tuoreimmassa numerossa julkaistu artikkeli paljastaa, että Rare on joutunut kutistamaan Perfect Dark Zeron maksimipelaajamäärää 50:stä 32:een. Vain verkkomoninpeliä koskeva leikkaus johtuu kehitysajan hupenemisesta, sillä Perfect Dark Zeron on määrä ilmestyä Xbox 360:n julkaisupelinä marraskuun 22. päivä (Euroopassa joulukuun 2. päivä).

Toinen kiristyvän aikataulun takia todennäköisesti leikattava ominaisuus on DataDyne Kill TV, jossa olisi mahdollista seurata Liven välityksellä reaaliajassa maailman parhaiden pelaajien kamppailuja kuten Project Gotham Racing 3:n Gotham TV:ssä.

Rare pitää kuitenkin mahdollisena, että pelin pelaajamäärää voitaisiin kasvattaa ja DataDyne Kill TV lisätä peliin myöhemmin Livessä julkaistavien päivitysten avulla.

Jos tästä jotain hyvää haluaa hakea, niin ovatpahan ainakin halukkaita tarjoamaan viimeistellyn tuotteen ja jättämään keskeneräiset ominaisuudet suosiolla pois. Onneksi DLC antaa joustomahdollisuuksia.
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

Rehellisesti sanottuna ei paljoa haittaa. :p Enemmän odotan yksinpeliä ja co-oppia. :)
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

Videoita yksin- ja moninpelistä: http://62.73.33.36/~konsolifin/xboxfin/perfectdarkzero/PDZ-videot.zip :cool:

Se vähä mitä noista suttupätkistä saa selvää, niin ainakin grafiikka on kohtalaisen hyvällä mallilla. Ragdoll on vain ... kauhea. :) Jos joku muuten ihmettelee niitä nuolia maassa, niin ne ovat vaikeustasosta riippuvaisia. Ne ilmestyvät helpoilla tasoilla, jos pelaaja ei heti löydä oikeaa suuntaa. Vaikeammilla tasoilla nuolet ilmestyvät suuremmalla viiveellä tai eivät ollenkaan.
 
Vastaus: Perfect Dark Zero [X360]

Kaupunki-kenttä videosta mainittavaa:

Here is another cool movie that focuses on the shooting aspect of the game. It is worth clarifying that in this debug build many physics were turned off as well as the enemy AI. We suggest you to pay attention to Joannas animation, the size of the city and viewing distance.

TeamXbox
 
Ylös Bottom