Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 [Ps3]

Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Everlast sanoi:
Porukka varmaan tietää, että olen aikamoinen PES-fani ja tässä on tllut tahkottua FIFA 08:n PS3-versiota ja PES2008:n Xbox 360 -versiota ja kun niitä vuoronperään pelaa niin PES2008 näyttää melkein PS1-peliltä verrattuna FIFA 08:n loistoon, mikä on aika helvetin synkkää. Pelattavuus kyllä rullaa PES2008:ssa mainiosti, mutta pelivauhti on paljon suurempi siinä kuin FIFA 08:ssa, mikä ei itseäni niin paljon miellytä. Hitaampi pelaaminen on taktisempaa.

Mistä ihmeestä olet nuo pelit käsiisi saanut? Vihjaajahan samalla onko FIFAssa taktikointimahdollisuuksia parannettu, niiden valmispohjien sijaan? 07:ssa otti eniten päähän tämä olematon taktikan säätäminen ja siitä syystä PES6 vielä useammin ruudulla pyöri. On vaan niin upeaa päästä vyöryttämään kunnon sotasuunnitelman mukaisesti palloa vastustajan päätyyn. :D
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Itse luotan Puhan mielipiteeseen sitten kun saa arvosteltua kummatkin. Jos Puhakin on sitä mieltä, että FIFA on parempi, niin FIFAn ostoa voi harkita. Ei muuten missään tapauksessa.. Konamin futista on pelattu ISS Pro 98:n ajoilta asti. Ei millään viitsis vaihtaa pelisarjaa.
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Kannattaa miettiä tarkkaan mitä seuraavaksi sanot Everlast, sulla on monen pelaajan rahat käsissä :p
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

simo h sanoi:
Itse luotan Puhan mielipiteeseen sitten kun saa arvosteltua kummatkin. Jos Puhakin on sitä mieltä, että FIFA on parempi, niin FIFAn ostoa voi harkita. Ei muuten missään tapauksessa.. Konamin futista on pelattu ISS Pro 98:n ajoilta asti. Ei millään viitsis vaihtaa pelisarjaa.
Iss Pro Evolution ! Parhaita futispelejä ikinä! Vieläkin pelaan kaverin kanssa :D
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

simo h sanoi:
Itse luotan Puhan mielipiteeseen sitten kun saa arvosteltua kummatkin. Jos Puhakin on sitä mieltä, että FIFA on parempi, niin FIFAn ostoa voi harkita. Ei muuten missään tapauksessa.. Konamin futista on pelattu ISS Pro 98:n ajoilta asti. Ei millään viitsis vaihtaa pelisarjaa.

Miksi vaihtaa....ostaa molemmat....niin ainaskin itse teen :p
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Yhtä asiaa mietin ja jännään joka syksy kun uuttaa Pessiä odotan nimittäin tuota pelitempoa. En todellakaan ymmärrä miksi pelitemmon pitää muuttua joka vuosi ja yleensä vain nopeammaksi mikä on erittäin huono asia. Ainakin itse nautin realistisesta futiksesta enkä siitä että pallon kanssa juostaan päästä päähän.
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Sen verran löytyy luottoa Konamiin että lähti peli Play.comista ennakkotilaukseen. Nyt vain odotellaan kuukauden päivät...:eek:
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

DaVinski sanoi:
Mistä ihmeestä olet nuo pelit käsiisi saanut? Vihjaajahan samalla onko FIFAssa taktikointimahdollisuuksia parannettu, niiden valmispohjien sijaan? 07:ssa otti eniten päähän tämä olematon taktikan säätäminen ja siitä syystä PES6 vielä useammin ruudulla pyöri. On vaan niin upeaa päästä vyöryttämään kunnon sotasuunnitelman mukaisesti palloa vastustajan päätyyn. :D

Taktiikkojen säätö on täysin samaa kuin PESissä yhtä juttua lukuunottamatta. Varsinaisia taktisia kuvioita on vain neljä, eli ei ole mitään counter attack/left/right/center attack -kuvioita, mutta ei nämä PESissä erityisen toimiva ole. FIFA:ssa on topparihyökkäys/laitahyökkäys/koko joukkueen prässi.
Kaikille pelaajille saa myös puolustus/hyökkäysnuolet, voi vaihtaa missä päin kenttää ovat ja mitä paikkaa pelaavat. Täysin sama kuin PESissä, ei peleissä enää ole tällä saralla mitään eroa.

FIFAssakin voi pistää attack mentalitya alas ja ylös ja paras juttu on se, että olkanapista saa lähellä olevan oman pelaajan juoksemaa kohti maalia. Tämä on mielestäni ehkä peli parhaimpia juttuja, koska näin jos esimerkiksi veivaa keskikentällä Decolla ja katselee, että voisiko Zambrotta lähteä kiitämän laidalla ylös, niin sen voi itse toteuttaa.
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

petekki sanoi:
Miksi vaihtaa....ostaa molemmat....niin ainaskin itse teen :p

Se taitaa tänä vuonna olla paras ratkaisu jos vain on varaa :)
Tosin itselleni on mahdotonta pelata kahta futispeliä, pakko se on valita. Tänä vuonna kun vain saisi yhdistettyä PES 2008:n ja FIFA 08 niin meillä olisi maailman paras futispeli.

Ei ole todellakaan helppoa tänä vuonna, kuitenkin PES on se elämän juttu, mutta sarja ei ole edistynyt mihinkään next-gen -koneilla.
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Everlast sanoi:
Ei ole todellakaan helppoa tänä vuonna, kuitenkin PES on se elämän juttu, mutta sarja ei ole edistynyt mihinkään next-gen -koneilla.

Itse olen sitä mieltä että XO:lla PES 6 meni kehityksessä taaksepäin :(
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Onko tietoa järjestetäänkö tänä vuonna Pessin sm-kisoja? Itse olin viime vuonna mukana finaaleissa, mutta nyt olis semmonen kutina, että PES6:lla pärjäisin paljon paremmin. Viime vuonna jäi vähän harmittamaan, kun vastustaja tuli kahen maalin tappioasemasta voittoon. 4 - 3 päätty jatkoajan jälkeen.
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Kyllähän tää on pakko hankinta, vaikka Konamin kehitystä on haukuttu, lisenssi on (taas) kehno ja FIFA on vakuuttanut uudistuksilla, joka näkyy kyllä Storen demossakin.

Mukana kuulemma filmaaminen? Miten tämä tapahtuu?

Ei olis kovin kiva nettipelissä... :eek:
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

simo h sanoi:
Onko tietoa järjestetäänkö tänä vuonna Pessin sm-kisoja? Itse olin viime vuonna mukana finaaleissa, mutta nyt olis semmonen kutina, että PES6:lla pärjäisin paljon paremmin. Viime vuonna jäi vähän harmittamaan, kun vastustaja tuli kahen maalin tappioasemasta voittoon. 4 - 3 päätty jatkoajan jälkeen.


Ei taida olla, meillä ja Konamilla ei yksinkertaisesti ole ollut aikaa tehdä tätä, eikä kisojen järkkääminen loppujen lopuksi oli meidän lehden ydintoimintaa, lähinnä faneina ollaan kaiken muun duunin ohella noita järkätty.
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Eddy93 sanoi:
Mukana kuulemma filmaaminen? Miten tämä tapahtuu?

Ei olis kovin kiva nettipelissä... :eek:

Tätä ei olisi peliin tarvinut laittaa, kaikki makailee peleissä ku italiaanot. Toivottavasti nettipelissä sitä ei voi käyttää. Peliä nyt odotan vieläkin enemmän kun huomasin kuinka surkea tuo Fifa 08:n demo oli. Lisenssien puutetta en ole koskaan huomannut, aina on samantien isketty netistä ukot kehiin.
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Everlast sanoi:
Pelattavuus kyllä rullaa PES2008:ssa mainiosti, mutta pelivauhti on paljon suurempi siinä kuin FIFA 08:ssa, mikä ei itseäni niin paljon miellytä. Hitaampi pelaaminen on taktisempaa.
Siis onko pelin tempo todella noin vauhdikas mitä ton videon malliottelussa on?
http://www.dailymotion.com/tag/pes7/video/x2te54_pes-2008-sur-ps3-au-salon-leipzig_sport
Aikamoista munaravia päästä päähän, mennään kyllä koko ajan huononpaan suuntaan, jos näin.
 
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Oliko tuo nyt PS3:n pro evosta toi pätkä? Näytti nimittäin todella ankealta, ihan siis pelimekaniikalta, vaikka mitä oon kuvista nähny niin ei grafiikkakaan kovin hienoa ole.

Toi näytti kyllä aivan täysin joltain arcadefutikselta, joka mua ei ainakaan oikeen kiinnosta. Pes 6:n pelitempokin on jo vähän liian nopea, oisivat saaneet ennemmin laskea tempoa kun lisätä.

edit: On se näköjään PS3 versio.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pes 2008, yleistä jauhantaa

Lainaus tuolta muropaketin Sampsan kokeilusta:

Omia huomioita ensimmäisestä pelistä (vrt PES 6):

* Pelitempo on hidastunut
* Punainen kortti heilahtaa helposti myöhästyneessä / tahallisessa taklauksessa
* Puolustaja hypähtää / kääntää selkänsä valelaukauksen edessä
* Liipasimet ja etusormen napit pohjassa pelaaja sukeltaa ja nolosta yrityksestä seuraa auttamatta keltainen
* Kauempaa annettavaa vaparia ei saanut juoniteltua kahdella pelaajalla
* Puolustajana ainoastaan muurissa olevia miehiä pystyi valitsemaan, ei vieressä juoksentelevia
* Todella väsyneen pelaajan päällä olevan kolmion ympärille tulee punainen kehys
* Peli lagasi aivan julmetusti (esiversio)

............
Tiedä sitten.Tuolla jutussa luki myös tällaista:Konamin Pohjoismaiden johtaja Kenneth Klingborg. Hän itse pitää kuulemma Playstation 3 -versiosta enemmän ja pitää sitä parempana, kuin Xbox 360 -versiota. Pelitemmoltaan PS3- ja Xbox 360 -versiot ovat Konamin kehitystiimin mukaan kuitenkin identtiset.
 
Ylös Bottom