Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 [Ps3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Philosopher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
PES 2008 verkkopeli.

Nyt kun PES 2008 uusimman patchinsa ansiosta toimii paremmin olisi sitä ihan ilo pelata verkossa. Ikävää vain että jos haluaa omata mahdollisuuden pärjäämiseen muita vastaan on pakotettu valitsemaan joukkueekseen seurajoukkueista ManUn, chelsean, arsenalin, interin, milanin, barcelonan jne.. tai maajoukkueista ranskan, brasillian, argentiinan, italian jne.

Hiukan heikoimilla joukkueilla peli näyttää enemmän oikealta jalkapallolta eikä tarvitse tuskissaan katsella kun "superstarat" juoksee kentän läpi ja tykittää 35 metristä ylänurkkaan. Ja esim Adrianolta on hyvin hankala ottaa palloa pois rikkomatta. pahimmillaan Adriano juoksee pakkisi läpi. Tylsää.

Pelaajat jotka pelaisivat mielummin pienemmillä joukkueilla ovat harvassa joten olen itsekin joutunut valitsemaan kovempia joukkueita. Barcelonaan, interiin tai Brasiliaan en viitsi alentua, vaan olen tyytynyt lähinnä Arsenaliin, Valenciaan, Ferenchbacheen ja Argentiinaan. Olkoonkin että Argentiina on todella kova joukkue. Sallittakoon se minulle tasapuolisuuden nimissä.

Pelaatteko itse parhailla jengeillä vai käykö sellaisilla jatkuvasti pelaava hermoillenne?

Tämä on ensimmäinen postaukseni :)

-Maxxxxx balls, no sugar-
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Se on kyllä ärsyttävää jos aina valitaan se AC Milan, Barcelona tai Chelsea. Keskitason joukkueilla on hauskin pelata. Seuraavan Konsolifin turnauksen vois pitää keskitason joukkueilla, jolloin kiellettäisiin esim. joukkueet: Real Madrid, Barcelona, Inter, AC Milan, Chelsea ja ManU (ehkä myös Arsenal, Liverpool, AS Roma ja Bayer Munchen?).

Kannatusta?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Se on kyllä ärsyttävää jos aina valitaan se AC Milan, Barcelona tai Chelsea. Keskitason joukkueilla on hauskin pelata. Seuraavan Konsolifin turnauksen vois pitää keskitason joukkueilla, jolloin kiellettäisiin esim. joukkueet: Real Madrid, Barcelona, Inter, AC Milan, Chelsea ja ManU (ehkä myös Arsenal, Liverpool, AS Roma ja Bayer Munchen?).

Kannatusta?

kannatetaan :cool: Ottaako Korbenn matsia täs päiväl?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Neuvokaa nyt vähän tyhmää. Mites option filet tähän Pes2008 hommataan? Ja mikä on joku hyvä option file?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

18 online-peliä takana ja ennätys on 32min peli. Jokainen matsi päättynyt ennen aikojaan mikä alkaa hieman tuttamaan. Pelit tuppaavat aina jäätymään kun mun joukkueen maalivahti ottaa pallon haltuun. Muilla sama oire?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

kyllä online pelejä on tullut pelattua vaikka miten paljon, mutta ei mulla ole kertaakaan peli jäätynyt..
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

18 online-peliä takana ja ennätys on 32min peli. Jokainen matsi päättynyt ennen aikojaan mikä alkaa hieman tuttamaan. Pelit tuppaavat aina jäätymään kun mun joukkueen maalivahti ottaa pallon haltuun. Muilla sama oire?

Ei ole täälläkään jäätynyt.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

No voihan vitura. Itellä tuli eilen oikeen kaksi kokonaista matsia täyteen mutta kummassakaan mun maalivahti ei ottanu palloa haltuun. Eli mikäköhän mahtaa mättää? Ehdotuksia?:o
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

No eipä mikään ihmeellinen peli demon perusteella uefa 08 vei voiton!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Kertokaapas PES-fanaatikot, kumpi kannattaa nyt ostaa Fifa08 vai PES08? En jaksa odottaa, että Fifa09 tai PES09 tulee, joten jompikumpi lähtee ostoon.

PES-fani ollaan oltu jo ihka ensimmäisestä Pro Evosta lähtien, joten pelisarja on enemmän kuin tuttu. Fifan demoa on nyt hakattu monta monituista ottelua, mutta jotenkin se vaan ei ole saanut syttymään, joten nyt on kuppi vähän kallistumassa PES:n puolelle.

Mistä nuo pelit saisi halvimmalla, Fifan kait Thehutista, mutta entäs PES?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Kertokaapas PES-fanaatikot, kumpi kannattaa nyt ostaa Fifa08 vai PES08? En jaksa odottaa, että Fifa09 tai PES09 tulee, joten jompikumpi lähtee ostoon.

PES-fani ollaan oltu jo ihka ensimmäisestä Pro Evosta lähtien, joten pelisarja on enemmän kuin tuttu. Fifan demoa on nyt hakattu monta monituista ottelua, mutta jotenkin se vaan ei ole saanut syttymään, joten nyt on kuppi vähän kallistumassa PES:n puolelle.

Mistä nuo pelit saisi halvimmalla, Fifan kait Thehutista, mutta entäs PES?

Pes löytyy vg+:sta 31.81 + 5 posteja päälle. Samaan hintaan näköjään irtoaa kyllä hutistakin
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Kertokaahan joku, että mitä teen kun ostin käytettynä pessin ja edellinen käyttäjä on rekisteröinyt tuon cdkeyn. Eikö siis voi pelata kuin 1pes/1käyttäjä.

Myöskin lisätietoja päivityksistä? Löytyykö muitakin kuin ps3,n omia patcheja joita se itestään latailee.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Kertokaahan joku, että mitä teen kun ostin käytettynä pessin ja edellinen käyttäjä on rekisteröinyt tuon cdkeyn. Eikö siis voi pelata kuin 1pes/1käyttäjä.

Myöskin lisätietoja päivityksistä? Löytyykö muitakin kuin ps3,n omia patcheja joita se itestään latailee.

Taitaa olla niin että sun pitää kysyy myyjältä salasana tuohon reg-koodiin. Sen jälkeen voit muuttaa siihen oman salasanasi ja tehdä uusi alias pessiin.

Mitä muuten tarkoitat tuolla patchilla? option filejä joiden mukana tulee oikeat pelaajat/joukkueet vaiko ihan pelin toiminnallista patchia kuten tietokoneissa .exe tiedosto. Eipä taida kukaan niin hyvä koodaamaan kuitenkaan että osaisi päivittää peliä paremmin kuin konami itse? :)
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Taitaa olla niin että sun pitää kysyy myyjältä salasana tuohon reg-koodiin. Sen jälkeen voit muuttaa siihen oman salasanasi ja tehdä uusi alias pessiin.

Mitä muuten tarkoitat tuolla patchilla? option filejä joiden mukana tulee oikeat pelaajat/joukkueet vaiko ihan pelin toiminnallista patchia kuten tietokoneissa .exe tiedosto. Eipä taida kukaan niin hyvä koodaamaan kuitenkaan että osaisi päivittää peliä paremmin kuin konami itse? :)

Joo siis tarkotin tuota edellämainittua pelipaidat,nimet yms. xboxille joskus vuosia sitten sai pes 5,seen mahtavia optionfilejä joissa oli parannellut pelaajat,stadikat,nimet,paidat,valikot,selostajat ja mikä eniten mielytti. Aidot fanit!

Jos tuollaisesta on tietoa, niin kiitos otan vastaan :p . Onko muuten vaikea asentaa?
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Joo siis tarkotin tuota edellämainittua pelipaidat,nimet yms. xboxille joskus vuosia sitten sai pes 5,seen mahtavia optionfilejä joissa oli parannellut pelaajat,stadikat,nimet,paidat,valikot,selostajat ja mikä eniten mielytti. Aidot fanit!

Jos tuollaisesta on tietoa, niin kiitos otan vastaan :p . Onko muuten vaikea asentaa?

Koitappa laittaa googleen sanat: option file pes 2008 ps3. sillä löytyy. Ja ei o vaikea asentaa. lataat vaikka ensin pc:lle, siitä vaikka mp3-soittimeen. mp3-soitin kiinni pleikkaan. Valitse pelitiedon työkalu, valitse usb massamuistilaite, paina kolmiota ja kopioi tarvittavat tiedostot.

Noin se muistaakseni meni. Saa korjata, lisätä, jos meni väärin, jäi puuttumaan jotain. Muistaakseni mun lataamassa fleessä mukana tuli englanninkielinen read me file jossa ohjeet.
 
Vastaus: PES 2008 [Ps3]

Tänään tipahti USA-versio uusimmasta PES:stä postiluukusta.

Noh, ensimmäiset pari tuntia meni säätäessä option filuja ja siirrellessä pelaajia oikeisiin joukkueisiin. Kaikkien noiden härveleiden jälkeen aloin pelaamaan ja harjoittelemaan. Ensimmäisenä osu silmään tuo training-moodi, eikö siinä voi pelata harjoitusotteluita tietokonetta vastaan? Edellisissä PES:issä tämä onnistui ja nytkin siellä on joku General -jotakin, mutta ei.

Olen aina pitänyt PES-sarjasta ja vanhana fanina ei tämäkään niin huono ole, kuin on annettu ymmärtää. Pelaaminen on minun mielestä mukavempaa, kuin Fifa 08:ssa. Miinuspuolia tottakai on ja niistä ehkä suurimpana keskityspallojen räjähdysmäinen nopeus ja pelinopeus ylipäätänsä. Ruudunpäivitys ei myöskään replayssä ole mikään päätä huimaava, joskus kuva töksähtelee eteenpäin.

En tiedä miksi, mutta Onlinessa Friendly-matcheissä ei ole ketään pelaamassa, tai ainakaan minulla ei löydy vastustajia. Ensi yrittämällä löytyi vastus Ranking-peliin ja siitä mielissään oitis pelaamaan. Siihen se peli-ilo sitten tyssäsikin, koska lagi oli aivan kauhea. Aina, kun pidin palloa peli kulki jouhevasti ja ei ongelmia, mutta kun menin vastustajan kenttäpuoliskolle alkoi lagi painamaan päälle ja ei siinä enään voinut tehdä oikein mitään. Vastustaja otti tietenkin pallon pois ja lagi vain jatkui niin kauan, kun hänellä oli pallo. 3 maalia hän kerkesi tekemään, kun itsellä palo pinna ja nakkasin pelin kiinni. Yhteys on 5/1, joten ei se ainakaan minulla vika voi olla..? Sanokaa nyt, että peli yleensä ei lagaile paljon yhtään niin olen tyytyväinen.

Kaikinpuolin ei tämä ole niin huono, kuin arvelin. Ei harmita yhtään, että tuli hankittua, vaikka uudet versiot kolkuttelevat jo ovilla.
 
Ylös Bottom