Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 2008 Wii

Vastaus: PES 2008 Wii

Muista puolustuksessa naputtaa myös vapaana olevia vastustajan pelaajia, jotta puolustajat pitävät niitä. Katso ohjekirjasta löytyykö sieltä mitään. Pelin ohjekirja on hyvin tehty.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Vapaiden pelaajien vartioimisen lisäksi tietysti oikeanaikaisilla liukutaklauksilla pallon riisto on oiva tapa keskeyttää vastustajan hyökkäys. Itse ainakin nyt enemmän pelanneena olen ainakin oppinut jo tykkäämään puolustamisesta ei se ole liian yksitoikkoista.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

itsellä ollut PESsi sen saapumisesta lähtien ja voin sanoa, että hyvä peli on. Vielä en ole netissä pelannut, mutta nyt voisi senkin puolelle mennä. Champions Roadissa on menty aina All-Star Challengeihin asti. Olen pelannut puolesta välistä lähtien Professional tasolla ja kyllä takkiin on tullut muutamia kertoja. Ei yksinkertaisesti vain pärjää:) Mutta kokonaisuutena olen erittäin tyytyväinen peliin. Kavereiden kanssa/netissä haluais pelata enemmän, sillä ei kone anna sellaista "vastusta"...(eli kaverille vittuilemista ja takaisin:D)
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Itsekkin ostin tuossa juuri viikko sitten kyseisen pelin ja täytyy kyllä sanoa, etten enää menisi perinteisien jalkapallopelien ääreen. On se vaan niin kätevää syöttää aina kenelle haluaa, eikä sitä ainaista "ei mun tolle pitänyt syöttää". Free runit sun muut kans todella käteviä. Vois tässä kohta piakkoin hankkia buffalon wlan-laitteistoa niin pääsis nettiinki pelaamaan. Voisi sitten järjestää jonkilaista turnaustakin.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Voisi sitten järjestää jonkilaista turnaustakin.

Turnausta mietimmekin Joosepin kanssa aikaisemmin, mutta kaikenlaiset menot ja muu hässäkkä painanut päälle sen verran, ettei olla päästy puuta pidemmälle.

Kysytään nyt yleisesti muiltakin, onko porukalla kiinnostusta turnaukselle? Ihan parilla pelaajalla sitä ei meinaa voi järjestää.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Turnausta mietimmekin Joosepin kanssa aikaisemmin, mutta kaikenlaiset menot ja muu hässäkkä painanut päälle sen verran, ettei olla päästy puuta pidemmälle.

Kysytään nyt yleisesti muiltakin, onko porukalla kiinnostusta turnaukselle? Ihan parilla pelaajalla sitä ei meinaa voi järjestää.

Tosiaan, minulla meni käytännössä netti poikki jo maaliskuussa kun muutin väliaikaisesti helsinkiin, joten se turnaus jäi siihen. Edelleen olisi kiinnostusta polkaista turnaus pystyyn, ehkä myöhemmin syksyllä?

Onko kiinnostuneita?
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Minä olisin luultavasti myös mukana kunhan ensin ostaisin sen Wlan-boxin.

Yksi tyhmä juttu on tullut vastaan omalla suosikkitiimilläni Hollannilla. Ne japsit ei ole ymmärtäneet laittaa maailman parasta hyökkääjää (Ruud Van Nistelrooy) koko joukkueseen. Nistelrooy löytyy kuitenkin Real Madridista, muttei maajoukkueesta. Saisiko sitä mitenkään siirrettyä sinne? Tiedän, et muita varmaan voi harmittaa koko Saksan maajoukkueen keksityt pelaajat. Miksi näin on tehty, kun kuitenkin monia pelaajia löytyy pelistä?

Yksi bugi on kanssa välillä ärsyttävä, kun pallo menee oman pelaajan jalanjuureen, mutta ko. pelaaja ei voi kuitenkaan ottaa sitä kun jonkun muun täytyy juosta toiselta puolelta kenttää hakemaan sitä palloa. Siinä ajassa vastustaja onkin jo napannut pallon ja pahimmassa tapauksessa tehnyt maalin. Kai kyse on välillä omasta käskytyksestäkin, mutta silti se ärsyttää.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Itte hankein just WLanin ja toimii todella hyvin. Olisi vain huomattavasti kiintoisampaa pelata suomalaisia vastaan. Lisäsin jo kaikki tuolta PESsin numerolistalta, mutta kukaan ei oo vielä lisännyt mua. Se turnaus olis aika mahtava idea mielestäni, jos vaan edes neljäkin jaksais osallistua. Tottakai mitä enemmän niin sitä parempi. Aktiivisuutta tähänkin peliin!
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Alkaa pikkuhiljaa olla koluttuna PES08. Champions Road vaikeimmalla tasollakaan ei ollutkaan niin paha, kunhan saa kelvollisia pelaajia joukkueeseen, eikä hyökkäile silmittömästi. Näyttää siltä että vastustaja tulee kolmella pelaajalla kimppuun ja siitähän selviää syöttelemällä. Onko kukaan keksinyt järkevää tapaa valita pelaajia niistä korteista? Tuntuu että hyviä pakkeja on mahdoton saada, hyökkääjiä ja teknisiä keskikenttiä kertyy helpommin.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Kuinka pallon kanssa juostaan kovempaa? Rämpännyt kaikki mahdolliset napit ja heilutellut ohjaimia ku apina. En mistään löydä ohjeita siihen tai sitten olen vaan tyhmä. Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä ihmisiä.
 
Vastaus: PES 2008 Wii

Kuinka pallon kanssa juostaan kovempaa? Rämpännyt kaikki mahdolliset napit ja heilutellut ohjaimia ku apina. En mistään löydä ohjeita siihen tai sitten olen vaan tyhmä. Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vaan tyhmiä ihmisiä.

Vedät kursorilla kaveria siihen suuntaan mihin haluat juosta. Se on se wii-version juoksu.
 
Ylös Bottom