Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3 Hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Moi!
Tietääkö kukaan onko valikkojen yleisilme muuttunut (jos on, mihin suuntaan) ja entäs musiikit: ne ovat ennen olleet vähän turhan yksipuolisia ja niitä on ollu aivan liian vähän. Mitenkäs nyt? Ollaanko menty eteenpäin tässäkin?
Entäpä onko nyt tuomaria kentällä mukana (toisaalta vanha systeemi hyvä) ja kai nyt Collinakin on valittavissa?

Puhun nyt WE7:sta, mutta sama peli sen pitäis olla...
-tuomari ei ole koko ajan kentällä, vaan vanhaa tapaan käy vaan jakamassa kortit yms.
-omasta mielestäni valikot on kyllä aika samaa edelleen, ei niissä suurempaa korjattavaa ollutkaan..?
-musiikista en osaa sanoo ku ei oo jääny mieleen introa lukuunottamatta...eli luultavasti sitä samaa ku ennenkin. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Juu, nytpä se löytyykin jo lokakuun 15. päivän kohdalta.

Jees! Parhaita uutisia vähään aikaan! :) Pelkäsin sitä päivää, että ilmotetaan PESsarin viivästymisestä... Kaks viikkoa jaksaa odottaa. Varsinkin kun tietää, että odotus kerrankin palkitaan.
 
Hitto että onkin haastetta tuossa we7:ssa. Muistaakseni neljäs kausi ML:ssä loppupuolella eikä taida vieläkään tulla nousua alimmasta divisioonasta. 15 pelissä maaleja olen saanut tehtyä vain 5 (!) ja niillä on muutama voitto herunut useiden 0-0 tasapelien lisäksi. Kotikatsomossa ei enää paljon yleisöä näy ;) Tasona on neljä tähteä, joka on tähän asti tuntunut erittäin hyvältä ja haastavalta vaikeustasolta minulle muutenkin kuin master leaguessa. Tuskin tarvitsee missään vaiheessa vaihtaa viiteen.

Jussi: pelin musiikkia ei kyllä voi edelleenkään kehua. Highlight-musiikkina on edelleen sama biisi kuin PES2:ssa, mutta uutena miksauksena. Ovat sentään poistaneet maaliuusinnoista musiikin kokonaan.
 
Kuulostaa edelleen loistavalta, varsinkin toi vaikeusaste. Pari viikkoa jaksaa just ja just odottaa...
 
Ihmeellistä kyllä, että Suomessa ei missään tule olemaan tuota demoa. Olisi edes jonkun lehden mukana, mutta kun ei niin ei.
 
Luulisi että Official UK PS2 Magazinen (vai mikä onkaan) mukana tulee jossain vaiheessa demo, mutta lehti ilmestynee Suomessa vasta viikkoja itse PES3:n jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan iboughtshoe
mahtaako kukaan tietää että onko pes3:ssa treidaus systeemiä ja jos on niin millanen? ;) :rolleyes:

Juu, löytyy treidaustsydeemi. Tosin se pitää avata ansaitsemalla PES-pojoja! :) Jostain luin, että yhestä pelistä saa 50 pointsia ja cupeista jne saa hiukka enemmän. Sitten voi ilmeisesti vapaasti vaihtaa pelaajien seuroja.
 
Oon nyt pelaillu tuota PES3 pari päivää ja voin sanoa että se on paljon parempi kuin melkein täydellinen PES2...
 
Näyttääpi uudessa Pelaaja-lehdessä olevan arvostelu PES3:sta. Mikäköhän mahtaa olla PES3:sen saama arvosana?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jussi
Näyttääpi uudessa Pelaaja-lehdessä olevan arvostelu PES3:sta. Mikäköhän mahtaa olla PES3:sen saama arvosana?
Uusimmassa Pelaajassa on oikeastaan kolme eri arvostelua ja kuten arvata saattaa niin Puha antoi täydet viisi pallukkaa. Toiset arvosanat olivat 5/5 ja 4.5/5.
 
Itse en ole koskaan siirtänyt option filea vanhasta PESsistä uuteen, niin rupesinkin pohtimaan, että onko mahdollista siirtää vain tiettyjen joukkueiden tiedot vai onko pakko siirtää kaikkien? PES2:een olen kuitenkin kääntänyt nimet ja en haluaisi tehdä sitä uudelleen, mutta haluaisin kuitenkin PES3:een lisensioitujen joukkueiden ja ehkä muutamien maajoukkueiden tietojen säilyvän PES2 -tietojeni rinnalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mikeshinoda
Juventus on kylläkin Italian ainoa seura joka tuottaa tulosta, joten sen laskeminen huonotaloudelliseksi seuraksi on .. vähän outoa..

No juu, Juve on asia erikseen. Sillä on tähän asti ollut melko pohjaton kassa kun se on Fiatin seura mutta nyt Fiatillakin menee heikosti, saa nähdä koska Juven talous alkaa kangerrella.

Vaikka väittäväthän ne viisaat että Juve on maailman suosituin seura ja sen takia fanikrääsän myynnistä tulee massia enemmän kuin muille seuroille.

Laziohan taitaa olla kaikkein kurjimmassa tilanteessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Itse en ole koskaan siirtänyt option filea vanhasta PESsistä uuteen, niin rupesinkin pohtimaan, että onko mahdollista siirtää vain tiettyjen joukkueiden tiedot vai onko pakko siirtää kaikkien? PES2:een olen kuitenkin kääntänyt nimet ja en haluaisi tehdä sitä uudelleen, mutta haluaisin kuitenkin PES3:een lisensioitujen joukkueiden ja ehkä muutamien maajoukkueiden tietojen säilyvän PES2 -tietojeni rinnalla.

Ei taida onnistua. Joko kaikki ladataan tai sitten ei mitään. Tietysti ne uudet seurajoukkueet joita ei PES2:ssa ollenkaan ollut, säilyttävät tietonsa. Voit kuitenkin ladattuasi tiedot käydä edit-valikossa ottamassa oletustiedot käyttöön haluamillesi joukkueille ja pelaajille. On siinäkin kyllä hommaa, varsinkin jos pelipaitoja ja lippujakin on muuteltu.
 
Tuota tuota. Kuinka monta vääriä nimiä omaavaa joukkuetta pelissä on? Onko taas melkein kaikki ihan viturallaan vai onko se todellakin vain Hollanti, jonka pelaajien nimet on väärin?
 
Tämmöstäkin jo tarjolla:

Ultimate Update: Pro Evolution Soccer 3

our price: £7.99 Delivered

availability: Due for release on 17/10/2003
RRP: £9.99 You save: £2.00 (20%)

  • Packed full of cheats made specifically for Pro Evolution Soccer 3
    Gives players the power to unlock Pro Evolution Soccer 3's ultimate secrets
    Easy to use CD: cheats are playable directly from the CD
    Includes real names and statistics for all the English clubs
    Unlock all teams
    Infinite money
    Infinite transfers & much, much more!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NaPakeTTu
Tuota tuota. Kuinka monta vääriä nimiä omaavaa joukkuetta pelissä on? Onko taas melkein kaikki ihan viturallaan vai onko se todellakin vain Hollanti, jonka pelaajien nimet on väärin?
Saksalaisillakaan ei ole mielestäni lisenssiä
icon13.gif
 
kaikki jotka on kiinnostunut PES tai WE sarjasta tulee mirciin #pes3 kanavalle, sielä saat lisätietoa pelistä, jos haluat!
 
PES3:n PAL-finaalia kokeiltuani voin kertoa, että kyseessä todellakin on kaikkien odottama jalkapallojumala. Aivan uskomaton peli kyseessä.

- Esa
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom