Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3 Hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Jaa no, mun mielestä PES2 ON liian nopea, puolustajat puolustavat huonosti ja pallon kuljettaminen (/vastustajan harhauttaminen) liian helppoa - eikä pelissä ole kunnon keskikenttäpeliä. Nämä ominaisuudet tekivät pelistä liian arcademaisen ja realistisuus kärsi (ja saman asian myönsivät tekijätkin). Jos ei tykkää hitaasta pelinrakentelusta á la real life niin sittenhän PES2 on varmaan bueno. Siinä saa ainakin maaleja yllin kyllin aikaan - melkein FIFA-malliin.

En kyllä Evon artikkeleissa huomannut sellaisia kirjoittajia jotka eivät olisi mihinkään tyytyväisiä, päinvastoin PES3:a on kehuttu todella paljon verrattuna PES2:n ilmestymisen aikaisiin mielipiteisiin - lähinnä ei olla vain oltu tyytyväisiä PES3:n nopeuteen. PES2 jakoi mielipiteet paljon radikaalimmin - mikä ei ole ihme. Monihan vaihtoi PES2:sta takaisin PES1:een eikä varmaankaan vain kitisemisen halusta. Tunnen henkilökohtaisestikin PES1:n omistajia jotka jättivät PES2:n väliin kokeiltuaan sitä, syynä maalinteon sietämätön keveys.

Mitä itse kokeilin PES3:n esiversiota Pelaaja-lehden ständillä Tennispalatsissa, oli ainakin se versio turhan hätäinen. Pelaajien jalat näyttivät koomisilta vipeltäessään kuin Warner Brosin piirretyissä ja heti kun sai pallon haltuun, oli vastustaja alta aikayksikön kimpussa. Toivottavasti lopullinen versio on realistisempi - edes 60-hertsisenä.

Pakkohan se kuitenkin on ostaa... :)
 
Tarkoitin nyt Karma lähinnä tollasta yleistä fiilistä minkä saa noilta foorumeilta. En ole nyt pahemmin käynyt edes katsomassa, mutta PES2 aikaan oli kauheeta valitusta. Kuten myös sega lätkistä.

PES2 nopeus jutut sai melko hyvin korjattua X-port editeillä, joten ei mitään ongelmaa sen suhteen.




ps. Play.comin tilaus seurannan mukaan tilaamani PES3 on packing tilassa eli descrptionin mukaan # Your item is being packed and should be dispatched shortly. Your order cannot be cancelled at this stage. Toi on viimeinen tila mitä seurannasta näkee, joten eiköhän se ole kohta postissa. Toivottavasti tulee ens perjantaiksi tai jopa sitä ennen.
 
Joo, kyllähän noilla foorumeilla on niitäkin jotka ei tunnu olevan mihinkään tyytyväisiä ja kun käyttäjämäärät ovat kasvaneet niin nillittäjien viesteihin törmää useammin kuin ennen.

PES1:n aikaan vain ei niitä nillittäjiä näkynyt - pelaajat olivat haltioissaan pelistä eikä Winning Elevenin pelaajia ollut kuin siellä missä pitääkin - Kauko-Idässä.

PES2 muutti tilanteen: useat olivat tyytymättömiä ja yrittivät keksiä miten saisi vanhan fiiliksen peliin takaisin (ei mullakaan PES2:a pelatessa ole enää samaa fiilistä mitä PES1:ä pelatessa, jolloin vuodenkin pelaamisen jälkeen jäi pelisession jälkeen ohjain kädessä tuijottamaan ruutua, kuolan valuessa suupielestä, ja toisti joko vain mielessään tai jopa ääneen "Tää. On. Loistava. Peli. Lois-ta-va!). Osa yritti pelastaa mitä pelastettavissa oli editoimalla pelaajien arvoja, osa siirtyi Winning Eleven -sarjaan ja osa niistä jopa modautti koneensa vain jotta pääsisi pelaamaan parempaa pelisarjaa.

Nyt näyttäisi siltä että vanhat hyvät ajat ovat palaamassa ja PES3 lunastaa pelaajien odotukset. Vain tuo nopeus hiukan huolettaa..
Mutta onneksi on 100hz telsu. :)
 

ps. Play.comin tilaus seurannan mukaan tilaamani PES3 on packing tilassa eli descrptionin mukaan # Your item is being packed and should be dispatched shortly. Your order cannot be cancelled at this stage. Toi on viimeinen tila mitä seurannasta näkee, joten eiköhän se ole kohta postissa. Toivottavasti tulee ens perjantaiksi tai jopa sitä ennen. [/B]


Play on näköjään postittanut pelin jo päivämäärällä 10/10, joten eiköhän tosiaan viimeistään torstaina jo luulisi postiluukun kolahtavan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tolmo
Play on näköjään postittanut pelin jo päivämäärällä 10/10, joten eiköhän tosiaan viimeistään torstaina jo luulisi postiluukun kolahtavan.

Näin on --> 10.10.2003 - Your order for "Pro Evolution Soccer 3" has been posted.
Voi luoja miten sitä malttaa odottaa nämä pari päivää :confused:
 
Kyllä nää viimeset päivät on yhtä tuskaa. Tarvii pelata pes2 odotellessa, vaikka se alkaakin tutua jo vähän loppuun pelatulta:D
 
Perjantaina kun on PES3t postitettu, niin luulis niiden nyt olevan jo tiistaina tai keskiviikkona perillä. Ei se postin kulku niin hidasta ole euroopasta tänne. Odotellaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Perjantaina kun on PES3t postitettu, niin luulis niiden nyt olevan jo tiistaina tai keskiviikkona perillä. Ei se postin kulku niin hidasta ole euroopasta tänne. Odotellaan.

Vaan tuntuupa olevan. Nopein toimitus mulle Playsta on ollut 6 päivää (tilasin torstaina, perillä seuraavan viikon keskiviikkona) ja hitain on kestänyt 13 päivää.
Mitäs kaikkia sivuja niitä evo-webin lisäksi on, joissa on PES3 rosteripäivityksiä? Lähti meinaan x-porttikin tilaukseen pelin ohella :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Vaan tuntuupa olevan. Nopein toimitus mulle Playsta on ollut 6 päivää (tilasin torstaina, perillä seuraavan viikon keskiviikkona) ja hitain on kestänyt 13 päivää.
Mitäs kaikkia sivuja niitä evo-webin lisäksi on, joissa on PES3 rosteripäivityksiä? Lähti meinaan x-porttikin tilaukseen pelin ohella :)
Mulle on tullut 3päivässä posted mailista.
Noenivei, www.pesfan.com on myös aivan kunnollinen paikka rosteri päivityksille. Ja myös codejunkiesin kotisivuilta saattaa jotain löytyä. Muita en sit evowebin lisäksi tiedäkään.

Edit: Pesfanilla näyttää olevan jo ensimmäinen versio PES3 update rosterista. Quote:
99% Complete PES3 Roster List, All player names and team names corrected where there is no official license.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuosta pelin nopeudesta sanoisin että PES2:ssa oli nopeus aivan liian nopea, mutta kun otin kaikilta pelaajilta niin kiihtyvyyttä kuin kaikkea nopeuteen vaikuttavia tekijöitä hieman pois, pelaaminen muuttui täysin. Nyt pelissä on keskikenttäpeliä ja arcademaisuus hävinnyt. Jos siis PES3:ssa nopeus on taas kerran liian nopea, on edessä taas melkoinen työ noiden sliderien kanssa.
 
Sanokaas nyt onko noita "Kaberto Rorlos"-joukkueita paljonkin?

Torstaina tai perjantaina kolahtaa Konsolinetistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jari_1
Luojalle kiitos X-Portista :)
Amen! :D



Mulle ei ole kai jäänyt mitään negatiivista mielikuvaa PES2n nopeudesta, kun olen pelannut melkeinpä aina sitä evowebin 1.3R roteri päivityksellä.
 
Itse soitin juuri konsolinettiin ja tilasin pelin. Toivottavasti tulee viimeistään perjantaiksi. Olen katsellut noita viedoita tuolta newstarsoccerin sivuilta ja täytyy sanoa että TODELLA hienolta näyttää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Itse soitin juuri konsolinettiin ja tilasin pelin. Toivottavasti tulee viimeistään perjantaiksi. Olen katsellut noita viedoita tuolta newstarsoccerin sivuilta ja täytyy sanoa että TODELLA hienolta näyttää.

Mistä "tuolta"? Linkki olis ollut ihan kiva...
 
Sorry Karma:) olen niin tohkeissaan että linkki unohtui laittaa,mut hyvä Ode kun laitoit. Ne jotka on tilannut Konsolinetistä niin ilmoitelkaahan tänne heti kun saatte pelinne.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom