Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Kolmas asia: Selostus. Ei varmaan mikään yllätys tämä asia ollu, kun nyt kattoo minkälainen selostus kakkosessakin on. Suurimman osan selostajan repliikeistä oppii ulkoa ekan tai viimeistään toisen ottelun aikana ja muutenkin... hmm... laimea esitys selostajalta. Italian kielinen selostus rokkaa
Kyllähän EA:n NHL:issä selostus toimi vielä joskus vuosia sitten kohtalaisesti, ennen kuin uusimmissa osissa selostajat unohtivat hommansa ja keskittyivät murjomaan täysin ala-arvoisia vitsejä, samaan aikaan kun koko tekeleen taso alkoi laskea ja saavutti pian pohjat. Kai niiden oli jotain keksittävä ja pistivät selostajat murjomaan vitsejä. Ei sillä ettäkö se olisi koskaan niin hyvää ollutkaan.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Drizl
Loppujen lopuksi täytyy sanoa: Missä pelissä on ollut hyvä selostus? Olen pelannut jos jonkinlaista urheilupeliä sitten c64 ajoista ja yksi päivä pysähdyin tätä miettimään, niin en keksinyt peliä missä olisi oikeasti hyvä selostus. Vain huonoja ja kauheita. Tämä ei tietty tarkoita etteikö olisi pikkuhiljaa aika vaikka Konamin saada tämä kohdalleen tai etteikö selostusta saisi arvostella.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Olisi hienoa jos maalivahtikin voisi loukkaantua.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pro
Onko tossa WE6FE:ssä mahdollisuus valita enklannin kieli, vai ainoastaan ne jaappanilaiset koukerot?
Mun mielestä Epsanian kielinen selostus on ihan hyvä, ainakin maaleja kaverit hehkuttaa ihan kiitettävästi.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Play.comissa oli julkaisupäivä 26/09/2003 ja pari kuvaakin oli nopeesti katsottuna. Hintakin oli jo.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Nyt on tippunut hieman virallista tietoa WE7/PES3:sta:[/url]
R1 & R2 pohjaan niin eiköhän ne pelaajat liiku vapaasti PES2kin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef
Minulle riittäisi pelaajien vapaa liikuteltavuus (nyt ne jää seisomaan paikalleen kun syöttää tai kihnuttavat hieman johonkin suuntaan).
Olisi myös kiva että manuaalina kun vaihtaa ohjattavaa pelaajaa kentällä se valinta osuisi lähimpänä palloa olevaan ensin ja sitten muihin. Nyt se manuaalivalinta on välillä täysin hakoteillä.