Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3 Hype

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dasb00t
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Elokuun 7. päivää odotellessa...
:eek: JO SILLOIN!?
Riemulla ei ole rajaa!

Legendaarinen Zico on näköjään kansikuvapojuna, harmi että saamme melkein pomminvarmasti taas tänäkin vuonna jonkun köykäisen esirendatun kuvan kanteen... :(
Onko muuten jostain pelaajien siirtomahdollisuudesta ollut puhetta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Toi listahan näyttää tosi hyvältä.
Mitäköhän stadioneja PES3:sessa on?

Olisipa oikeita stadioneita... Onko muuten nuo seurajoukkueet oikeilla nimillään vai onko taas jotain "Katalonia" ja "Europort" nimiä?

PES4:ään sitten vielä Serie A, Englannin Valioliiga, yms. kokonaisuudessaan ja sitten vielä erikseen nykyinen master league. Lisenssit FIFA:n tasolle, niin kyllä olisikin makeaa mahan täydeltä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Tässä vähän copy-pastella infoa. Osa siinä on varmaan uuttakin asiaa.

- Will be on a CD-Rom

Eih... CD-ROM:t pitää niin kovaa ääntä... Tai no toisaalta, dvd:llehän on kalliimpi pistää, niin mitä sitä nyt rahaa pistää dvd:hin kun cd:llekin sopii...

Mutta kyllä ps2:n cd-rom pelejä pitäisi vaikka myydä vähän normaalia halvempina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Eih... CD-ROM:t pitää niin kovaa ääntä... Tai no toisaalta, dvd:llehän on kalliimpi pistää, niin mitä sitä nyt rahaa pistää dvd:hin kun cd:llekin sopii...

Mutta kyllä ps2:n cd-rom pelejä pitäisi vaikka myydä vähän normaalia halvempina.

Ja lataukset tahtoo olla pidempiä compactilla discillä. Ja tosiaan, se ääni...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
:eek: JO SILLOIN!?
Riemulla ei ole rajaa!

Legendaarinen Zico on näköjään kansikuvapojuna, harmi että saamme melkein pomminvarmasti taas tänäkin vuonna jonkun köykäisen esirendatun kuvan kanteen... :(
Onko muuten jostain pelaajien siirtomahdollisuudesta ollut puhetta?
Eiköhän PES 3 tule marraskuulla kuten PESit yleensäkin. Jeremy taitaa odotella Winning Eleven 7 kun näyttää nytkin pelailevan Winning Eleveniä PESin sijaan. Jos jaappani/jenkki versiot ei omassa pleikkarissa pyöri niin jalkapallon uusista tuulista päässee nauttimaan vasta marraskuussa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Eiköhän PES 3 tule marraskuulla kuten PESit yleensäkin. Jeremy taitaa odotella Winning Eleven 7 kun näyttää nytkin pelailevan Winning Eleveniä PESin sijaan. Jos jaappani/jenkki versiot ei omassa pleikkarissa pyöri niin jalkapallon uusista tuulista päässee nauttimaan vasta marraskuussa.

Joo näinhän se on, WE7:aa siis tarkoitin. Täytyy alkaa jo pitää silmällä koska tulee ennakkotilattavaksi tuo.

Ja cd-romista sen verran, että sekin tarkoittaa tuota japanin versiota, ne on kaikki tähänkin asti olleet cd:llä kun taas PES2 oli jo dvd:llä monikielisten selostusten takia. Joten varmaankin PES3 on myös dvd:llä. Hyvä puoli cd:ssä on se, että peliin saa asennettua harrastelijoiden tekemiä päivityksiä ilman että tarvitsee omistaa dvd-poltinta.

Mitä tulee PES3:n julkaisuun niin itse olen saanut sen käsityksen, että PES3 tulisi jo aikaisemmin kuin marraskuussa, koska se on tällä kertaa suora PAL-käännös WE7:sta (tai niin ainakin jossain väitettiin).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Jos jaappani/jenkki versiot ei omassa pleikkarissa pyöri niin jalkapallon uusista tuulista päässee nauttimaan vasta marraskuussa.

USA koneen omaavat saavat olla onnellisia jos edes saavat koko peliä regioniinsa =D Saatikka sitten vielä että muka ensimmäisten joukossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lootus
USA koneen omaavat saavat olla onnellisia jos edes saavat koko peliä regioniinsa =D Saatikka sitten vielä että muka ensimmäisten joukossa.
No joo. Mutta taitaa sarjan tuorein versio olla NTSC versiona myös? Eli Final Evolution. Korjatkaan jos olen väärässä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
No joo. Mutta taitaa sarjan tuorein versio olla NTSC versiona myös? Eli Final Evolution. Korjatkaan jos olen väärässä.

Jenkkien ainoa versio julkaistiin kyllä vasta Final Evolutionin jälkeen, mutta sen nimi on WE6 International ja kuuleman mukaan perustuu lähes suoraan PES2:een. Eli Final Evon ominaisuuksia ei siinä ole. Taisi olla taas Konamilta aika laiska käännös.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Mitä tulee PES3:n julkaisuun niin itse olen saanut sen käsityksen, että PES3 tulisi jo aikaisemmin kuin marraskuussa, koska se on tällä kertaa suora PAL-käännös WE7:sta (tai niin ainakin jossain väitettiin).
Perhana.
Kerrankin toivoo että jostain pelistä tehtäisiin vain suora käännös. :D
 
mistä mulle Visa heti nyt!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jeremy
Mitä tulee PES3:n julkaisuun niin itse olen saanut sen käsityksen, että PES3 tulisi jo aikaisemmin kuin marraskuussa, koska se on tällä kertaa suora PAL-käännös WE7:sta (tai niin ainakin jossain väitettiin).

Play.com -nettikaupassa seuraavaa tietoa:

Pro Evolution Soccer 3
our price:_£29.99 Delivered
availability:_Due for release on 26/09/2003

Mutta mitä sitten tuo voisi meinata:

Region PAL: Will play on UK Playstation2 only

Olisiko se muka jotenkin konffattu niin ettei sitä voi pelata muilla PAL -koneilla, en jaksa uskoa.

http://www.playserver1.com/play247.asp?page=title&r=PS2&title=116414
 
Re: mistä mulle Visa heti nyt!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dachef

Mutta mitä sitten tuo voisi meinata:

Region PAL: Will play on UK Playstation2 only

Olisiko se muka jotenkin konffattu niin ettei sitä voi pelata muilla PAL -koneilla, en jaksa uskoa.
Tuo on tarkoitettu vain tyhmille Briteille. PAL on PAL, ja sillä sipuli. Eli kyllä toimii ihan Suomesta ostetulla PS2:llakin.
 
Legenda-joukkueet

Tuliskohan PES3:seen lisää legendoja?Vaikee niitä on kyllä äkkiä keksiä lisää.
Ainakin PES2:sessa anto melkosesti lisämotivaatiota voittaa Euroopan cup tai Etelä-Amerikan,kun tiesi että se palkitaan maradoonilla,peleillä ja vanbasteneilla.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom