Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3 Hype

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Itse sain ilman ohjeita, joten uusiin featureihin on hieman vaikea tutustua. Kuitenkin päivän ankaran tesirupeaman jälkeen vaikuttaa todella hyvältä. Uudistuksia PES2->PES3 tuntuu olevan paljon enemmän kun PES->PES2.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Onko joku saanut peliä vielä play.comista?

Ei taida olla vielä pelit kerenneet tänne Pohjolaan, mutta keski-eurooppalaiset tilaajat ovat pelanneet peliä jo hyvän tovin. Eiköhän se tännekin viimeistään perjantaiksi saada. Toivottavasti myös Konsolinet on hereillä.
 
Joo eipä tässä maistu ruoka eikä uni,kun odottaa pelin saapumista. Toivottavasti Konsolinet saa lähetettyä pelin tilaajille perjantaiksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Joo eipä tässä maistu ruoka eikä uni,kun odottaa pelin saapumista. Toivottavasti Konsolinet saa lähetettyä pelin tilaajille perjantaiksi.
Varmaan saa, kun peliä myydään jo joissain kaupoissa.....
 
Onkohan peliä saatavilla jo nyt jostain päin pääkaupunkiseutua?
VPD:stä eivät suostuneet myymään ennen perjantaita vaikka peli varastosta löytyikin.
Edellisvuosina sain PES:n ja PES2:n VPD:stä pari päivää ennen julkaisua.
Hermot menee odottaessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Maxx
Jep

Tuolla viestillä autoit varmasti niitä, jotka haluaisivat pelin jo tänään... :D

Itselleni ei play.comista vielä tullut, ehkäpä huomenna... odotuksen sietämätön piina.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Toivottavasti Konsolinet saa lähetettyä pelin tilaajille perjantaiksi.

Ite oon saanu Konsolinetistä ennakkoon tilaamat pelit julkasupäivänä, joten uskon et Pessi tulee kans perjantaina. Toisaalta jos jotku liikkeet on saanu pelin jo tänään, niin toivottavasti Konsolinet on kans saanu ja laittanu postiin, jottei ihmiset joutuis odottamaan perjantaihin. Tuo taitaa olla toiveajattelua, mutta toivossa on hyvä elää...
 
Dosessa *saattaa* olla peli myynnissä jo nyt, ainakin minulle tuli sieltä soitto hetki sitten, että varaamani PES3 on jo noudettavissa. Nyt hakemaan...
 
Onko kukaan käyny kattoon Jyväskylän pelikeskuksesta PESsiä?

Meinasin huomenna käydä kattoon ja kyseleen. Ei millään malttais oottaa perjantaihin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joza
Löytyyks siis PES 3 Sokokselt huomenna,jos käyn kattoon.Oletan viestistäsi niin.

Löytyy, tänään oli jo komea pinkka tullut viiden maissa, itse metsästin noin 10 eri liikettä, kunnes sattumalta eksyin Sokoksen levyosastolle. Hämmästykseni oli erittäin suuri.

Mutta älkää nyt turhaan sitä vielä ostako, Player One kyllä myy teille kaikille pelin virallisena julkaisupäivänä... ;-)

On tämä kyllä jokseenkin uskomattoman hieno tekele, jälleen kerran!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom