Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

x-portti ja pes 3

Sain just x-portin ja oon hakenu sillä uuden option filen netistä. Muttta pystynkö x-portin kautta muokkaan joukkueita ja pelaajien arvoja. Entäs miten/millä kaaavalla ootte muuttanu pelaajien arvoja cm4:sta vastaaviks? Ootteko vaan kertonu jokaisen arvon 5:llä? Kiittti vastauksista jo etukäteen.
 
Yleisön ääniä pystyy vaihtamaan. Jos pistää yleisön kannattamaan kotijoukkuetta niin silloin kyllä yleisö räjähtää. Tai yleisön voi säätää kannustamaan joukkuetta joka hallitsee peliä.
 
Re: x-portti ja pes 3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hanuman
Entäs miten/millä kaaavalla ootte muuttanu pelaajien arvoja cm4:sta vastaaviks? Ootteko vaan kertonu jokaisen arvon 5:llä?
Tuo Verter (linkki mainittiin sivu-kaksi sitten) on ihan kätevä muunnin ja on liikenteellä pari muutakin cm4->Pes2/pes3 konvertteria. Viidellä kertominen ei käy sillä CM:ssä useilla on arvona täysi 20 ja Pes3:ssa ei täyttä sataa ole kenelläkään.
 
Re: x-portti ja pes 3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hanuman
Sain just x-portin ja oon hakenu sillä uuden option filen netistä. Muttta pystynkö x-portin kautta muokkaan joukkueita ja pelaajien arvoja. Entäs miten/millä kaaavalla ootte muuttanu pelaajien arvoja cm4:sta vastaaviks? Ootteko vaan kertonu jokaisen arvon 5:llä? Kiittti vastauksista jo etukäteen.

Tää ei kyllä tänne kuulu, mutta PES3:sen pelaajilla on eniten x-portteja, luulisin =)) Montako levyä teillä tuli X-port v2:sen mukana? Minun paketissa oli vain yksi eikä PS2 sitä tunnista. Tarvinko toisen levyn vai onko homma muusta kiinni kun PC:n ohjelma herjaa vain USB errorista?
 
Re: Re: x-portti ja pes 3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keho
Tää ei kyllä tänne kuulu, mutta PES3:sen pelaajilla on eniten x-portteja, luulisin =)) Montako levyä teillä tuli X-port v2:sen mukana? Minun paketissa oli vain yksi eikä PS2 sitä tunnista. Tarvinko toisen levyn vai onko homma muusta kiinni kun PC:n ohjelma herjaa vain USB errorista?
2 levyä pitää tulla. Toinen pleikkarille ja toinen PClle. Toisessa lukee päällä for PC ja toisessa For playstation 2.

Pc softat nyt saa netistä, mutta pleikkarin levy on must. Jos pleikkarisi ei levyä tunnista niin turha uneksia, että saisit dataa siirrettyä. Mulla oli aikoinaan sellainen ongelma, että ostin vahingossa Xport v1sen, joka ei toiminut enää v5 pleikkareissa tai sitä uusimmissa. Se herjasti pleikkarissa just tuota, että se ei tunnista levyä. Valmistaja vaihtaa sen kyllä uuteen tarvittaessa.
 
---------------------------Ivarov---------------------------------

-------Zanetti---------F. Cannavaro-----------Ndo----

-----------------Almeyda---------------Foxe--------------------

-----Stewart----------------------------------Doni-------

--------------------------Morfeo-------------------------

--------------------------------------H. Camara-------------
----------------Dario Silva--------------------------------

Siinä suurinpiirtein omani. Kauden päätyttyä tulevat myös F. De Boer ja Berger tsekinmaalta
 
Tässäpä meitsin tämänhetkinen Realilla:

----------------------Niemi---------------------------
-
----Luizao---------West--------Strömer---------

-------------Popescu------Makelele--------------

-----Daf----------------------------H. Camara-----

---------------------Okocha-------------------------

--------Forssel----------------Robbie Keane----

Ps. Ahn Jung Wan on aivan ässä ja millä hinnalla, 150 pes. Forssel aivan huippu volleyssa ja puskuissa=))
 
ei kukaa sattuis tietää mistä sais täydelliset rosterit ilman x-port systeemejä? en oo esim. kroatiaa löytäny mistää.
 
Pelaaja-arvot

Kyllä nyt vähän huvittaa että Tijjani Babangida on legendojen joukossa missä on esim.Puskas,Best ja Klinsmann jne.
Oikeessa elämässähän Babangida oli vähän aikaa Ajaxin avauksessa ja sen jälkeen rämpinyt lähinnä jossai pikkuseuroissa.
Toinen huvittava on mm.Quinton Fortune.Ei kai teistä joku väitä että mies on parempi kuin Rafael Van der Vaart,niinkuin pelissä on.
 
En oo vielä alottanu masters leagueta, kun en oo saanu pelaajien nimiä kuntoon.. eli kyselenpä teiltä jo aloittaneilta: Onko pelaajien saaminen joukkueeseen tehty yhtään vaikeammaksi tässä kuin PES2:ssa? Lähinnä tarkoitan niitä kohtalaisen hyviä ILMAISIA pelaajia, millä ainakin PES2:ssa aika hyvin sai nostettua joukkueen tasoa, tosiaan ilmaiseksi...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Ilmaiseksi ei saa enää ketään.

Paitsi hyökkäämällä loppukaudesta neuvottelemaan sopimuksensa viimeisellä vuodella olevien pelaajien kanssa. Jos pelaaja suostuu sopimusehdotukseen, saa hänet ilman siirtokorvausta kunhan edellinen sopimus loppuu kuluvan kauden jälkeen.
 
Re: PES3-ostetut pelaajat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Seifer
Eli keitäs pelaajia ootte ostellut masterliigassa? Mä pelaan Real Madridilla, 1-divisioonassa ja oon jo ostanu:

-Ronaldo
-Rivaldo
-Canizares
-Roberto Carlos
-Denilson
-Martins

Vähän Brassipainotteinen, mut hei nehän voitti maailmanmestaruuden!

<edit>
Siirretty.
T: Oliver
</edit>

Öh... Ilmeisesti pelaajien hankinnan hankaluus ykkösellä? Itselläni on on kyseisessä kohdassa täydet, koska turhautti mitenkä helpolla PES2:ssa sai pelaajia. Pelaan tällä hetkellä pääsarjassa ManUlla ja minulla on Väykkä, C.Ronaldo, Solskjaer ja Kapo. Nedvediä ja Chivua olen yrittänyt ostaa moneen kertaan, mutta miehet eivät liikahda vaikka Nedvedistä löin pätäkkää 23 500 pöytään (palkka 2250) ja Chivusta 18 000 (palkka n. 1800). C. Ronaldosta maksoin n. 20 000.
 
Ite melkeen uskallan antaa pelille arvosanaksi joku 9½ tai jotain.Pikkuvirheitä,mutta niin pieniä ja kokonaisuutena aivan helvetin hyvä peli!
Pitäs vissii alottaa nyt Master League Newcastlella.
 
mä pelaan *** vaikeustasolla ja treidaustaso on kans ***. Pitää vaa tarjota PALJON tuohta seuroille et ne viitsii luopua pelaajista.
 
Mitä yleisöön tulee niin kyllä se saa minulta viis tähteä (olletekko huomanneet, että sitäkin pystyy säätämään varsin rutkasti, esim. perusotteluissa voi tähdillä määrätä vierasjoukkueen yleisön määrän)... meinaan kun olet vieras-otteluissa ja tilanne on 0-0 ja yleisö on innoissaan ja pum menet ja täräytät maalin viime minuuteilla... aijai kun on hienoo kun yleisö menee hiljaseks yhessä sekunnissa...

Ohan Villerillä asetukset reilassa, kun minulla ainakin kotijoukkueena maalintekoa seuraa mylvintää (joskaan ei nyt ihan mitään järjetöntä)

Tuolla team editissä löytyy lähes jokaiselle tiimille kaupungin nimi jolla kutsua tiimiä... esim. Manchester, Leeds, Madrid, Barcelona jne. Ja esim Celticille Celt (espanjalaisella selostajalla on aika paha tapa korostaa sitä greeniä siinä Old Firm Greenin lopussa, joka muuten on ihan hyvä kustumanimi celticille myös)... olikohan joku 5-10 seuraa joille en (vielä) keksinyt hyvää kutsumanimeä listasta

Tosiaan, yhtään samanlaista maalia ei ole vielä vastaan tullut... ja edelleen pelaajien liikevalikoima jaksaa hämmästyttää... etenkin pystysyötön vastaanottaminen...

En ole vielä aloittanut master liigaa... pystyykö nykyään estämään classic pelaajien värväyksen? Meinaan oli aika raivostuttavaa kakkosessa, kun compuutterin ohjaamalla manulla olikin keskikentällä Zico, kärjessä Carrincha ja Pele (nuohan sai kun maksoi jotain, kun eivät omanneet sopimusta minkään seurajoukkueen kanssa)...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan teme_l
En ole vielä aloittanut master liigaa... pystyykö nykyään estämään classic pelaajien värväyksen? Meinaan oli aika raivostuttavaa kakkosessa, kun compuutterin ohjaamalla manulla olikin keskikentällä Zico, kärjessä Carrincha ja Pele (nuohan sai kun maksoi jotain, kun eivät omanneet sopimusta minkään seurajoukkueen kanssa)...
Pystyi kakkosessakin, laittoi 'retired players'(tjsp)-näpykän offille vain.
PESfanin optionfilessä on kyllä yksi HIEMAN ärsyttävä juttu, pojat ovat täyttäneet PES-Unitedin omilla about 99-statsisilla pelaajilla, koitas siitä sitten saada puristettua edes tasuria... :rolleyes:
Noh, muunsin muokatut pelaajat defaulteiksi, jos ei muutu lennossa niin täytyy harkita uudelleen aloittamista, vaikka Ajaxin kausi onkin alkanut kohtuu-hyvin, pelkkiä tasureita tai voittoja, vaikeutena 4 tähteä.

Ja Viller, kannattaa EHDOTTOMASTI käydä tässäkin topicissa jo aikaisemmin mainitussa http://verter.grinster.net/index.php muuntamassa Van der Vaartin ja Van der Mayden statsit paremmiksi ja Fortunen, Dioufin ja Roy Keanen statseja REILUSTI alemmaksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JuRka
Pystyi kakkosessakin, laittoi 'retired players'(tjsp)-näpykän offille vain.
PESfanin optionfilessä on kyllä yksi HIEMAN ärsyttävä juttu, pojat ovat täyttäneet PES-Unitedin omilla about 99-statsisilla pelaajilla, koitas siitä sitten saada puristettua edes tasuria... :rolleyes:
Noh, muunsin muokatut pelaajat defaulteiksi, jos ei muutu lennossa niin täytyy harkita uudelleen aloittamista

Noissa PES ja WE utd:ssa on muutenkin saakelin sekavia juttuja (pesfan opt file V3), vain osaa WE pelaajista saa kuulemma muokata. Oletko saanut selkoa? Entäs nuo PES utd:n uudet heebot? Itse ajattelin kyhätä HJK:n tuon WE UTD:n päälle, mutta vituikshan se meni, osa pelaajista löytyy PESutd:sta ja WE:ssa (siis HJK:ssa) on yhä jotain kummajaisia. Joutunee selvittelemään vielä tovin että sais joukkueet kuntoon.

EDIT: Selkis tuo kun vaivauduin lukemaan read me-tekstin pesfan-foorumista kunnolla. Vähän lisää työtä kun joutuu kyhäämään klubin uudelleen, onneksi olin ottanu varmuuskopion option filesta kun sain peliasut ja lipun valmiiks.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom