Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eejapar
Sellanen kyssäri tuli tuossa mieleen, kun aloin vaihtaan joukkueiden nimiä.

Mitä se tarkoittaa, kun laittaa Joukkueelle Commentary Team Nameksi CALLNAME? Yrittääkö pelin selostaja lausua joukkueelle asetetun nimen...?

Itse itseäni toistaen: jos joku tietää mikä toi juttu on, niin infoa kiitos. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eejapar
Itse itseäni toistaen: jos joku tietää mikä toi juttu on, niin infoa kiitos. :)
Selostaa varmaan joukkuuen "Callname" nimellä? Mistä minä voisin teitää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eejapar
Itse itseäni toistaen: jos joku tietää mikä toi juttu on, niin infoa kiitos. :)

Siinä kohdassa on nimi, jolla selostaja joukkuetta kutsuu. Itse en kyllä keksinyt lähellekään kaikille joukkuille tuohon sitä oikeaa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Miten on mahollista että selvästi maailman realistisin futispeli ei saa kunnon lisenssejä?
Lisenssit maksavat ison tukun tuohta ja Konami on näyttänyt tähän asti pikkurilliä lisenssisopimuksille panostaakseen rahalliset voimavarat pelin muihin osa-alueisiin. Pelisarjan alati kasvava suosio taatusti lisää painetta asianmukaisten rosterilisenssien hankintaan ja ehkä jo seuraavassa PES-installaatiossa nähdään aitojen pelaajien nimet, tai sitä seuraavassa...

Toisaalta, "lisenssoidut pelaajat pelattavuuden kustannuksella"-panostus ei PES-sarjan kannalta olisi ollut oikea tie menestykseen(tyyliin FIFAt).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
en usko et konami luopuu omasta master leaguestaan,mutta oisko mitää mahollisuutta et pes4:sessa ois mahollisuus pelata liigoja vaikkapa englanti,saksa,hollanti,portugali jne...enemmän jengejä,jotka sit vois xportilla muuttaa oikeiksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Joo-o. Ja yks mikä pisti hivenen silmään: Forssellin pituus 177cm!!! Ei voi olla totta? :mad: Todellisuudessa 186-188 lähteestä riippuen. Miten voi olla tollanen moga?

Kakkosessahan suomalaisten statsit oli vielä enemmän päin pihlajaa. Parempaan suuntaan ollaan menty, muttei silti tarpeeksi.

Myös muissa pelaajissa ns. kauneusvirheitä. Esim. Nigerian Jay Jay Okochan weaker foot accuracy 4!!! Kaveri vetelee irl molemmilla jaloilla miten huvittaa hirveitä pommeja. :rolleyes:
Siis propsit sulle, että ymmärrät tämän pelaajan taidot. Mahtava pelaaja ja erittäin aliarvostettu. Ja pommeja lähtee tosiaan. Oi, että sitä maali Afrikan mestaruuskisoissa silloin 2000...
 
Joo, Jay Jay jaksaa vielä ällistyttää Boltonin päivilläänkin, vaikka parhaat päivät alkaa olla pikku hiljaa takanapäin. Viimeksi eilen jumitin haavi auki kun Okocha pujotteli Birminghamin puolustusta (Canal +, ja Miklu maalas, JEE!). PSG:n aikoina kaveri teki tosiaan ihan mitä lystää pallon kanssa. Pääsin pari kertaa todistamaan paikan päälle Ranskassa asuessani. Erittäin valovoimainen kaveri.

Kyllä PES3 on vaan niin loistava peli. Ylitti odotukset.
 
pro evolution soccer 2

kai joku muistaa vielä?kikkailet 16 viivalla ja vedät alakulmaan.Aina häkki!Kyllä masensi.Vaan eipä ole enää PES3:sessa läheskään noin helppoa :cool:
 
Re: pro evolution soccer 2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
kai joku muistaa vielä?kikkailet 16 viivalla ja vedät alakulmaan.Aina häkki!Kyllä masensi.Vaan eipä ole enää PES3:sessa läheskään noin helppoa :cool:

Ihan totta. Puolustus on kolmosessa niin perhanan tiukasti ihossa kiinni (ainakin yli 3 tähden vaikeustasolla), että paikat joutuu tosissaan luomaan. Muutenkin maaleja tulee monipuolisemmin, esim keskityksistä. Tämä on paras peli ikinä :D
 
"Forssellin pituus 177cm"

Kyllä se Miklu on vaan noin lyhyt! Palloliiton sivuilla on 187cm, mutta tainut mennä kasi ja seiska väärinpäin. Eli oikein on pessissä Miklun pituus.
 
Re: Re: pro evolution soccer 2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Ihan totta. Puolustus on kolmosessa niin perhanan tiukasti ihossa kiinni (ainakin yli 3 tähden vaikeustasolla), että paikat joutuu tosissaan luomaan. Muutenkin maaleja tulee monipuolisemmin, esim keskityksistä. Tämä on paras peli ikinä :D
Voin yhtyä kyllä täysin tähän mielipiteeseen. Pari ensimmäistä peliä tuntui vähän laimeilta ja alkoi jopa hieman pelottaa, että eikö tämä nyt ollutkaan hyvä, mutta nyt tuntuu aivan mahtavalta jo.
 
PES3-ostetut pelaajat.

Eli keitäs pelaajia ootte ostellut masterliigassa? Mä pelaan Real Madridilla, 1-divisioonassa ja oon jo ostanu:

-Ronaldo
-Rivaldo
-Canizares
-Roberto Carlos
-Denilson
-Martins

Vähän Brassipainotteinen, mut hei nehän voitti maailmanmestaruuden!

<edit>
Siirretty.
T: Oliver
</edit>
 
jep LOISTAVA futispeli,mutta miksi kotijoukkueen tehdessä maalin yleisö vaan vähän hihkuu&taputtaa.FIFA nyt on aika paska verrattuna PES:siin,mutta 2003:sen demossa yleisö räjähti huutoon kotijoukkueen tehdessä maalin!
 
EAlla on ollu toi äänipuoli fifassa kunnossa jo pitkän aikaa. Nehän on esim käyny äänittämässä otteluissa kannustuslauluja ym peleihin.

Yks pieni häiritsevä tekijä PESissä on kun pelaa sateella, kenttä näyttää utuiselta, mutta hidastuksissa ja vapareissa ym kaikki näyttää kirkkaalta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
EAlla on ollu toi äänipuoli fifassa kunnossa jo pitkän aikaa. Nehän on esim käyny äänittämässä otteluissa kannustuslauluja ym peleihin.

Yks pieni häiritsevä tekijä PESissä on kun pelaa sateella, kenttä näyttää utuiselta, mutta hidastuksissa ja vapareissa ym kaikki näyttää kirkkaalta.

No kyllä mä sain sen käsityksen et ainaki nää lisenssoidut joukkueet eli italialaiset omaa PES3:sessa omat aidot kannustuslaulunsa ja tunnelma on semmone 90% loistava,mut toi maalihomma vähän masentaa.
 
ottaa hieman päähän,kun noissa pelaajasiirtolistoissa ei ole läheskään kaikille pelaajille laitettu joukkuetta mihin ovat lähteneet...Voisiko joku kertoa,miten olette ratkaisseet ongelman? aika kova homma on jos pitää netistä alkaa etsiin pelaajien nykyseurat...
 
Ylös Bottom