Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

Kiitoksi Cavaleralle.

Unohtu edellisestä viestistä, että onko pelaajien nimet oikeita?, jos ei niin voiko nekin uudelleen nimetä? Entä kuinka päin persettä joukkueet ovat, onko ne muodostettu esim. tämän kauden alun tiimoilta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Pyh. Minä en rupea ns. huijaamaan. Kätevää sinänsä, mutta no...

Itse en ole niin kiinnostunut yksinpelimoodista, kavereiden kanssa pääasiassa pelaillaan, joten tärkeää mulle oli saada nopeasti joukkueet kuntoon ja pelaaajat oikeisiin joukkueisiin.
Enkä tiedä onko kyse huijaamisesta jos pelaa 1 tähden tasolla vaikka pärjäisi kolmenkin tähden tasolla..
 
Tästäkin pelistä täytyy vääntää kohta FAQ tai jotain kun joka toinen kysyy "onko pelaajien nimet oikein?" "mitä joukkueita pelissä on? Onko niiden nimet miten lähellä oikeita?" "mikä on PES?" "kuka minä olen?". Lukekaa hyvät ihmiset tätä ketjua enemmän kuin vähän alusta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Kumma juttu, itse sain pelkästä mm-kisojen voitosta 2000 pojoa. Muistakin cupeista tulee tonni ja koko challenge-moodin läpäisystä melkein 6000.

No ehkä vähät pisteet johtu siitä etten voittanut turnausta. Pelasin vaikeimmalla tasolla ja hävisin pronssipelin. Isoimmat pisteet ilmeisesti tulee sitten koko turnauksen voitosta...
pitää nyt vaan ruveta voittamaan. Tosiaan ei kyllä minuakaan kiinnostaisi vääntää millään 2 tähden tasolla, joten pitää vaan tsempata paremmin!:D
 
On muuten aikalailla perseestä, kun tuon PES-turnauksen peliaika on 5 min. Saa olla melkoinen tunari vastassa tai tuuri, jos ehtii ennen rankkareita tehdä maalin. Toivottavasti pääsen mukaan, sähköpostilla ilmoittauduin.
 
Monella joukkueella tuntuu olevan vakioformaationa 4-5-1 joka on kyllä mielestäni aika perseestä.Olen koittanut kahta kärkeä sekä 4-3-3 että myös 3-6-1 ja johan toimii paremmin.
 
Ite oon pelaillu pääosin Interillä ja Juventuksella ja niille ainakin toimii hyvin 4-4-2 järjestelmä, eli GK, 2xSB, 2xCBT, DMF, 2xSMF, OMF ja 2xCF.

Se on Interillä hyvä kun pistää kärkeen Martinsin ja Vierin, niin on aika tuhoisa kaksikko, ainakin mulla. Ja Juvella Del Piero ja Trezeguet on kans aika kova. Pitäis vielä vähän tahkota niin sais ton transfer jutun auki, niin vois heittää ton Crespon Chelseaan. Ja pitäis vielä saada aikaseks toi pelaajien nimieditointi maajoukkueille.
 
4-3-1-2

-----------GK-----------
--LB--CBT--CBT--RB-
-------------------------
--CMF--CMF--CMF--
----------OMF---------
---------CF-CF--------

Tai vaihtoehtoisesti
3-1-3-1-2:

-----------GK-----------
----CBT--CBT--CBT---
----------DMC---------
--CMF--CMF--CMF--
----------OMF---------
---------CF-CF--------
 
No sopiva muodostelmahan riippuu siitä minkälaisia pelaajia omassa joukkueessa on ja minkälainen joukkue on vastassa - yhtä oikeaa muodostelmaa ei ole. Jos olisi, ei muita käytettäisi oikeassakaan futiksessa. Mutta Jeffin viestissähän olikin hymiö.. :)
 
Niinpä. En ole viel ML:ssä onnistunut kalastamaan muita kuin yhden hyvän hyökkääjän ja toisen hyvän hyökkäävän keskikenttäpelaajan. Taktiikkana siis 4-4-1-1.
 
Itse suosin seuraavaa:
-----------GK-----------
-SB - CBT - CBT - SB-
----------DMF----------
-----SMF-----SMF------
----------OMF----------
--------CF -- CF--------

Ja pyrin myös master leaguessa rakentamaan joukkueen sen mukaan. Eli SB:t ja DMF vahvoja, kestäviä ja nopeita, Vääntää pallot pois ja pitää kärjet kurissa. Toppareilla hyvä defence ja header, SMF hyvä long pass ja speed/acceleration sekä toinen CF hyvä pääpelaaja ja toinen teknisempi/nopeampi.
Makuasioitahan nuo on, itse olen jämähtänyt tähän formaattiin jo PES1:stä lähtien. Tietysti oikeilla joukkueilla pyrin pelaamaan niille sopivilla taktiikoilla.
 
Mites toi free transfers toimii,kun painan Seamania ensin Arsussa ja sitten valkkaan listasta ManC ja sieltä unregistered niin se on semmone harmaa eikä sitä pysty painaan.Eli mitä pitäis tehä,että saisin vaihdettua pelaajat oikeisiin porukoihin.¨

ps.Olen ostanut sen 10000 pisteen jutun,että voi vaihtaa niitä kokoonpanoja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Joza
Mites toi free transfers toimii,kun painan Seamania ensin Arsussa ja sitten valkkaan listasta ManC ja sieltä unregistered niin se on semmone harmaa eikä sitä pysty painaan.Eli mitä pitäis tehä,että saisin vaihdettua pelaajat oikeisiin porukoihin.¨

ps.Olen ostanut sen 10000 pisteen jutun,että voi vaihtaa niitä kokoonpanoja.

ekaksi vaihdat sen seamanin arsussa listassa alaspäin (vaikka alimmaksi) eli molemmille puolille arsu ja... sen jälkeen onnistuu normaalisti seamanin vaihto arsusta manC:iin.. ilmeisesti listan alaosassa olevat pelaajat lasketaan vapaiksi?
 
Löytyykös mistään oikeita asetuksia lipuille ja peliasuille (flags & kits)? Itse kun en tuota X-Portia viitsisi hankkia.
 
Itse pelailen 4-4-2 järjestelmällä, jossa yksi keskikenttä on vähän muita ylempänä, yksi vähän alempana ja kaksi siinä keskellä. En tosin kovin hyvin pärjää, mutta se johtuu vain siitä että olen paska pelaamaan :) Kyllä tällä taktiikalla pärjään ainakin paremmin kuin muilla.
 
Ite käytän tätä: 3-2-3-2


3x CB
2x DMF
2X SMF
1x OMF
2x CF

---------------------------Carini---------------------------------

----------Gallas---------Hyypiä-----------Jakobson----

-----------------------------------Källström-----------------
-------------------Dhorasoo---------------------------------

-----Joaquin----------------------------------Geremi-------

--------------------------Nakamura-------------------------

---------------------------------------Raul-------------------

------------------------Henry--------------------------------



Toimii ku tauti.



:cool:
 
Sainpas vihdoin ostettua tuon siirtohommelin. Nyt on ilmennyt yksi ongelma sen käytössä. Elikkä miten ja minne pitää siirtää ne pelaajat, joiden (seura-)joukkueita ei ole pelissä?

Eli siis suomeksi: Chelsean Carlton Cole siirtyi tässä kauden alussa lainalle Charltoniin (joka ei ole pelissä!), mutta on PES3:ssa vielä Chelseassa. Mitenkä siis menettelen, kun haluan ko. pelaajan pois Chelseasta. :confused:
 
Ylös Bottom