Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Itse olen parhaillaan muuttamassa pelaajien arvoja seuraavanlaisesti: Kaikilta pelaajilta(paitsi maalivahdilta ) speed,acceleration,dribble speed,dribble accuration -10
Response(FW,WG)-10
Response (DMF,OMF,CMF,SMF,SB) -5
Keskuspakeilta ja sweeppereiltä(CBT,CBW) ei oteta responsea pois.
Maalivahdit: Acceleration -10.
Tein kyseiset muutokset jo PES2:een,mutta otin silloin pois 20,koska peli oli todella nopeaa.Nyt PES3 ei ole ihan niin nopea joten olen kokeilemalla päätynyt tulokseen että -10 on ihan riittävä. Työlästähän se on ,mutta se on sen arvoista.Ainakin itse haluan pelistä mahdollisimman realistisen.

Nämä muutokset saa nyt helpomminkin edit modessa - kohdassa "number input":

"To reduce each teams stats by 5 points starting with austria.
Enter these numbers.

Austria=2000.Now to alter all the teams stats .starting how they appear on screen.ad 1 making the input number 2001.This will reduce belgumes stats.work your way through until you reach
2127.127 being the number of teams in the game.If you want to increase the players stats suplement the first 2 for a 1."

Itse en arvojen kanssa ole pesseissä pelaillut, mutta siihenhän tämä liittyy :)

Kuvittelin pes3:n olevan täysi susi ennen kuin kokeilin peliä 50hz vaihtoehdolla. Sieltähän se tuttu futispeli löytyi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juhuri
Nämä muutokset saa nyt helpomminkin edit modessa - kohdassa "number input":

"To reduce each teams stats by 5 points starting with austria.
Enter these numbers.

Austria=2000.Now to alter all the teams stats .starting how they appear on screen.ad 1 making the input number 2001.This will reduce belgumes stats.work your way through until you reach
2127.127 being the number of teams in the game.If you want to increase the players stats suplement the first 2 for a 1."

Muuten hyvä idea mutta ei toimi käytännössä koska ei voi valita mitä statseja halutaan editoida. Mainittuja koodeja käyttämällä muuttuvat samalla kertaa kaikki statsit.
 
Eilen kokeilin aika monta peliä putkeen aina vuoronperään 50Hzllä ja 60Hzllä. Ei voi mitään, mutta kyllä se 50Hz on selkeesti parempi ja aidomman oloinen. Ihme sinänsä, koska lähes poikkeuksetta muuten 60Hz on peleissä parempi.
 
ROSTER UPDATE

Onko kukaan vielä hankkinut pesfan.comista tai showusmiracle.comista noita rosteri updateja? X-porttia odotellessa ajattelin kysellä kumpi näistä tarjoaa paremman päivityksen, lähinnä nimet, siirrot ja peliasut. Jos jollain näitä on jo käytössä, kertoisitko updaten sisällöstä, hyviä ja huonoja puolia?
 
Re: ROSTER UPDATE

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Onko kukaan vielä hankkinut pesfan.comista tai showusmiracle.comista noita rosteri updateja? X-porttia odotellessa ajattelin kysellä kumpi näistä tarjoaa paremman päivityksen, lähinnä nimet, siirrot ja peliasut. Jos jollain näitä on jo käytössä, kertoisitko updaten sisällöstä, hyviä ja huonoja puolia?
Tällä hetkellä toi pesfanin 3.0 roster file vaikutti paremmalta. Mulla on se käytössä, eikä siitä nyt suurempia mukisemisia ole. En tosin kaikilla joukkueilla ole vielä pelannut, mutta ne joilla olen ovat vaikuttaneet olevan kunnossa. PES2 aikaan käytin ShowUsMiraclen 1.3r fileä mikä päivitti pelaajien noepuksia ja tyytyväinen olin siihenkin silloin, joten eiköhän noi showusmiraclen filetkin ole ihan ok PES3lle. Tosin varmaa on, että kummakssakin on vielä virheitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Tuo "pätkiminen" uusinnoissa on varmaan myöskin tyyliseikka, eli on haluttu näyttää pallon meno maaliin hidastuksena. Ukon pujottelut ja syötöt näkyy normaalinopeudella, muuten uusinnat kestäisi liian pitkään. Jotain pieniä nytkähdyksiä (kestää ehkä sadasosasekunnin) olen huomannut joskus maalipotkuissa, mutta ne eivät haittaa peliä/pelattavuutta ollenkaan.

Utuisuus on jonkinsortin antialiasointia, muistaakseni PES1:ssä oli sama efekti. Ovat kai halunneet uusinnoista pehmeämmän näköisiä, mun mielestä se ei oikein istu väliin, kun kuitenkin se viimeinen maaliuusinta, jossa voit vaikuttaa kameraan, on ilman mokomaa efektiä.
Toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitan :rolleyes:

Juu en tarkoita uusinnassa olevia hidastuksia, vaan tosiaankin oikeita nykäyksiä. Varsinkin uusinnoissa joissa voit itse muuttaa kuvakulmia, niin mulla ainaki kuva oikein nykii kun kääntää kameran sillee vinoittain tilanteeseen nähden (ei takaa, edestä, sivuilta).
Mut voihan se olla tää antialisointikin. Juuri noi sadasosasekunnin nytkäykset mua ottaa päähän ehkä eniten. Eihän se pelaamiseen vaikuta mut ottaa vaan päähän. Ehkä oon nyt vähä liian tarkka ton asian kanssa...
Ja uusinnoissa vielä yks juttu: oon huomannu joissain hidastuksissa, että kuva tavallaan aaltoilee vähän aikaa joissain kohdissa.
Musta tuntuu et oon vaan nyt saanu jonkinlaisen päähän pinttymän tosta nykimisestä.
Mut tosiaan laittaakaa kommenttia et nykiikö teillä edes hitusen verran kuva, vai nykiikö mulla vaan päässä:eek:
 
Mun mielestä nykii
Ja mun mielestä ukkojen liikeki on jotenki nykivää.
Tosin taissin olla samaa mieltä aikoinaa kun PES 2 tuli ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Jeffiltä kysyisin sellaista, että millainen oli se pelaajien nopeudenpäivitys? hidastuivatko pelaajat?
Itse en ole sitä tehnyt, mutta PES2seen oli saatavilla rosteri update missä kaikkien pelaajien nopeus arvoja oli tiputettu, jotta pelistä saatiin hitaampi ja sitä kautta realistisempi. Ainakin itse pidin huomattavasti enemmän PES2sta tuon päivityksen kanssa kuin ilman sitä. PES3lle ei taida vielä vastaavaa olla. En tiedä onko tarvettakaan, mutta pitää sitä testata jos sellainen tulee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Truck
Mut tosiaan laittaakaa kommenttia et nykiikö teillä edes hitusen verran kuva, vai nykiikö mulla vaan päässä:eek:

Minäkin huomasin heti ekassa pelissä, taisi olla juuri maalipotkussa, kun peli nykäisi. Edelleenkin mielestäni nykii silloin tällöin, useimmiten juuri nuissa maalipotkuissa. Toinen ihmeellinen seikka on kuvan välkkyminen aika ajoittain. Heti kun menin säätämään kokoonpanoja ensimmäistä ottelua varten, huomasin tuon ruudun välähtelyn. Oli aina pari sekuntia että välkky ja sitten taas pari sekkaa normaali. Nykyäänkin sitä esiintyy, mutta en tiedä onko se vähentynyt vai enkö vain kiinnitä siihen enää niin paljon...
 
Mites toi training promising players oikee tapahtuu? Eiks siinä pysty muuta kun parantamaan sitä niillä kymmenellä pointsilla? Eihän niistä saa tolla tavalla tarpeeks hyvää pelaajaa edes Suomen kuudenteen divariin..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Mites toi training promising players oikee tapahtuu? Eiks siinä pysty muuta kun parantamaan sitä niillä kymmenellä pointsilla? Eihän niistä saa tolla tavalla tarpeeks hyvää pelaajaa edes Suomen kuudenteen divariin..

Itse en ole vielä tuohon perehtynyt PES3:n osalta, mutta uskoisin siinä olevan saman systeemin kun PES2:ssakin, eli:
Lisää pisteitä saat kun pelaat pelejä. Kun nuorukainen on kentällä, niin pisteitä luonnollisesti tulee enemmän kuin silloin jos se istuisi penkillä. Ja jos vielä satut voittamaan ottelun, tulee pisteitä vielä enemmän. Myös sarjataso vaikuttaa saatujen pisteiden määrään, eli luonnollisesti ylemmällä tasolla pelattaessa pisteitä tulee enemmän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Itse en ole vielä tuohon perehtynyt PES3:n osalta, mutta uskoisin siinä olevan saman systeemin kun PES2:ssakin, eli:
Lisää pisteitä saat kun pelaat pelejä. Kun nuorukainen on kentällä, niin pisteitä luonnollisesti tulee enemmän kuin silloin jos se istuisi penkillä. Ja jos vielä satut voittamaan ottelun, tulee pisteitä vielä enemmän. Myös sarjataso vaikuttaa saatujen pisteiden määrään, eli luonnollisesti ylemmällä tasolla pelattaessa pisteitä tulee enemmän.
Jep, ei uutta muuta kuin mielestäni pisteitä ropisee enemmän. Voin olla väärässä?
 
Nonniin nyt lähti peli tilaukseen.

Ymmärsinkö oikein, että joukkueiden nimet voi yksinkertaisesti nimetä uudelleen ja pelaajat vaihdetaan pisteiden avulla joita saa voittamalla pelejä liigassa? Oliko nuo pisteet alun perin tarkoitettu oman joukkueen pelaajien treidaamiseen ja saako niitä lisää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teepee
Ymmärsinkö oikein, että joukkueiden nimet voi yksinkertaisesti nimetä uudelleen ja pelaajat vaihdetaan pisteiden avulla joita saa voittamalla pelejä liigassa? Oliko nuo pisteet alun perin tarkoitettu oman joukkueen pelaajien treidaamiseen ja saako niitä lisää?
Joukkueet voi nimetä uudelleen ja pelaajia voit muokata niin ulkonäöltä kuin arvoiltaankin. Pelaajien vaihtoa varten pitää ensin voittaa esim turnauksia, jolloin saat PES-pisteitä, jolla voit ostaa erilaisia juttuja, kuten pelaajien siirtomahdollisuuden, mahdollisuuden muuttaa pelaajien shortsit vanhan malliseksi (tosi hyödyllistä :rolleyes: ) ym muita vänkiä juttuja. Pisteet ei ole sidottu yhteen joukkueeseen, vaan ihan yleisesti pelin kannalta. Ei ole väliä, millä joukkueella ja missä liigassa/turnauksessa olet ne ansainnut.
 
Onko muuten tietoa mistä niitä pisteitä saisi kaikkein helpoiten. Eilen väänsin mm-turnajaista ja oiskohan pisteitä tullu n. 50 per peli. (en oo varma, katoin vaan turnauksen loputtua yht. pisteet PES-shopissa jotka oli 350...) Eli mistä niitä pisteitä saavuttaa parhaiten?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Onko muuten tietoa mistä niitä pisteitä saisi kaikkein helpoiten. Eilen väänsin mm-turnajaista ja oiskohan pisteitä tullu n. 50 per peli. (en oo varma, katoin vaan turnauksen loputtua yht. pisteet PES-shopissa jotka oli 350...) Eli mistä niitä pisteitä saavuttaa parhaiten?

No niistä Challenge-kisoista saa aika hyvin pisteitä. Olikohan se 50 pojoo aina kun avaa uuden levelin tai jotain sinne päin...
 
Kumma juttu, itse sain pelkästä mm-kisojen voitosta 2000 pojoa. Muistakin cupeista tulee tonni ja koko challenge-moodin läpäisystä melkein 6000.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Onko muuten tietoa mistä niitä pisteitä saisi kaikkein helpoiten. Eilen väänsin mm-turnajaista ja oiskohan pisteitä tullu n. 50 per peli. (en oo varma, katoin vaan turnauksen loputtua yht. pisteet PES-shopissa jotka oli 350...) Eli mistä niitä pisteitä saavuttaa parhaiten?

Helposti otin 10.000 pessiä seuraavasti,
training moodin pelailin melkein läpi n. 4000 pistettä,
ja loput pisteet lyhyistä cupeista (oceania jne.) yhden tähden tasolla -> erän alkuun kun tekee maalin niin loppupelin voi odotella, kun koska tällä tasolla ei kone ota palloa pois, kun ei itse liiku... lyhyempien cuppien voitoista 1000 pessiä ja pitempien (esmes. eurooppa 2000 pessiä).

Huomenna sitten pelaajasiirrot kuntoon.
 
Ylös Bottom