Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Vihdoinkin Playssa tipahti PES3:n hinta sen verran että minäkin saitana miehenä tuon viitsin tilata! eli Playssa hinta 29 euroa, merkillistä vain että ei löydy tuolta Game reductionsien joukosta, koettavat vissiin pimittää hintaa...:rolleyes:
Onkohan parin viikon päästä ilmestyvä Platinum-versio vielä halvempi... ;)
 
no ihmekkös että oli hinta tipahtanut! :rolleyes:
mutta tuskinpa tuo tuosta hinta hirmusti enää platinuminakaan tipahtaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode

Minkäsmoinen tuo Ultimate update levy mahtaa olla? siitä kun saisi suoraan britti-joukkueet... mutta vaatiiko tuo myös x-portin?

Ei vaadi, mutta osta x-port. Tuo update cd taitaa olla vanhentuneilla rostereilla ja siinä ei ole liput ja peliasut tietääkseni korjattu (toisin kuin www.pesfan.com rostereissa...) Edelleenkin korostan, että x-port on jokaisen sentin arvoinen.
 
Saakos ton x-portin avulla mainokset joukkueiden paitoihin?
Entäs uusia joukkueita?
Kiinnostaisi vain tietää jos PES 4 varten ostaisin x-portin niin samalla voisi hieman päivitellä PES 3:sta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kalinka
Saakos ton x-portin avulla mainokset joukkueiden paitoihin?
Entäs uusia joukkueita?
Ei sillä nyt sentään kuuhun mennä.
X-portilla voit siirtää PS2-filejä netin/PC:n kautta, suomeksi: esim kaverisi voi lähettää sulle meilitse oman PES3 option filen, jonka siirrät sitten x-portilla pleikkarin muistikortille.

Pelissähän on mahdollista editoida mm. pelaajia ja joukkueiden nimeä, lippua ja asua, joten voit jyrätä esim. WE UTD:n ja PES UTD:n tai vaikka Auxerren ja tehdä tilalle HJK:n. Joten siinä mielessä on mahdollista saada uusia jengejä.

Lippuja pystyy PC:llä importtaamaan PES editorilla, jonka joku harrastelija on tehnyt. Samalla ohjelmalla voi vaihtaa myös pelaajien kansalaisuutta ja käytännössä kaikkea muutakin, ihan näppärä lelu (linkki ohjelman tekijän sivulle löytynee jostain www.pesfan.com foorumilta, en enää muista osoitetta itse). Peliasuja ei voi importata, mutta pelissä niiden muokkaaminen on varsin monipuolista, joten niistä saa tarpeeksi samanlaiset kuin oikeastikin. Mainoksia ei paitoihin saa x-portilla eikä edes taikuudella.
 
Mistä pystyy editoimaan manun Darren Fletcheriä? Mulla on käytössä toi pesfan.com:n v.6 option file. En pysty löytään Fletcheriä mistään ja sen arvoja täytyis muokata.
 
Täytyy vain etsiä se pelaaja alkuperäisestä joukkueestaan minkä päälle Fletcher tehtiin.
Ärsyttävä kyllä tämä PES:n listaussysteemi, kun pelaajat ovat alkuperäisissä joukkueissaan.
 
Pilkku!!!

Tänään kävi tos aamulla sellanen juttu ettei ainakaan mulle ole koskaan ennen niin käyny.
Pyörittelin vastustajan päässä vasemmalla laidalla ja pistin matalan keskityksen kohti maalia. Vastustajan pelaaja juoksi kuitenkin kohti palloa ja se osui juuri rangaistusalueen sisällä käteen. Ennätin siinä jo kiroilla et mistä ne taas saa vaparin vaikkei mun äijää ollu lähelläkään tilannetta. Ällistykseni tajusin että mullehan siitä laitettiin pilkku.
Yleensä jos rike vihelletään pelissä, se on aina ollut puolustavan joukkueen etu.
Matsin jälkeen hidastuksesta huomaa selvästi et pallo osuu puolustajan käteen.
Onkos muille koskaan tapahtunut tätä ihmettä? Olen pelannut kuitenkin jo "miljoonia" pelejä, eikä vastaava ole tapahtunut.
 
Re: Pilkku!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Truck
Tänään kävi tos aamulla sellanen juttu ettei ainakaan mulle ole koskaan ennen niin käyny.
Pyörittelin vastustajan päässä vasemmalla laidalla ja pistin matalan keskityksen kohti maalia. Vastustajan pelaaja juoksi kuitenkin kohti palloa ja se osui juuri rangaistusalueen sisällä käteen. Ennätin siinä jo kiroilla et mistä ne taas saa vaparin vaikkei mun äijää ollu lähelläkään tilannetta. Ällistykseni tajusin että mullehan siitä laitettiin pilkku.
Yleensä jos rike vihelletään pelissä, se on aina ollut puolustavan joukkueen etu.
Matsin jälkeen hidastuksesta huomaa selvästi et pallo osuu puolustajan käteen.
Onkos muille koskaan tapahtunut tätä ihmettä? Olen pelannut kuitenkin jo "miljoonia" pelejä, eikä vastaava ole tapahtunut.

Mulle kävi kerran samoin. Yleensä saa kyllä puolustava joukkue pelata kuudentoista sisällä kädellä niin paljon kuin sielu sietää...
 
teillekkin varmasti on käynyt se että molari jää bugittaan pallon kanssa että se tiputtaa eteensä ja ei ota käsiinsä sitä. siitä kun törkkäsee maalin mikä on muuten helvetin vaikea tehdä niin se on kiva fiilis. kaveria vituttaa :)
 
Molari on jäänyt jumittamaan, mutta en ole ikinä vain päässyt hyödyntämään/halunnut hyödyntää sitä.
 
http://www.kotiposti.net/vkosonen/replay.zip
Katsokaa kellä on x-port. ei vittu mikä veto newcastlen herralta. mr.shearer on ihmeissää...
 
Vastaus: PES 3

Enter Numberissa pystyy minun käsitykseni mukaan syöttämään koodeja, mitkä laskevat/nostavat kaikkien pelaajien statseja.
 
Vastaus: PES 3

Tietääkö joku täällä, mistä tähän PES3:een sais hyviä pelaajapäivityksiä. Tilasin nimittäin juuri konsolinetistä x-portin ja nyt vois hieman päivitella kokoonpanoja yms.
 
Ylös Bottom