Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Osaisko joku ranskaa osaava kääntää tuosta toisesta kuvasta, mitä siinä sanotaan online-moodista?
Meikäläisen ranskantaidolla (joka on vielä surkeempi kuin mun Korkkari-saksa) sain selville ainakin headset-tuen online-pelissä.
 
Feikki on ainakin tämä kuva. Huomattehan että tuossa vapaapotkulaukauksessahan on toinen pelaaja lisätty "kun_pelaaja_suojaa_palloa" -animaatiosta. Eihän hänellä ole varjoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
Feikki on ainakin tämä kuva. Huomattehan että tuossa vapaapotkulaukauksessahan on toinen pelaaja lisätty "kun_pelaaja_suojaa_palloa" -animaatiosta. Eihän hänellä ole varjoa.
No enpä olisi nyt niinkään varma.
Tutka ehkä peittää pallon pitäjän varjon.
Ja muutenkin pelaajien varjoja ei huomaa niin helposti kun itsekin ovat varjossa.
On kyllä tosiaan aika törkeän näköinen tuo pallonpitämis animaatio. :D
 
PESFAN 6 päivityksessä on lipuissa virheitä.
Siinä päivityksessä on aidot liput joka joukkueella!!!
mutta pari joukkuetta mennyt sekaisin. Pitäs nyt tietää mitkä on minkäkin joukkueen lippuja.

Aika siistiä jälkeä kaikki tehdyt liput.

Itse latasin sen 6.1:sen
 
Sain mäkin tota master leagueta vähän eteenpäin ja kolmannen kauden jälkeen nousin ykkösdivariin. Tän hetkinen joukkue näyttää tältä:

-------------------GK James----------------------

CBT Luizao--CBT Zaccardo---CBT Bermutez

----DMF Tacchinardi --------DMF Kim Nam-Il--

RMF Hakan Unsal---------LMF Zambrotta--

---------------OMF Zahovic----------------------

------CF Saha------------CF C. Ronaldo-----

Vaihdosta löytyy niitä peruspelaajia ja esim. Ahn Jung-Hwan ja Beschastnykh...

Mitäs mieltä porukka on? Mä suosittelen alussa ostamaan ainakin ton Hwanin ja sitten ton Kim Nam-Il, joka on aivan loistava DMF ja vielä tosi halpa.

Niin, ja joukkue on tietenkin Juventus ja tasona 5 tähteä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
X-port

Niin sanokaapas mistä saan ostettua x-portin, kun sitä täällä niin paljon kehutaan:) Elikkä mistä saa ostettua? Myydäänkö niitä suomessa vai pitääkö tilata ulkomailta? Ja vielä mitä maksaa? :confused:
 
Re: X-port

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pes 4ever
Niin sanokaapas mistä saan ostettua x-portin, kun sitä täällä niin paljon kehutaan:) Elikkä mistä saa ostettua? Myydäänkö niitä suomessa vai pitääkö tilata ulkomailta? Ja vielä mitä maksaa? :confused:

Suomesta (39):
Konsolinet

Ulkomailta (n.23 ):
Play.com
 
Kaipaisin apua tuohon pelaajien siirtämiseen.Eli kun olen tehnyt pelaajan niin kuinka saan sen siirrettyä seurajoukkueeseen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha81
Kaipaisin apua tuohon pelaajien siirtämiseen.Eli kun olen tehnyt pelaajan niin kuinka saan sen siirrettyä seurajoukkueeseen?

Tässä ketjussa edellisellä sivulla on jo käsitelty tätä asiaa. Eli alusta asti luotuja pelaajia ei voi siirtää joukkueisiin. Jos kuitenkin teet pelaajasi jonkun toisen pelaajan päälle niin sitten onnistuu. Tässä kannattaa käyttää vaikkapa PES- ja WE-united joukkueiden keksittyjä pelaajia.

En ole tuohon editointiin pahemmin perehtynyt, joten korjatkaa jos olen väärässä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kalinka
Mikä on isoin arvosana minkä ootte saanu maalivahdilla? Kerran sain Kahn:illa 9.5

Onko kukaan saanu ikinä kymppiä?

Just äsken pelailin master leaguetani ja sain Sahalla arvosanaksi 9.5. Saha teki kolme maalia, mutta aika outoa, että niistä 2 tuli pilkulta ja silti tuli noin korkea arvosana! Eikä noi muutkaan statsit niin ihmeellisiä ole: syöttöprosentti 75%, Dribbling 66% ja laukaisu 50%. Outoa, mut kelpaa mulla:)
 
Itselläni ei kovin hjuvia numeroita ole satanut, vaikka jossain ottelussa on tehnyt Disco Stu 4 maalia ja Pygmikin 3 ja syöttänyt ainakin saman verran. On se vain kummaa touhua. 9 se taitaa olla korkeimpia, mitä olen muistanut katsoa
 
Millähän perustein kone antaa pelaajille arvosanat? Itselläni korkein on ollut 8,5. Eilen pelasin kaverini kanssa Ranska -
Turkki matsin ja peli päättyi 7-0.Henry teki kaikki seitsemän maalia ja arvosana 7,5!!??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juha81
Millähän perustein kone antaa pelaajille arvosanat? Itselläni korkein on ollut 8,5. Eilen pelasin kaverini kanssa Ranska -
Turkki matsin ja peli päättyi 7-0.Henry teki kaikki seitsemän maalia ja arvosana 7,5!!??

Oon itte miettiny ihan samaa. Jos oikeen muistan niin joskus oon saanu Litille 9.5 teki kai 3 maalia. Mut oon kans joskus tehny jollain pelaajalla 5 maalia ja arvosana oli 8:confused:

Jos joku tietää mistä noin arvosanat tulee niin ketokaapas. Kaiken lisäks ne on aina alakanttiin laitettu, vaikka pelais miten hyvin.
 
En kyllä minäkään tiedä varmaksi mitään oikeaa kaavaa millä perustein kone antaa arvosanat, mutta omien kokemuksien pohjalta olen jotain kehitellyt.. Prosentit ovat tärkeitä. Ei niinkään se paljonko olet esim. syöttänyt tai tehnyt maaleja, vaan se kuinka hyvällä prosentilla olet onnistunut niissä. Mutta toki maalin tekeminen nostaa yleisesti ottaen aina numeroa.. Nää on henkimaailman juttuja... :) Ei oo mitään hajua, että mistä esim. pakki saa hyvän numeron..? Kun maalien tekemisen ei pitäs hirveesti vaikuttaa.. Vaikuttaako sitten syöttöprosentti ja katkot ja taklaukset vai..? Kuka tietääkään...
 
PES4 ilmestynyt Play:n ennakkotilattavien listalle.

***************************
Play.com

Pro Evolution Soccer 4

our price: £29.99 Delivered
availability: Due for release on 29/10/2004

***************************
 
165636m.jpg

aika siisti kansi
 
oon kolme kertaa saanu 9,5 (Rooney, crespo ja Ilie)
Kerran sain maalivahdilla Walter Zenga 2,5!! eikä päästäny ku yhden maalin että sillee...

Ainakaan se mikä kuvastaa pallon kanssa juostua matkaa ei meinaa mitää, sillä kerran juoksin koko tokan erän samalla pakilla oman maalin lähellä pallon kanssa ja arvosana oli jotain 6.(viidellä tähdellä 10min) Matkaks tuli jotai 2060 metriä.
 
Vihdoinkin Playssa tipahti PES3:n hinta sen verran että minäkin saitana miehenä tuon viitsin tilata! eli Playssa hinta 29 euroa, merkillistä vain että ei löydy tuolta Game reductionsien joukosta, koettavat vissiin pimittää hintaa...:rolleyes:

Minkäsmoinen tuo Ultimate update levy mahtaa olla? siitä kun saisi suoraan britti-joukkueet... mutta vaatiiko tuo myös x-portin?
 
Ylös Bottom