Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oottekos tehny paljon vaparimaaleja? Itse olen tehnyt 2. Toinen Ronaldinholla n. 20 metristä yläkulmaan kierteellä ja toinen Bechamilla 25-30 metristä yläkulmaan ja tolpan kautta kierteellä. Vaparit ovat yhtä täydellisesti tehty kuin WE6FE:ssä minun taitoiheni nähden, kun saan kuitenkin aika monta vaparia hyvistä paikoista sisään. WE6FE:ssä tein n. 15-20 vaparimaalia. Se ei ole niin vaikeata mitä mainostetaan.

Paras voittoni 3-tasolla on tähän mennessä 4-0-voitto Brasseilla Ruotsista. 2-taso on naurettavan helppo, kun 3-tasi on aika haastava, koska vastustajan puolustus on erittäin tiheä. Ei oikein meinaa tilaa löytää. Nyt kuitenkin 15+ matsin jälkeen alkaa jotenkin tilaa löytymään enemmän...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lynx
Miten on jos aloittaa vaikka Ajaxilla mestareiden liigan, niin mikä on se kokoonpano aluksi se oikea vai sitten niitä "ihmepelaajia" joista haluaa päästä heti eroon. Ainut ärsyttävä juttu oli toi PES2:ssa ja sekään ei tainnut korjaantua vaikka omistikin x-portin?

Onko edelleen sama vika pelissä vai?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lynx
Onko edelleen sama vika pelissä vai?

Mä en oikeen tajunnu..?

Master Leaguessahan ideana on se, että joukkueesta vaihdetaan pelaajat keksittyihin pelaajiin ja sitten on tarkoitus ostaa niiden tilalle jatkossa saaduilla pisteillä parempia pelaajia. Muissa Cupeissa ja liigoissa oikeat pelaajat pitäisi olla. Eli jos tarkotat Master Leagueta, niin samallailla on kuin PES2:ssa, mut ei se mun mielestä mikään huono juttu ole. Niitä muita cuppeja voi pelata alkuperäisillä joukkueilla.
 
Onhan toi loistava peli, tullu nyt pari päivää tahkottua ja nyt on kaikissa seurajoukkueissa oikeet nimet. Vois alottaa vaikka master leaguen seuravaks. Nyt on tullu vaan pelailtua yksittäisiä pelejä kaveria vastaan.

Vaparimaaleja on tullu jotain 2-3 noin 20 metristä Litillä ja Del Pierolla. Suurin voitto konetta vastaan taitaa olla 4-1 Italialla Suomea vastaan kolmella tähellä. Muutenkin toi kone antaa paljon kovemman vastuksen kun kakkosessa, paljon vähemmän tilaa hyökkäyspäässä.

Onko teiän mielestä palon pois saaminen vaikeutunu edellisistä osista? jotenkin vaan tuntuu siltä et ois...
 
Ennenkuin aloittaa Master Leaguen kantsii olla ostettuna se Free Transfer ja sitten myös Stregy -optio. Jälkimmäinen sallii jokaikisen joukkueen aloituskokoonpanon ja taktiikan muuttamisen. Jos sen tekee kesken kaiken Master Leaguea pelatessa, muutokset eivät tule voimaan!

Ev
 
Kiitti tiedosta Everlast.Kohta on pisteet kasassa ja pääsen ostaan tuon treidaus-systeeminen. Olen vähentänyt pelaajilta kiihtyvyyttä,nopeutta sekä harhautusta kymmenellä ja nyt tuntuu nopeus olevan hyvä.Peliä joutuu rakentamaan enemmän keskialueella,eikä pitkät juoksut ole enään niin helppoja.
 
Mitä mieltä ootte, kannattaako pelaajan arvoja kuten esim. nopeutta mennä pudottamaan, että pelistä sais realistisemman. Onko kenelläkään kokemusta tälääisesta arvojen muuttelusta. Jos on, niin olisi kiva tietää, auttoiko se.
 
PESfanin optionfilessä on "hieman" hämärä epäkohta.
Ajaxissa on Van der Meyde, mutta sama hepu onkin myös Interissä, mutta parempitasoisena.
Laitoin interin Van der Meyden nimen defaulttiin ja alta paljastui pelaaja nimeltä Vivas.
Elikäs jos jollakin on sama optionfile, niin muuttakaa tuon Interin Van der Meyden nimi defaultiksi ja laittakaa pelipaikaksi pakki ja siirtäkää aito Van der Meyde Ajaxista.

Voisiko joku kertoa Vivasin alkuperäisstatsit?
 
Tuo käsivirheominaisuus on kyllä erittäin "niin ja näin". Käsivirhe tuomitaan silloin, kun en edes huomaa sitä (en väitä että väärin tuomittu). Nyt on tullut kaksi maalia, jossa kummassakin 100% pävän selvä käsivirhe.

Toinen tuli, kun vastustaja potkaisi tolppaan ja pääsi jatkamaan 5 metristä ja minä vedin liukkarin maalin edessä ja torjuin sen ja sitten ne teki maalin. En huomannu, että se liukkaritorjunta olikin kädellä torjuttu. Pelaaja liukuin käsi pystyssä (ei pystyssä vaan "sivuttain") ja torjui kädellä eikä tullut pilkkua (ei hyötynäkökohtaakaan). Toista tilannetta en kyllä muista.

EDIT: Ei juma! Vastustajan pakki syötti 16-rajalta helpon syötön maata pitkin noin metrin sivulle päin maalia kohti kuitenkin (niin että veskan piti liikkua kuitenkin) ja veska päästi pallon puikoista maaliin. Vähänkö minä ihmettelin. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Blayerille sen verran,että kuten jo sanoin pieni nopeuden pudottaminen tekee pelistä entistä realistisemman.Laske ensin vaikkapa aloituskokoonpanolta nopeutta ,näin huomaat eron ja säästät aikaa.
 
Sai äsken pihamaallaan haravoinut naapurikin kuulla kun voitin MM-finaalissa Brasilian. Ihmetteli varmaan että voittikohan tuo lotossa tms... ;)

Vastustajan pakki syötti 16-rajalta helpon syötön.... veska päästi pallon puikoista maaliin.

Samoin kävi minunkin vastustajalleni eilen jossain pelissä. Tarkemmin ottaen maalivahti potkaisi pallosta ohi, ja pallo lipui maaliin.
 
Mulla kävi silleen, että koneen pelaaja syötti veskalle, joka otti pallon haltuun ja siinä ihan rauhassa oli laukomassa, niin tulin hyökkääjällä hirveetä vauhtii ja pistin liukkarilla pallon maaliin veskan nenän edestä ja veska lauko tyhjää. Ja tolla maalilla pääsin MM-finaaliin. :D
 
ocean ja aasian turnauksessa 90 minuuttia täynnä vastustaja yksinläpi päätin vetää huolella sukille ja eikä tietenkään rankkaria- 1-0 voitolla finaaliin.

Muutens mistä saa listan kaikkiin joukkueisiin oikeiden pelaajien nimien listan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Blayerille sen verran,että kuten jo sanoin pieni nopeuden pudottaminen tekee pelistä entistä realistisemman.Laske ensin vaikkapa aloituskokoonpanolta nopeutta ,näin huomaat eron ja säästät aikaa.

Joo näin voisi tehdä. Kuinka paljon suosittelet muuttamaan nopeutta? Entä kannattaako muita arvoja muuttaa..?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Puhkin
ocean ja aasian turnauksessa 90 minuuttia täynnä vastustaja yksinläpi päätin vetää huolella sukille ja eikä tietenkään rankkaria- 1-0 voitolla finaaliin.

Muutens mistä saa listan kaikkiin joukkueisiin oikeiden pelaajien nimien listan?

www.pes3.tk
 
Ylös Bottom