Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES 3

Attack-nuolet

Onx kukaan sisäistäny attack-nuolien merkityksen. Tuntuu, et jos
pistää nuolen muuhun suuntaan kuin eteenpain, menee peli tosi
sekavax (poislukien Dmf- nuolet takaviistoon käytettäessä 3:a
pakkia). Saati jos käyttää kahta nuolta...
 
voisiko joku viisaampi kertoa, kuinka saan siirrettyä pelaajia maajoukkueista seurajoukkueisiin vai onkos se edes mahdollista? Entäs kun luon pelaajan niin kuinka saan sen siirretyksi seurajoukkueeseen. kiitos jo etukäteen
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
voisiko joku viisaampi kertoa, kuinka saan siirrettyä pelaajia maajoukkueista seurajoukkueisiin vai onkos se edes mahdollista? Entäs kun luon pelaajan niin kuinka saan sen siirretyksi seurajoukkueeseen. kiitos jo etukäteen

eikös tästä ollut jo puhetta...
transfer valikon olisko kolmas kohta (vapaan siirron yläpuolella) ja vasemmalle puolelle joukkue johon haluat siirtää pelaajan ja oikealla puolelle maajoukkue.
 
Hassusti kävi taas.Alotin Newcastlella Master Liigan ja luulin saavani Jenasit,Shearerit ja Dyerit ilmaseks free transfer-listalta,vaan enpä saanu ja Game Over tuli.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Hassusti kävi taas.Alotin Newcastlella Master Liigan ja luulin saavani Jenasit,Shearerit ja Dyerit ilmaseks free transfer-listalta,vaan enpä saanu ja Game Over tuli.

Tekstinymmärrysvaikeuksia? Lukutaidottomuus? Äidinkieli EI-suomi? :confused:

KETÄÄN (lo. Free Agents, jonka selitin ylempänä) ei saa enää ilmaiseksi!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rudy
Tekstinymmärrysvaikeuksia? Lukutaidottomuus? Äidinkieli EI-suomi? :confused:

KETÄÄN (lo. Free Agents, jonka selitin ylempänä) ei saa enää ilmaiseksi!

Jotku asiat pitää oppia kantapään kautta.Noh hyvihän tuo sujuu ilman tähtiäkin,ainakin tossa 2.divarissa.
 
Noniin, nyt (vasta) alkaa nimet olla kunnossa, käsipelillä oon vääntäny. Mutta mistä näkisin kaikki pelaajasiirrot, joita PES3:ssa ei ole tehty? Onkohan tämmöistä sivua edes olemassa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan blayer
Noniin, nyt (vasta) alkaa nimet olla kunnossa, käsipelillä oon vääntäny. Mutta mistä näkisin kaikki pelaajasiirrot, joita PES3:ssa ei ole tehty? Onkohan tämmöistä sivua edes olemassa?

On
 
Testailin peliä tänää kaverilla ja pelituntuma oli varsin hyvä.
Pelailin Englannilla Brasseja vastaan ja turpaa tuli jokaisessa kolmessa pelissä... maalin tappioita.:mad:

Yks asia mikä pelissä hämäs oli suttuset graffat.
Niistä johtuen palloa oli ajoittain vaikea havaita.
(Kamera asetuksena WIDE)

Käytössä oli RGB kaapeli (28" norm TV) ja kokeilimme 50 ja 60 HZ tiloja, mutta toivottua tulosta emme kuitenkaan saaneet.

Millä konsteilla ongelma korjaantuu vai korjaantuuko millään?

Muuten vaikutti erittäin hyvältä !!!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ben-Tele

Yks asia mikä pelissä hämäs oli suttuset graffat.
Niistä johtuen palloa oli ajoittain vaikea havaita.
(Kamera asetuksena WIDE)

Käytössä oli RGB kaapeli (28" norm TV) ja kokeilimme 50 ja 60 HZ tiloja, mutta toivottua tulosta emme kuitenkaan saaneet.

Uusi telkkari ostoon, tai laita kirkkautta ja väriä kuvaan lisää :D
Mulla on RGB ja 28" myös, käytän 60Hz-tilaa ja mun mielestä grafiikka on kyllä varsin selkeää, paitsi uusinnoissa kun käytössä on motion blur-efekti.

Master league on lopultakin päässyt kunnolla vauhtiin kun HJK ja oma jengi tuli valmiiksi. On vaan niiiin helvetin puuduttavaa pelata aluksi ilman vahvistuksia, tai no, Forssellin sain joukkueeseen ekassa siirtovaiheessa, mutta loput tulee vasta kauden päätteeksi free agentteina. Käy her-moil-le ne kaikenmaailman Stremerit ja Minandat, ukot on niin saatanan huonoja, vedot menee lähes aina ohi, syötöt vastustajille ja keskitykset ties minne. Ukoilla on myös ilmiömäinen kyky potkaista pallo aina oman päätyrajan yli =>kulmapotkusta vastustajalle maali, omien pääpeli kun on ns. surkeaa. Mutta maailman paras peli tää on silti :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mulla ainakin on selkeä ero siten, että S-video on paremman näköinen kuin RGB. En tiedä mistä johtuu. Muissa peleissä RGB on parempi, mutta tässä jotenkin rosoisempi ja utuisempi. S-video on kirkas ja selkeä. Pelailen 50Hz moodissa yleensä.
 
Milläs tasolla pelaatte Masters Leagueta? Itse jauhan neljällä tähdellä ja täytyy sanoa että ei ole voittoja hirveesti tullut kun Minanda ja kumppanit on niin surkeita. Olettekos muuten tehneet niitä uusia pelaajia joita tuolla PesInsight siirtolistoilla on aika paljon. Todella mahtava on peli!
 
kolmella tähellä, viis liigapelii ja viis niukkaa voittoa, ja yks cup-tasuri! täytys varmaa nostaa neljää tähtee? taisteluvoittoja suurin osa, ollu aika alakynnessä...

pandianin ja munitiksen oon tehny, muita en oo jaksanu vielä kyhätä!

todellakin aivan helmi peli!!!:D
 
Master Leagueta pelaan tällä hetkellä neljällä tähellä mutta siirtynen pian viiteen. Hyvä idea siinä on ostaa niitä halpoja korealaisia, esim. Ahn Jung-Hwan tai Song-Chong Gug (tai jotain sinne päin). Batistutan (on kyllä melkonen legenda) heitin tohon pessiin kun sitä ei aikasemmin ollu (johonki WE7 statseihin perustuen).

Ja kyllä peli on melkoisen magnifico.
 
Kantsii tosiaan laittaa tarpeeksi haastetta Master Leagueen. Itse tein vastaavasti: aloitin 1. kauden neljän tähden vaikeusasteella ja kun nousu tuli toiseksi kaudeksi ykkösliigaan niin nostin viiteen tähteen ja tuli taas sopivasti haastetta. Samoin ei missään nimessä kannata päästää itseään liian helpolla pelaajien hankinnassa. Ainakin imo hauskempaa ja myös palkitsevampaa mitä enemmän on haastetta...
 
Neljä tähteä, itäisessä kakkosdivarissa edelleen Ajaxilla, ainoa hankinta Forssel.
Seuraavaksi pitänee hankkia joku tarpeeksi taidokas jannu rakentamaan peliä keskikentälle.
Deco tuntuis sopivalta, pari muutakin on negotiations listillä.
Viittisköhän odottaa kauden loppuun että sais samalla sitten varmasti ostettua muitakin pelaajia...
 
Ylös Bottom