Vastaus: PES vs. FIFA - virallinen taisteluketju (kaikki vuodet ja alustat)
Tämän päivän Helsingin Sanomien NYT-liitteessä on FIFA 11 vs. PES 2011 juttu. Kahvilla lukaisin sen nopeasti lävitse ja lyhennettynä siinä sanottiin että molemmat ovat hyviä jalkapallo pelejä, mutta FIFA vie voiton paremmalla realismillaan. Itse olen kyllä juuri toista mieltä

Tämän päivän Helsingin Sanomien NYT-liitteessä on FIFA 11 vs. PES 2011 juttu. Kahvilla lukaisin sen nopeasti lävitse ja lyhennettynä siinä sanottiin että molemmat ovat hyviä jalkapallo pelejä, mutta FIFA vie voiton paremmalla realismillaan. Itse olen kyllä juuri toista mieltä

Jännä olisi tietää, oliko näiden kavereiden mielestä PES paskaa ja FIFA loistava jo PS2aikakaudellakin..
 Jännä olisi tietää, oliko näiden kavereiden mielestä PES paskaa ja FIFA loistava jo PS2aikakaudellakin.. Toi sun lista tossa kuulostaa about siltä, ettet ole pelannut FIFAa aikoihin, vai? FIFA on ainakin omasta mielestäni yksi niitä harvoja urheilupelejä, joissa kone ei tosiaan huijaa. Laukaukset olivat jo mielestäni 10:ssä hyvät, mutta 11:sta ovat vielä paremmat: vedot tuntuvat ns. raskailta ja pidemmältäkin tykittäminen tuntuu hyvältä. Pelattavuus... no, sanotaanko näin: jos viime vuoden FIFA toimi, niin tämä toimii saletisti vielä paremmin, ei mitään epäilystäkään. Jos taas viime vuosi ei toiminut, epäilen, ettet tykkää tästäkään. Jos siis halajaa vieläkin PES:n "kultavuosien" pelattavuutta, niin kannattaa ostaa suosiolla PES 2010.
 Toi sun lista tossa kuulostaa about siltä, ettet ole pelannut FIFAa aikoihin, vai? FIFA on ainakin omasta mielestäni yksi niitä harvoja urheilupelejä, joissa kone ei tosiaan huijaa. Laukaukset olivat jo mielestäni 10:ssä hyvät, mutta 11:sta ovat vielä paremmat: vedot tuntuvat ns. raskailta ja pidemmältäkin tykittäminen tuntuu hyvältä. Pelattavuus... no, sanotaanko näin: jos viime vuoden FIFA toimi, niin tämä toimii saletisti vielä paremmin, ei mitään epäilystäkään. Jos taas viime vuosi ei toiminut, epäilen, ettet tykkää tästäkään. Jos siis halajaa vieläkin PES:n "kultavuosien" pelattavuutta, niin kannattaa ostaa suosiolla PES 2010. 

Muilla osa-alueille FIFA kyllä jyrää PES:in nurmen pintaan, mutta kun pelattavuus on se tärkein osa-alue, niin todella vaikeaa on...
 Muilla osa-alueille FIFA kyllä jyrää PES:in nurmen pintaan, mutta kun pelattavuus on se tärkein osa-alue, niin todella vaikeaa on...  ):
 ):