Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES2 boxille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MikkoT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MikkoT

New Member
Onko Sonylla oikeudet PES-sarjaan vai miksi kyseisiä pelejä ei oo muilla koneilla näkyny? Huhuja oon lukenu että Cubelle ainakin olis tulossa, kenelläkään muulla mitään tietoa asiasta? Jossain puhuttiin XBLive versiostakin.. Onko tuo PES2 paljonkin parempi kuin ISS2? Onkos kukaan päässyt vertailemaan?
 
PES2 ilmestyy syksyllä PS2:lle. Ja ei tuo mikään Sonyn peli ole, Konami on aivan itsenäinen yritys jolla ei ole mitään velvotteita Sonya kohtaan. Joten kaikki on mahdollista. Ainakin toivon että se tulisi, olihan ISS2 jonkinmoinen pettymys.
 
ajattelin lähinnä josko Sony olisi ostanut oikeudet PESiin niinkun ostivat GTA3:een :)..
Toivottavasti nyt boxillekin sen PES2:n väsäisivät prkl..
 
joo ja samalla kun vääntävät sen boksille, voisivat tehdä siihen myös graffat :). luulisi konamilta löytyvän kykeneviä graafikoita...
 
PES on kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras peli mielestäni. Aivan mieletön, se pitää kokea itse. PES2 on aivan varmasti vieläkin parempi.
Samapa tuo minulle, tuleeko se Xboxille, koska omistan PS2:n. Olisihan se kuitenkin mahtavaa pelata sitä Livellä kavereita vastaan...
Cubelle PES2 taitaa tosiaan tulla...
 
Siis eikö tuota pes2:sta tule xboxille....voi voi, kun sitä niin odotin PS2:lle, mutta kun menin tuon pleikkari myymään ja ostin xboxin. No ehkä joskus...(niin varmaan)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
Final question: TULEEKO VAI EIKÖ?
Final answer: KUN EI TIEDÄ!

Ehkä myöhemmin ensi vuoden puolella kun PS2-versio on kaluttu loppuun tai PES2:sta tehdään toisenlainen versio Xboxille...tai se ei tule Xboxille lainkaan. Mutta tuskin mitään tapahtuu lähitulevaisuudessa.

Kunpa Konamilla herättäisiin...
 
Pro Evolution Soccer.

Enää vähän päälle kuukausi PES2:een... En ole vissiin mitään odottanut maailmassa niin paljon kuin PES2:ta!
 
onko jossain varmaa tietoa että se tulee kupelle? olen noita huhuja kanssa lukenut
 
Kyllä se Japanissa tulee Cubelle ensi vuonna (Winning Eleven 6) mutta mitään tietoa PES2:n tulemisesta PAL-Cubelle ei ole..
 
PES vie ISS mennen tullen, ISS on täynä bugeja ja huonoa peliä.
PESsa on kaikki hiottu täydellisesti ei bugeja realistinen ja sulavat liikkeet, EN VOI KUIN TOIVOA ET SE TULEE XBOXILLE SELLAST HUHUA OOON KUULLU
:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KAVVE
PES vie ISS mennen tullen, ISS on täynä bugeja ja huonoa peliä.
PESsa on kaikki hiottu täydellisesti ei bugeja realistinen ja sulavat liikkeet, EN VOI KUIN TOIVOA ET SE TULEE XBOXILLE SELLAST HUHUA OOON KUULLU
:(

Täydellisyyden ja surkeuden väliin jää aika paljon harmaata, jossa suurin osa peleistä on. Miksei pelaajat tätä koskaan tajua, vaan on vain tosi huonoja ja loistavia pelejä? ISS2 ei ole surkea, se on kohtalainen ja sitä kyllä pelaa paremman puutteessa.
 
PES2 won't come to XBox, and there is nothing you can do for it!!!
MAUAHUAHAUAHAUAH!!! *nauru jää kaikumaan katakombeissa*
 
mieli pide on mieli pide.
ja minä en pidä ISS2 tai FIFA peleistä
ISS2 oli niin kova pettymys!:eek:
 
Eipäs "Boxerit" heitetä piikkareita kaivoon...Fifa 2003 on tsekkaamisen arvoinen.

Olen Fifa 2002:sta testannut ja pelihän oli täysi torso verrattuna PS2:n Pro Evolution Socceriin ja myös ISS2:sta pelanneena voin todeta että todellinen harmi ettei PES-sarjaa nähdä ainakaan lähitulevaisuudessa Boxilla. PES 2 olisi ollut tykki futis-simu Xboxilla ja muuta ei voi kuin odottaa...

Fifa 2003 yllätti pelivideoiden kautta todella positiivisesti uudistuneen pelisysteemin ja pallon käyttäytymisen ansiosta ja PC-demoa testanneena tuo Fifan uusin täytyy ehdottomasti testata Xbox-versiona, vaikka skeptisesti Fifa-sarjaan yleisesti suhtaudunkin.

Annetaan Fifalle vielä yksi mahdollisuus...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom