Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PES6 Toivomukset

Vastaus: PES6 Toivomukset

Yksi asia minkä olen huomannut kahdesta PES:sta mitä olen pelannut (kaksi viimeisintä), suorat laukauset sivulta tulevasta syötöstä kiertävät väärään suuntaan. Esim. Ronaldo syöttää oikealta laidalta Scholesille keskelle, tämä laukoo oikealla jalalla, pallon kuuluisi kiertää vasemmalle päin (jos kiertää yleensäkään) mutta fysiikan lakeja uhmaten pallo kiertää oikealle.
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Sniper sanoi:
Yksi asia minkä olen huomannut kahdesta PES:sta mitä olen pelannut (kaksi viimeisintä), suorat laukauset sivulta tulevasta syötöstä kiertävät väärään suuntaan. Esim. Ronaldo syöttää oikealta laidalta Scholesille keskelle, tämä laukoo oikealla jalalla, pallon kuuluisi kiertää vasemmalle päin (jos kiertää yleensäkään) mutta fysiikan lakeja uhmaten pallo kiertää oikealle.

Voiskohan se Scholesin poika vetää ulkosyrjällä? :rolleyes:

Mut tiedän kyl mitä tarkoitat. Välillä lähtee aika hillittömiä jengoja pelaajien jaloista.
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Truck sanoi:
Voiskohan se Scholesin poika vetää ulkosyrjällä? :rolleyes:

Mut tiedän kyl mitä tarkoitat. Välillä lähtee aika hillittömiä jengoja pelaajien jaloista.

Ööh, et taida olla ikinä pelannut futista? Pallo ei IKINÄ lähde kiertämään tuohon suuntaan kun syöttö tulee vetojalan puolelta (ja vedetään keskeltä tai oikealta). Täsmennetään vielä että tätä tapahtuu pelissä paljon selvissä sisäsyrjävedoissa.
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Sniper sanoi:
Ööh, et taida olla ikinä pelannut futista? Pallo ei IKINÄ lähde kiertämään tuohon suuntaan kun syöttö tulee vetojalan puolelta (ja vedetään keskeltä tai oikealta). Täsmennetään vielä että tätä tapahtuu pelissä paljon selvissä sisäsyrjävedoissa.

No onhan tuota fudista tullu pelattua, mutta siitä että osaanko sitä kunnolla onkin jo toinen juttu :confused:

Tää menee nyt saivarteluks molempien puolelta, mut kyllähän mäki sellasia vetoja olen saanut aikaan. Ja monesti.

Siis ymmärsinkö oikein mitä ajat takaa; jos joku syöttää mulle suoraan oikealta ja lauon suoraan siihen vetoon oikean jalan ulkosyrjällä niin pallo ei voi kiertää oikealle? Ja mitä tarkoitat tolla "(ja vedetään keskeltä tai oikealta)" jutulla? Voi olla et mä oon käsittäny sun kirjoitukset väärinkin.

Ja toihan on taivahan tosi et PES5:ssa lähtee mahdottomia kierteitä sisäsyrjällä "väärään" suuntaan. Mua ottaa se päähän varmaan yhtä paljon ku suakin.
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Truck sanoi:
Siis ymmärsinkö oikein mitä ajat takaa; jos joku syöttää mulle suoraan oikealta ja lauon suoraan siihen vetoon oikean jalan ulkosyrjällä niin pallo ei voi kiertää oikealle? Ja mitä tarkoitat tolla "(ja vedetään keskeltä tai oikealta)" jutulla? Voi olla et mä oon käsittäny sun kirjoitukset väärinkin.

Ja toihan on taivahan tosi et PES5:ssa lähtee mahdottomia kierteitä sisäsyrjällä "väärään" suuntaan. Mua ottaa se päähän varmaan yhtä paljon ku suakin.

Eikun sisäsyrjällä vedät oikealta tulevasta syotöstä niin oikeasti se ei voi kiertää oikealle. Ja vetopaikalla tarkoitin suunnilleen keskeltä kenttää, pilkun tasolta tai vähän oikealle laidalle siitä.

Juuri noita sisäsyrjällä väärään suuntaa kiertäviä vetoja tarkoiti, jo PES4:ssä ne menivät päin mäntyä. Kun pelissä on muuten loistava pallofysiikka, niin luulisi tällaisen asiankin saavan kuntoon jo pikkuhiljaa. Tosin olin näkevinäni tuosta WE10:n trailerista että samalla tavalla se kiertää siinäkin. :mad:
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Sniper sanoi:
Eikun sisäsyrjällä vedät oikealta tulevasta syotöstä niin oikeasti se ei voi kiertää oikealle. Ja vetopaikalla tarkoitin suunnilleen keskeltä kenttää, pilkun tasolta tai vähän oikealle laidalle siitä.

Juuri noita sisäsyrjällä väärään suuntaa kiertäviä vetoja tarkoiti, jo PES4:ssä ne menivät päin mäntyä. Kun pelissä on muuten loistava pallofysiikka, niin luulisi tällaisen asiankin saavan kuntoon jo pikkuhiljaa. Tosin olin näkevinäni tuosta WE10:n trailerista että samalla tavalla se kiertää siinäkin. :mad:

No niin, sitähän minäkin, että puhutiin molemmat eri asiasta. Joo toi fiduttaa kyllä huolella, et vedot lähtee sisäsyrjällä väärään suuntaan kiertymään. Hidastuksestakin näkee että potku lähtee sisäsyrjllä, mutta siitä huolimatta se kiertää väärin. Toivottavasti se saataisiin korjattua seuraavaan osaan. Vaikkakin pahalta näyttää...
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Lisenssipaskat kerrankin kuntoon ja päivittyvät rosterit olisivat ykkösenä toivomuslistalla.
 
Konamin tiedote

E3 2006: Pro Evolution Soccer 6 runs out

Konami Digital Entertainment GmbH announces new PES title including all new Xbox 360 and Nintendo DS versions

Konami Digital Entertainment GmbH today used the E3 event in Los Angeles to announce Pro Evolution Soccer 6 - the latest sequel to the multi-million-selling series.

2006 will see Konami taking Pro Evolution Soccer 6 to a number of new formats as demand for the much-loved football title continues to grow at a phenomenal pace. In addition to the customary PlayStation 2, PC-DVD and PSP (PlayStation®Portable) versions of the game, Konami will also be releasing the first versions for Xbox 360 and Nintendo's DS handheld.

The Pro Evolution Soccer series is renowned for its realism, and Pro Evolution Soccer 6 is abundant with new gameplay additions. Player AI has been massively upgraded, with players running intelligently into space when not in possession of the ball and pointing where they want the pass placed to continue the attack. Similarly, the physical side of play has been refined, with players working to turn a defender as they receive the ball, while defenders must learn to stand off slightly to prevent such moves.



Series creator Shingo 'Seabass' Takatsuka has also worked to refine the shooting system of the new game, and players will be able to attempt more snap shots than in previous versions, while volleys and half-volleys have been redesigned. Other new moves include the ability to retain control of the ball when sliding in to tackle, while all-new feints and backwards dribbling are now available thanks to the improved dribbling controls, while headers have been changed to allow players more movement in the way their strikers jump and head the ball.

Pro Evolution Soccer 6 also has a number of new teams licensed for inclusion, with the International roster now featuring the official kits for Argentina, the Netherlands, Italy, Spain and Sweden. Details on official club teams and more national squads will follow.

Other new additions include more balanced referees, and a selection of exciting new gameplay modes. An International Challenge involves leading your home country to victory through a series of entry and tournament rounds, while a Random mode lets the player play quick games within randomly-generated match day settings. The much-loved Master League also returns, allowing players to experience the many highs and lows of steering a team through years of competitive games. Aging players, injuries and pressure from the board all combine to create a truly immersive game where results are everything

With its slick moves and realistic action, Pro Evolution Soccer 6 is certain to glide past rival titles with ease and enjoys an impressive roster of new moves, licensed clubs, and gameplay modes. It will be shown for the first time on the Konami stand at the E3 event, which is held at the Los Angeles Convention Centre from May 10th-12th.
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Kuulostaapa hyvältä toi E3-juttu.

Suapi vaan nähdä miten on toteutuksen laita. Ja noi lisenssihommat kyllä sylettää. Taitaa olla kädessä PES 21, ennen kuin ollaan saatu kaikki lisenssit kondikseen :rolleyes:
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

NviperO sanoi:
Nimi ei ainakaan Pelaajalehden tietojen mukaan tule olemaan enää Pro Evolution Soccer 6 vaan yleismaailmallinen Winning Eleven: Pro Evolution Soccer 2007
Jenkki-Konamin tiedotteessa on tosiaan tuon WE:pES2007, mutta Euroopan Konami (Konami Digital Entertainment GmbH) käyttää PES6:sta: http://uk.games.konami-europe.com/news.do?idNews=158

Yrittävät vaan Jenkeissä jo etukäteen vältellä seuraavana häämöttävää Winning Eleven 11 -nimeä. :p
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Toivottavasti tuomarilinja on saatu kuntoon. Vitosessa on äärimmäisen rasittavaa, kun vastustajan kannattaa rikkoa jatkuvasti. Pikkutuhmuuksilla tapetaan pelistä vauhti pois, ja kun keltaisia kortteja ei tule kuin törkeämmistä rikkeistä, on kannattavampaa pikkusikailla kuin yrittää pelata kunnon peliä. Eli jatkuvasta rikkomisesta kortteja lisää.
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Tautofonia sanoi:
Toivottavasti tuomarilinja on saatu kuntoon. Vitosessa on äärimmäisen rasittavaa, kun vastustajan kannattaa rikkoa jatkuvasti. Pikkutuhmuuksilla tapetaan pelistä vauhti pois, ja kun keltaisia kortteja ei tule kuin törkeämmistä rikkeistä, on kannattavampaa pikkusikailla kuin yrittää pelata kunnon peliä. Eli jatkuvasta rikkomisesta kortteja lisää.

Toivottavasti tuomarityöskentelyä parannetaan, sillä siihen nyt ei voi koskaan olla tyytyväinen ;) Luonnollisestihan Konamin PES6-lehdistötiedotteen lupauksiin kuuluivat paremmin tasapainoitetut tuomarit.
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Tautofonia sanoi:
Toivottavasti tuomarilinja on saatu kuntoon. Vitosessa on äärimmäisen rasittavaa, kun vastustajan kannattaa rikkoa jatkuvasti. Pikkutuhmuuksilla tapetaan pelistä vauhti pois, ja kun keltaisia kortteja ei tule kuin törkeämmistä rikkeistä, on kannattavampaa pikkusikailla kuin yrittää pelata kunnon peliä. Eli jatkuvasta rikkomisesta kortteja lisää.
Niinpä saa kyllä kuudella tähdellä aikamoista sikaa pelata ennen kuin kortti heiluu. Puolittaisesta läpiajostakaan ei saa keltaista jos pystyy kaverin ruksin avulla pysäyttämään.
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Tuomas sanoi:
4. Äänipuolella ei varmaan paljon selittämistä tarvita. Selostajat roskiin, kuin olisi jo. Eikä aina, kun rike tapahtuu hyökkäävän joukkueen eduksi rankkarialueella, tarvi selostajan "tietää" että "tuliko pilkku, hän oli varmaan alueen ulkopuolella?" Kivasti latistaa jännitystä hullun hässäkän päätteeksi, kun dumari viheltää rikkeen 16-alueen sisäpuolella ja selostaja sanoo jo "that must be a penalty" kun välistä PES5:ssa tulee tilanteita joista vihelletään oudosti rikkeitä vähän niinkuin oikeassa jalkapallossa, mukavan realistista, mutta selostus pilaa tosiaan rankkariarvailut, monta kertaa muuten tullu tilanne josta ois sitä mieltä että tuo rike oli kyllä vastajoukkueen aiheuttama eikä minun, loistavaa kamaa, tätä lisää :D

Selostuksen voi ottaa pois käytöstä. Se onkin ensimmäinen asia taustamusiikin ohella, jotka tulee heti napattua pois, kun pelin ekaa kertaa käynnistää.
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Zidanen the puskun voisi ujuttaa euroversioon. Muuta en sitten kaipaakaan. Paitti ehkä unta...
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Bootlegger sanoi:
Selostuksen voi ottaa pois käytöstä. Se onkin ensimmäinen asia taustamusiikin ohella, jotka tulee heti napattua pois, kun pelin ekaa kertaa käynnistää.
Juuri näin tai sitten vaihdetaan selostus espanjaksi. Tuo kummasti fiilistä varsinkin kun ei mitään ymmärrä. GOOOL!
 
Vastaus: PES6 Toivomukset

Tuomaripeliä minäkin toivoisin parannettavaksi. Vastustajan hyökkäykset saa helposti pysäytettyä liukkarilla, ja seuraamuksena ainoastaan vapari. Itse toivoisin myös toisenlaista uudistusta tuomarilinjaan, mitä en tästä threadista löytänyt. Viime aikoina kun on tullut pelattua enemmänkin PES5:sta, on tämä asia alkanut oikeasti ärsyttämään. Tuomarit eivät tajua mitään hyötysuhteista, eli taklaustilanteista. Jos hyökkään ja vastustaja vetää jaloille pallon kuitenkin jäädessä omille ja hyökkäyksen jatkuessa eteenpäin, tuomari puhaltaa aina kuitenkin pilliin. Kun nopeita vapareita ei tässä ole, hyökkäys tyrehtyty täysin kun kaikki ovat kerinneet jo puolustamaan. Lisää pelisilmää siis tuomareillekin.
 
Ylös Bottom