Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PGR ja jarrut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raven
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Raven

New Member
Onko kellään muulla tullut vastaavaa ongelmaa vastaan PGR pelissä että kun jarrutat autolla, jarrut jäävät päälle ja kun taas napautat uudestaan jarru nappia, niin auto taas lähtee liikkeelle? Onkohan tämä kenties bugi pelissä(ärsyttävä sellainen), kun taas ei muissa peleissä esiinny.:(
Vai onko laitepuolella jotain häikkää(olen kokeillut 4 eri padilla ja kaikilla tekee saman). Siis joko pelissä tai Xboxissa:confused:

No en ole kyllä huomannut moista, eikä kyllä sitä itselläni teekään. Ohjainpuolta olisi muuten hyvä epäillä, mutta tosiaan jos neljällä eri ohjaimella tekee sitä. Miten moninpelissä, tekeekö kaikilla samaa, vai voisiko vika olla ohjainportissa?

Kyllä tuota on sattunut useammillekkin, ei tosin onneksi minulle - toistaiseksi. Tiedä sitten onko vika softassa vai raudassa.

PGR

Esim: RSC pelissä ei vikaa esiinny, eikä muissakaan peleissä(Halo, DOA3, Crash, JSRF, OBI-WAN, Oddworld, Hunter). Olisin varmasti huomannut.

niin ja pelaisin tässä kaverin kanssa 2-pelinä PGR ja se teki molemilla saman 1, sekä 2-ohjaimella.

Oletko kysynyt asiaa MS:ltä? Entä käytätkö jotain modpiirejä/muuta ylimääräistä softaa Xboxissasi vai onko se ihan siinä kunnossa missä sen kaupasta saa?

Liipaisimet vain jäävät joskus vähän pohjaan. Esimerkiksi Halossa Chief ampuu vaikkei paina mitään. Sitten pitää vain vetää vähän liipaisimesta

On ihan kaupasta ostettu, eikä ole pilattu millään modeilla. Siis napit eivät jää pohjaan, vaan PGR peli luulee että pelaaja painaa koko ajan sitä jarrua. Jotenkin on vain alkanut tuntua, että vika on vain tuossa pelissä.

Itsellänikin käy sama, että jarrut jää pohjaan. Onneksi sitä tapahtuu vain yhdessä kahdesta ohjaimesta. Yksinpeliä on ihan hyvä pelata, mutta kaksinpelissä alkaa jo raivostuttamaan, kun menee mutka ja koko ajo ihan piloille, vain sen takia, että liipasin jää pohjaan. Uskon, että se on raudassa vika, kun ei siinä toisessa ohjaimessa mitään häikkää ole. Se siitä Xboxin ohjaimien pitkäikäisyydestä.

[offtopic] Njooh, mulla jäi kerran DoA3:ssa äijä strafeemaan vasemmalle, korjaantui sillä että näpäytin kerran tattia vasemmalle[/offtopic]

Mulla on ollut myös tuollaisia vastaavia ongelmia sen kanssa että ohjaimessa liikkuminen jäänyt päälle, mutta se on aina korjaantunut just näpäyttämällä vastakkaiseen suuntaan. Eikä siitä mitään suurempaa haittaa ole ollut.

Onnistuin toteamaan saman ilmiön nyt kahteen eri otteeseen. Itse en saa millään toistettua ongelmaa, mutta kaksi eri henkilöä on onnistunut saamaan autonsa jumiin monta kertaa peräkkäin. Molemmat henkilöt ovat olleet kokemattomampia kuskeja. Ihmeellistä!

On tapahtunut. Luulin myös ensin, että vika on kahvassa mutta kun tuota ei esiinny muilla peleillä, niin paha sanoa.

Ylös Bottom