Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pgr3

Vastaus: Pgr3

Talwar sanoi:
Toi on aika rankka toi hc läpäsy. Yritin vetää platinalla yhtä cone settii, 22 500 tavoite, itse sain 21 850 ja ajoin joka portista ja heittelin perää mutkissa. Täytyy vaan rohkeemmin vedellä sen F40:sen kanssa. Kohtuu kovajätkä jos on platinum champion. Ite suolanen Gold Champ... :(

Kannattaa kokeilla jotain muuta autoa tuon F40:n lisäksi. Toi kuuluu näihin hyväpitoisiin autoihin millä ei ne driftit lähe niin luonnostaan ku vaikka esim. F50:llä.
 
Vastaus: Pgr3

Tempura sanoi:
Kertokaapas, mikä on teille paras controller-asetus?

defaulttina eli kaasu ja jarru liipaisimessa.
suosittelen vaikka aluksi oudolta tuntuisikin, itsekin pelasin ekan pgr:n läpi nappi kaasulla ja pgr2:n hopeatasolla vielä nappi kaasulla, sitten vaihdoin liipaisimiin ja kierrosajat parani monella sekunnilla.
niillä napeilla kun on täysi mahdottomuus kaasuttaa tarkasti ja hallita slaideja.
 
Vastaus: Pgr3

pelle sanoi:
defaulttina eli kaasu ja jarru liipaisimessa.
suosittelen vaikka aluksi oudolta tuntuisikin, itsekin pelasin ekan pgr:n läpi nappi kaasulla ja pgr2:n hopeatasolla vielä nappi kaasulla, sitten vaihdoin liipaisimiin ja kierrosajat parani monella sekunnilla.
niillä napeilla kun on täysi mahdottomuus kaasuttaa tarkasti ja hallita slaideja.

Tuota minäkin järkeilin. Nappikaasulla siis on täälläkin menty, ja tajuan kyllä että se vähän verottaa. Perhana kun on vaan tottunut. No, ei kai muuta kun harjoittelemaan.
 
Vastaus: Pgr3

Tempura sanoi:
Tuota minäkin järkeilin. Nappikaasulla siis on täälläkin menty, ja tajuan kyllä että se vähän verottaa. Perhana kun on vaan tottunut. No, ei kai muuta kun harjoittelemaan.

Kyllä se siitä lähtee :)

Itsellä painoi vielä Dual Shock:in peruilta nappikaasut selkäytimissä mutta kun aikansa totutteli niin nuo liipasimet alko tuntua jo paljon paremmilta.
Mitä taasen driftaukseen tulee, olin myöskin melko tunari sen suhteen mutta kun sain vihdoin juonesta kiinni alkoi homma toimia huomatatvasti paremmin. Täältä löytyviä ohjeita osuvammin sitä ei voi kyllä selittää :)

Eilen sain ensimmäisen kerran ylitettyä 10000 kudosin rajan ja hetkeä myöhemmin paukkui mittarissa jo 30000. :D
 
Vastaus: Pgr3

Mitä siihen style racer badgeen oikee vaaditaan? Se 25metrin power slide arveluttaa. Mulla kuitenkin tilastoissa lukee että pisin liusu on 250 metriä... Kaikki muut on varmasti plakkarissa.
 
Vastaus: Pgr3

mä en saa kun joku 3000 parhaimmillaan.tarvii pelata kaikki kentät sata kertaa ainakin ennen kun saan kaikki konsepti autot.miten helvetissä saisin enemmän pointseja.oon kokeillu eri tasojakin.
 
Vastaus: Pgr3

Talwar sanoi:
Kiitti.
Taitaa jäädä suorittamatta....

Ajoinpas sittenkin. Ei se niin paha ollutkaan. Ohjeita kun aan seuraa ni hyvä tulee.
Itellä vaikeinta oli saada Braking Power Over irtoamaan, mutta kyllä sekin sieltä sitten tuli..
 
Vastaus: Pgr3

alkaa menemään hermot tähän peliin, kun jatkuvalla syötöllä tuo päättää laittaa jarrun päälle ja pysähtymisen jälkeen pakkia tietenkin. Paristot vaihdoin ohjaimeen, joten ei pitäisi olla sielläpuolella ongelmaa, mutta en vaan keksi miten tuon ongelman saisi ratkaistua.
 
Vastaus: Pgr3

Palasin pitkästä aikaa pelin pariin uusien saavutuksien toivossa:) Nyt omistan kaikki ferrarit ja lambot,mut mitä autoja pitää ostaa et saa sen eksoottisten autojen omistus saavutuksen,siis niiden lisäks mitä siinä saavutus-kuvauksessa on jo mainittu? Kiitän:cool:
 
Vastaus: Pgr3

Hydro sanoi:
Palasin pitkästä aikaa pelin pariin uusien saavutuksien toivossa:) Nyt omistan kaikki ferrarit ja lambot,mut mitä autoja pitää ostaa et saa sen eksoottisten autojen omistus saavutuksen,siis niiden lisäks mitä siinä saavutus-kuvauksessa on jo mainittu? Kiitän:cool:
Siinäpä nuo:
14. Exotic Car Club - Exotic Car Club. (45)
(Own: McLaren F1 LM; Shelby GT 500; Ford GT-40 MK 1;
Corvette ZR1; TVR Cerbera Speed Twelve;
RUF CTR (Yellow Bird); Callaway Sledgehammer Twin Turbo)
 
Vastaus: Pgr3

Olen minäkin tätä peliä nyt jonkun aikaa vääntänyt, ja olin saanut kaikki kisat vedettyä Mediumilla, mutta jotenkin onnistuin tuon tallennuksen poistamaan, joten aloitin vain alusta - Hardilla.
Valitettavasti vain olen noissa Cone Challengeissa tuossa Tempuran tasolla (ellei kaveri ole tässä ajassa jo kehittynyt), sillä en voisi kuvitellakkaan saada noissa kudosta edes sitä kymmentä tuhatta. Ehkä se jossain vaiheessa loksahtaa kohdilleen.
 
Vastaus: Pgr3

Tragedy sanoi:
Olen minäkin tätä peliä nyt jonkun aikaa vääntänyt, ja olin saanut kaikki kisat vedettyä Mediumilla, mutta jotenkin onnistuin tuon tallennuksen poistamaan, joten aloitin vain alusta - Hardilla.
Valitettavasti vain olen noissa Cone Challengeissa tuossa Tempuran tasolla (ellei kaveri ole tässä ajassa jo kehittynyt), sillä en voisi kuvitellakkaan saada noissa kudosta edes sitä kymmentä tuhatta. Ehkä se jossain vaiheessa loksahtaa kohdilleen.
Itse en myöskään saa kudosta aikaan sitä vaadittua n. 7000 pojoa, paras tähän mennessä ollut siinä pelin toisessa cupissa joku 5000, kerran tosin fuckasin kombon jossa oli jo yhdistämispojoja 3800, joten en tiedä jos ois siinä menny rikki.
 
Vastaus: Pgr3

Tragedy sanoi:
Olen minäkin tätä peliä nyt jonkun aikaa vääntänyt, ja olin saanut kaikki kisat vedettyä Mediumilla, mutta jotenkin onnistuin tuon tallennuksen poistamaan, joten aloitin vain alusta - Hardilla.
Valitettavasti vain olen noissa Cone Challengeissa tuossa Tempuran tasolla (ellei kaveri ole tässä ajassa jo kehittynyt), sillä en voisi kuvitellakkaan saada noissa kudosta edes sitä kymmentä tuhatta. Ehkä se jossain vaiheessa loksahtaa kohdilleen.

Hoho.En ole pitkään aikaan tänne aktiivisesti kirjoitellut, mutta eiköhän silti päätä auota vieläkin selän takana!

Mutta pointtisi oli validi, enhän minä noita osaa. Tyypithän vetelee noista satoja tuhansia vasemmalla kädellä, kiertämättä yhtään coneakaan varmaan edes. Taitaa noissa aivan parhaissa lukemissa olla enemmänkin kyse pelissä olevien lapsusten hyödyntämisestä enemmän kuin kunnon ajamisesta.

Eikä se mitään, sama se on oikeassakin elämässä. Jos meikäläinen lykättäisiin liukkaalle johonkin käkkäriradalle, niin eiköhän oltaisi penkassa aika lahjakkaasti.

Voipi olla että PGR3:a hakataan taas aktiviisesti, kunhan hommaan uuden television ja ratin lähitulevaisuudessa. Ja uuden boksinkin huollosta, mikäli tuo ei ihmeen tavalla tokene tuosta. PGR3:n pariin on palattu useammin kuin kerran, ja aina on maistunut ihmeen tuoreelta tauon jälkeen.
 
Vastaus: Pgr3

djj07 sanoi:
Vielä yks taitoajovinkki, eli suuret pisteet on mahdollista saada kun saa temppukombon pysymään päällä koko radan ajan. Joissakin kohdissa on parempi olla ajamatta portista jotta nopeuden saa pysymään korkeana. Tällöin portin kohdalla tulee tehdä käsijarrulla pieni driftiliike jotta kombo ei katkea. Olen huomannut, että hyvän ajoituksen näihin kombojen säilyttämiseen saa siten, että tekee tempun juuri pisteiden raksumisen jälkeen tulevan merkkiäänen jälkeen.

Eli näin :)
 
Vastaus: Pgr3

Tempura sanoi:
Hoho.En ole pitkään aikaan tänne aktiivisesti kirjoitellut, mutta eiköhän silti päätä auota vieläkin selän takana!

Minä ajattelin, että ottaisit positiivisella mielellä tämän vastaan saadessasi tietää, ettet olekkaan ainut joka ei vain osaa :)

Olen noita täälläkin annettuja vinkkejä kokeillut, mutta eivät ne vain minulla toimi. Kenties käytän sitten vääränlaisia autoja tai jotain. Guitar Hero on kylläkin vienyt viime aikoina sen vähäisen peliajan, joten ehkä se seuraavalla pelikerralla lähtee toimimaan (niivarmaa).
 
Vastaus: Pgr3

Tragedy sanoi:
Olen noita täälläkin annettuja vinkkejä kokeillut, mutta eivät ne vain minulla toimi. Kenties käytän sitten vääränlaisia autoja tai jotain.
Itse olen huomannut, että B-luokan Ford Gt90 Concept (tai jotain sinne päin) on hyvä auto cone challengeihin, sillä sen saa helposti driftiin ja se on vieläpä nopea kiihtymään, joten porttien läpi ajamisesta tulevat combot eivät katkea niin helposti (olettaen tietenkin, että osuu portista). Tärkeää on tosiaan, ettei katkaisisi niitä porttien comboja, sillä niistä kuitenkin tulee ne kertoimet niihin pisteisiin. Mikäli selvittää kaikki portit, comboja katkaisematta, ja siihen päälle vetelee driftejä mutkissa, niin maaliin tultaessa pitäisi olla tarvittava kudos määrä kertyneenä. Kyllä se siitä, kun jaksaa vain yrittää. Paljon auttaa, kun jauhaa samaa cone challengea putkeen, että oppii muistamaan miten ne portit suurin piirtein radalla menevät.
 
Ylös Bottom