Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Phantasy Star Onlinen hinnoittelusta

Tota.. mitä offline pelimahdollisuuksia siis tästä löytyy kun ei viitti nyt heti ostaa sit nettipalikkaa ja alkaa maksaa 8:n kuukausimaksua? :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby
Tota.. mitä offline pelimahdollisuuksia siis tästä löytyy kun ei viitti nyt heti ostaa sit nettipalikkaa ja alkaa maksaa 8:n kuukausimaksua? :confused:
Paljon questejä. Itsekin pelasin kolme ensimmäistä päivää offlinena, ja addiktoiduin täysin. Ja mikä parasta, kun vihdoin siirtyy linjoille niin hahmon skillsit säilyvät ennallaan.:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sheg
Ja niitä tehtäviähän voi ladata netistä?
Jep. Offline-moodissa tehtäviä on ainakin 10(näin monta siis näin, luultavasti useampia aukeaa kun läpäisee kaikki edelliset), ja ladattavia tehtäviä löysin ensi silmäyksellä vähintään saman verran.
 
PSO Cubella

PSO oli Dreamcastilla ja on edelleenkin varsin sutjakka kokemus. Pelasin peliä aika paljon Dreamcastilla modeemin välityksellä ja en koskaan lakannut ihmettelemästä miten hyvin yhteys toimi, vaikka palvelimilla olisikin ollut paljon pelaajia.

Cuben tapauksessa tuo verkkoinfrastruktuuri PSO:ta varten on aika hämärä, kun Sega Europe ei omaa kovinkaan suuria resurrseja. Tossa Cube PSO:ssahan on 30 päivän ilmainen testausperiodi tola mukana tulevalla Hunters Licensellä, tai mite se nyt meni.

Everlast
Pelaaja-lehti
 
juuri hankin eternal darknesin ja resident evil zeron..niissä on nyt tarpeeksi pelattavaa..mutta viimeistään enskuun puollella ostan phantasy star onlinen ja tuon netti adapterin..
itselläni on telewellin TW-EA200 ADSL modeemi.
takana näyttää olevan vielä vapaa tila USB:elle.

eli cubella nettiin pääsyssä ei pitäisi ongelmia..vai?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
juuri hankin eternal darknesin ja resident evil zeron..niissä on nyt tarpeeksi pelattavaa..mutta viimeistään enskuun puollella ostan phantasy star onlinen ja tuon netti adapterin..
itselläni on telewellin TW-EA200 ADSL modeemi.
takana näyttää olevan vielä vapaa tila USB:elle.

eli cubella nettiin pääsyssä ei pitäisi ongelmia..vai?
GameCube ei halua USB:tä, vaan verkkokaapelin. En sitten tiedä tuleeko niitä ongelmia vai ei.
 
Tulipa tässä mieleen muutamia kysymyksiä liittyen PSO:n nettiin:

1. Pitääkö olla Visa että pystyy pelaamaan 30 päivän testausperiodin?

2. Onko mahdollista maksaa Hunters License Sammon Visa Electronilla?

3. Onko Hunters License konekohtainen vai henkilökohtainen? Eli suomeksi pitääkö mun ja mun broidin molempien ostaa Hunters License, jos halutaan molemmat pelata PSO:ta netissä omilla hahmoilla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
1. Pitääkö olla Visa että pystyy pelaamaan 30 päivän testausperiodin?

Ei.

3. Onko Hunters License konekohtainen vai henkilökohtainen? Eli suomeksi pitääkö mun ja mun broidin molempien ostaa Hunters License, jos halutaan molemmat pelata PSO:ta netissä omilla hahmoilla?

Lisenssi on konekohtainen. Hahmoja voi luoda useamman erinimisen samoilla tunnuksilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inaccessible
Kelpaako Visa Electron siis tämän lystin maksamiseen?

PAL-version pelaajathan eivät ole ehtineet lisenssiään maksamaan, joten kysymykseen on mahdoton vastata eikä minulla ole kyseisestä kortista muuta kokemusta. Mitä olen ehtinyt asiaa tutkailla, Visa ja Mastercard esitetään maksuvaihtoehtoina.
 
ja verkko kortti tietenkin löytyy minulta.(jatkoa edelliseen viestiini)

haluaisin vain tietää että en heitä suoraan rahaa kaivoon..jos ei pso toimikaan netissä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Löysin näppäimistön Cubelle ja PSOlle..

On muuten ainakin kuvassa hemmetin tyylikkään näköinen näppis.

Pahasti näyttä siltä, että rahatilanne sallii adapterin, näppiksen ja PSOn hankinnat vasta kesäkuussa.

No, toivotaan, että PSO on pystyssä vielä pitkään, joten ei kai tässä mitään kiirettä ole. Itsekin ajattelin tuhlata rahani PSO:hon vasta kesällä, jolloin on taatusti aikaa pelata sitä (ettei kuukausimaksu mene hukkaan).
 
Ku oon pelannu nyt vasta ne ekat forestit läpi nii saaks siin tallennettua jotenkii ettei aina tarvi pelata alusta asti niit läpi?
 
Paljonko muuten questit vie suunnilleen muistikortilta tilaa? Tässä täytyy harkita uuden muistikortin ostoa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby
Ku oon pelannu nyt vasta ne ekat forestit läpi nii saaks siin tallennettua jotenkii ettei aina tarvi pelata alusta asti niit läpi?
Olet siis läpäissyt sekä Forest 1:n ja 2:n? Kannattaa käväistä seuraavassa tasossa ennen kuin lopettaa, silloin ainakin pitäisi tallentua. Ja ota huomioon että kaikki tasot pitää läpäistä "vapaana", siis silloin kun et ole suorittamassa mitään questiä.

Pelaakos Kirby tai kuka tahansa KonsoliFiniläisistä PSO:ta netissä? Miten menee? Pelataanko yhdessä joskus?

Tässä vielä oma profiilini:
TelpeFion
HUmar level 24 (nousee jatkuvasti)
Aseina tällä hetkellä Shock Brand +4 sekä Dim Handgun +4.
Ja MAG levelissä 25.:)
 
PSO hankkimen jää minulle ikävä kyllä kesään puolella, kun gamegubelle tulee kevään puolella liikaa pakko-oston pelejä.

kuukausimaksun hinta kuulostaa ihan reilulta hinnalta, mutta nyt vain toivoisin halvempi hintaista ADSL palikka gamecubelle...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirby
Voiko tolla MAGilla tehdä muuta kun taikoa?
Kyllä, Riippuen eri magista tämä veitikka antaa pelaajalle mm. power up, kuolemattomuus ja jopa herättää kuollut henkiin. Mutta jotta se onnistuu niin sen levelin pitää olla korkea ja myöskin Synchro arvo pitää olla suunnilleen max arvo...
 
Ylös Bottom