Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Phantasy Star Onlinen hinnoittelusta

Dreamcast -versio(i)ta on tullut pelattua suurinpiirtein julkaisusta lähtien noin kiljoona tuntia, joten kyllä tämänkin aion hankkia.

R
 
Nii vielä sellasta että miten siitä Booma's right armista voi tehä aseen, kun siin lukee muistaaksee jotaa "somebody can make weapon from this" tai jotaa sellasta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tae
Löysin näppäimistön Cubelle ja PSOlle..

Pahasti näyttä siltä, että rahatilanne sallii adapterin, näppiksen ja PSOn hankinnat vasta kesäkuussa.
(cuben näppiksen kuvaan vedoten) En voi käsittää miksi kaikissa Cube tuotteissa on violettia!? Rateissa, näppiksessä, kaapeleissa, ohjaimissa kaikkialla. Aaarrgh! Inhoan violettia!:mad:

Eipä ole tosiaan Nintendo unohtanut miten kuluttajia rahastetaan, jokainen tuote myydään taas kerran erikseen huikeilla hinoilla Ettei vain olisi kuluttajien kukkarolla helpompaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
sinun onneksesi violettie Yoshia ei ole vielä havaittu
Onpas. Supermariosunshinessa, jos Yoshin munalle tyrkkää Päärynän siitä tulee Violetti. Kun näin violetin Yoshin ensimmäistä kertaa painoin GameCuben reset nappulaa ja hyppäsin kerrostalon ikkunasta ulos. Siitä seurasi tälli ja violetteja tiivitaaveja alkoi kiertää päätäni. Tämän traakisen kohtauksen jälkeen olen käynyt terapiassa viikottain.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Onpas. Supermariosunshinessa, jos Yoshin munalle tyrkkää Päärynän siitä tulee Violetti. Kun näin violetin Yoshin ensimmäistä kertaa painoin GameCuben reset nappulaa ja hyppäsin kerrostalon ikkunasta ulos. Siitä seurasi tälli ja violetteja tiivitaaveja alkoi kiertää päätäni. Tämän traakisen kohtauksen jälkeen olen käynyt terapiassa viikottain.


AI NIIN JOO! mähän unohdin ihan kokonaan. mutta ne eivät olekkaan joseja vaan ne on delfino saaren joseja. ne ei edes siedä vettä.... no kuitenkin "virallisissa" "alkuperäisissä" joseissa niitä ei ole, etkä tule luultavasti enään ikinä näkemäänkään niitä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
AI NIIN JOO! mähän unohdin ihan kokonaan. mutta ne eivät olekkaan joseja vaan ne on delfino saaren joseja. ne ei edes siedä vettä.... no kuitenkin "virallisissa" "alkuperäisissä" joseissa niitä ei ole, etkä tule luultavasti enään ikinä näkemäänkään niitä.
Myös Supermario advance kolmosessa on lila Yoshi.:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Myös Supermario advance kolmosessa on lila Yoshi.:(

no nyt mä oon jo ihan dementikko... siinä ei niin kiinnittänyt väreihin huomiota. mutta josis stoorissa (toisaalta sakasankielisessä ohjekirjassa siistä sanottiin liilaksi) minusta ei ollut, ja se on josien raamattu. myöskään josin ensiesiintymisessä: smw:dissä minusta liilaa ei löytynyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
no nyt mä oon jo ihan dementikko... siinä ei niin kiinnittänyt väreihin huomiota. mutta josis stoorissa (toisaalta sakasankielisessä ohjekirjassa siistä sanottiin liilaksi) minusta ei ollut, ja se on josien raamattu. myöskään josin ensiesiintymisessä: smw:dissä minusta liilaa ei löytynyt.
Itse asiassa Yoshi's Storyssa on violettikin Yoshi. Tosin useimmat eivät ole nähneet sitä, sillä saadakseen violetin Yoshin täytyy kerätä kaikki kolikot koko pelissä.

Nyt on aiheesta menty jo tarpeeksi ohi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Itse asiassa Yoshi's Storyssa on violettikin Yoshi. Tosin useimmat eivät ole nähneet sitä, sillä saadakseen violetin Yoshin täytyy kerätä kaikki kolikot koko pelissä.

Nyt on aiheesta menty jo tarpeeksi ohi.

älä naurata!

kyl mä ton tietäisin...
 
No niin...asiaan vaihteeksi.

Nyt kun asia on jälleen ajankohtainen, voiko PSO:n Hunters Licensen maksaa Sammon Visa Electronilla?
 
kandeekos tätä peliä ostaa jos ei aio pelata onlinena ??
:confused:

kertokaa niin tiedän että hommaanko vai en.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan cebu
kandeekos tätä peliä ostaa jos ei aio pelata onlinena ??
:confused:

kertokaa niin tiedän että hommaanko vai en.

Kyllähän se sillainkin on ihan pelattava peli, mutta netissä ehdoton, mutta kaikki on tullut koettua jo dreamcast aikoina.
Jos visa löytyy niin suosittelen, jos ei niin kannattaa harkita pidempään ja ostaa vaikka käytettynä jos jostain saisi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TruPlaya

Jos visa löytyy niin suosittelen, jos ei niin kannattaa harkita pidempään ja ostaa vaikka käytettynä jos jostain saisi.

Käytettynä ei PSO:ta kannata hankkia, jos serial numberit tallentuvat Cuben muistiin Dreamcast -version tapaan. DC:llä ei näet voinut pelata samaa PSO:ta kahdella eri koneella koska peli oli jo rekisteröity edellisen koneen muistiin. Tähän tosin auttoi SEGA Europen asiakaspalvelu, jonka myötävaikutuksella rekisteröidyt sarjanumerot voitiin tuhota.
 
Tietääkö kukaan löytyykö ASCII tekemää näppistä mistään suomesta?

Pitäisi vaan tuollainen näppis tilata ja laite on muutenkin niin pirun kallis, että ei viitsisi tullimaksuja maksaa.
 
Ei noita Suomesta löydy varmasti yhtäkään. Eli jos tuo on pakko saada, niin ulkomaisilta nettisailteilta se on pakko tilata.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Ei noita Suomesta löydy varmasti yhtäkään. Eli jos tuo on pakko saada, niin ulkomaisilta nettisailteilta se on pakko tilata.

Eikös tuo Datelin näppis muuten ole PS2 näppis GC ohjain adapterin kanssa?
 
Ylös Bottom