Pientä muokkausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

XShava

KonsoliFIN Alumni
Selvyyden vuoksi, Cubefinin alueet tullaan jakamaan seuraavasti lähiaikoina.

Yleistä

Yleistä keskustelua GameCubesta
Cube hardware, lisävarusteet ja ohjaimet
CUBEFIN Kuukauden kysymys & tiedotukset
Palaute CUBEFINille
Gamecube Ostan/Myyn/Vaihdan

Pelit

Yleistä keskustelua GameCube-peleistä
GameCube-peliapu
GameCube Ajopelit
GameCube Roolipelit
GameCube Taistelupelit
GameCube Toimintapelit
GameCube Urheilupelit

Eikö Ajopeli- ja urheilupelialueet voisi niputtaa yhdeksi? Cubella kun tuskin on runsaudenpulaa kummastakaan (Sega ei tee urheilupelejä Cubelle :() ja jotkut ajelut (Formulat, ralli) voitaneen lukea autourheiluksi?

Estettäisiin parin alueen erakoituminen tuolla tavoin IMO.

Niin, ja mikä on se raja, jolla erotetaan taistelupeli toimintapelistä? Minulle ne ainakin kuulostavat aika lailla samalta asialta, voisitteko hieman valottaa? :o

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Niin, ja mikä on se raja, jolla erotetaan taistelupeli toimintapelistä?

Taistelupelit (Fighting)
Toimintapelit (Action)

Eli taistelupeleillä tarkoitetaan Tekkenin kaltaista mätkintää. Ero on siis aika selvä.

Jakamisesta varmaan löytyy montaa eri mielipidettä, mutta emme jaa yhtä laajasti kuin PS2FINin puolella. Vaan samaan tyyliin kuin xboxfinissä. Jaoteltuna on mielestämme hivenen selvempi katsella niitä itseään kiinnostavia juttuja.

Ei ollenkaan hyvä. Pitää aina selailla hirveästi kun haluaa katsastaa kaikki alueet. Kun kyllä monia ihmisiä kiinnostaa kaikki erilaiset pelit.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Ei ollenkaan hyvä. Pitää aina selailla hirveästi kun haluaa katsastaa kaikki alueet. Kun kyllä monia ihmisiä kiinnostaa kaikki erilaiset pelit.
"Katso uusimmat viestit".:)

Mun mielestä uudistus on erittäin huono. Pidän Cuben foorumijaostolla juuri siitä että kaikki pelit on niputettu yhden alueen alle. Ei pidä klikkailla aina uutta peli aihepiiriä käymällä aluksi Cuben foorumin etusivun kautta. Tämä turha klikkailu on johtanut siihen, etten ole jaksanut kauheasti tutkia noita ps2 pelipalstoja. Sitäpaitsi eihän noita uusia aiheita kauhean usein ainakaan Cubepalstan puolelle tule.

Mä en oikein ymmärrä mitkä olisi sitten mahdollisen uudistuksen hyvät puolet :confused: sillä ihmisethän ovat kiinnostuneet monenlaisista peleistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
"Katso uusimmat viestit".:)

Katso uusimmat viestit näyttää kaikkien konsolialueiden viestit. Minä, Cube-pelaaja haluan nähdä vain Cuben viestit, eli siis turha toiminto niille jotka haluavat nähdä vain Cube-peleihin liittyvät viestit.

Uudistus ei ole hyvä, hermo menee edestakaisin pomppiessa.

Uusi jako tuo huomattavasti selkeyttä tähän systeemiin. Voipahan katsoa ne osastot mitkä kiinnostavat, eikä tarvitse yhdestä alueesta valkkailla tarkoin mitä ketjuja aloittaa lukemaan.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom