Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pinball Arcade

Vastaus: Pinball Arcade

Loistavaa. Onkos joku koittanut Remote Playllä tätä. Aivan kauhee kokemus. En oikeen tiedä nykikö se, oliko siin kauhee viive vai molemmat. Ei kyllä pelikelpoinen ollut. Ois peli jota juuri Remote Playllä vois pelata. Tää ku ei käsittääkseni olut peli jonka vois ladata ilmaiseksi joka laitteelle kun yhteen ostaa pöydät.
 
Vastaus: Pinball Arcade

Loistavaa. Onkos joku koittanut Remote Playllä tätä. Aivan kauhee kokemus. En oikeen tiedä nykikö se, oliko siin kauhee viive vai molemmat. Ei kyllä pelikelpoinen ollut. Ois peli jota juuri Remote Playllä vois pelata. Tää ku ei käsittääkseni olut peli jonka vois ladata ilmaiseksi joka laitteelle kun yhteen ostaa pöydät.

Valitettavasti flipperit eivät kestä minkäänlaista latenssia. Tämä on erityisesti peli jossa jopa huonojen TV:iden input latenssi tulee esiin.... Remote Play on ihan suoraan no go. Napin painalluksesta flipun liikahtamiseen ruudulla menee aivan liian kauan.
 
Vastaus: Pinball Arcade

Tämä on kyllä aivan mieletön peli! Medieval Madness on ainoa pöytä, jonka olen tähän ostanut ja se tuntuu toistaiseksi riittävän mainiosti. Mukana tuli toinenkin pöytä, mutta sitä en ole edes testannut, kuten en Arabian Nightsiakaan - tämä tosin on tuttu oikeana flipperinä. Medieval Madness on toteutettu todella hyvin ja sen pelaamisesta tulee vahvat nostalgiafiilikset, kun tuota tuli aikoinaan pelattua varsin ahkerasti Oulun Pelikaanissa. Ennätykset eivät ole vielä ihan samalla tasolla kuin aikoinaan (olin kuukausia listan ykkösenä juurikin tuossa Pelikaanin laitteessa), mutta sentään 100 miljoonaa on jo kahden illan jälkeen mennyt rikki. Eiköhän tuostakin vielä paranneta, kunhan ehtii enemmän viettää aikaa pelin parissa ja käsien lihakset palautuu. :D Pidän etenkin noista vanhan ajan kahden mailan flippereistä - kolmas maila on aina tuntunut jotenkin turhalta.

Näyttäähän tuolla olevan ostettavissa muutamia muitakin klassikkoja, mutta vielä niille ei ole tarvetta. Hyvä kuitenkin, että valikoima on monipuolinen tulevaisuutta ajatellen. Pöytävalikoimassa on kyllä jo nyt tarpeeksi tarjontaa vaikka loppuelämäksi.
 
Vastaus: Pinball Arcade

Season pack I hankin PS4:lla ja en ole tainnut mitään muuta peliä edes käynnistää sen koommin :) Suosittelen kyllä hankkimaan kerralla koko paketin. Useita loistavia pöytiä ja yksi hienous on aina uuden pöydän opettelu. PS4 tulee olemaan olohuoneessa seuraavat 6-7 vuotta niin eiköhän kaikki pöydät ehdi koluamaan läpi moneen kertaan. Flippereitä kun ei aika samalla tavalla syö kuin muita genrejä. Season pack II menee varmuudella myös ostoon.

PS3:lle en välttämättä pakettia enää ostaisi mikäli PS4 on hankintalistalla vaikkakin PS4:n season packit saa alennuksella mikäli ne sattuu PS3:lle omistamaan (huom kts linkistä kohta "European Market Discount Issues (PS4)"). Yksittäisistä pöydistä ei alennusta saa.
EDIT: Alennus on -50% (psnstores.com)

Lähdelinkistä löytyy myös paljon muutakin tietoa Pinball Arcaden tulevaisuudensuunnitelmista (eli tulevista pöydistä, Challenge Modesta, 3D-tuesta jne).
Lähde: PlayStation Lifestyle

Challenge mode saattaa olla kyllä mielenkiintoinen. Pisteiden murskauksen lisäksi suoritusperusteiset haasteet sopivat peliin loistavasti. Esimerkiksi pelaamalla alkuun standard ja wizard goalsit läpi oppii uuden pöydän melko hyvin jonka jälkeen pääsee kunnolla pisteiden kimppuun. Pöydän kaikkien wizard goalsien suorittaminen on jo todella haastavaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pinball Arcade

PS4:lle Season 1 bundle tarjouksessa -50% eli lähtee 14,95€ ja PSN+ jäsenille 13,46€. Peli on tulossa myös X1:lle piakkoin.

Yksi arvostelu:
http://dome.fi/pelit/arvostelut/pinball-arcade

Hieman nostoa samalla ketjuun.

Edit: Season 1 Wizard Goals 100% (PS4). Haastava setti. Harmi kun ei ollut platinum trophya. Varmasti eniten aikaa olen polttanut tähän peliin mutta genre on loistava ja aikaa kun ei lasketa. Vaikein wizard goalseista oli Genien 3M pistettä mutta lopulta sekin meni läpi kirkkaasti 5,69M tuloksella (all-time sija 9.). Season 2/3 pack odotellessa...

http://www.pinballarcade.com/Leaderboards/
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pinball Arcade

Pelaako tätä kukaan muu :)

Pinball Arcade julkaistanee Xbox One:lle piakkoin. Peli on viimeisessä certifiointi vaiheessa ja linkissä lupaillaan julkistusta kuukaudessa jos leima tulee. Linkin haastattelun päiväys 23.10.2014. PS4 Season 2 julkistus heti Xbox One julkistuksen perään.

Pinball Arcade recently came out on PlayStation 4, though there are fifteen tables that haven’t made it into that edition, including the Terminator 2 table, PIN•BOT, and Tee’d Off. First off, can we expect to see those tables anytime soon?

King: Yes, we just had to promise Microsoft that Xbox One would get them first. You can expect them by the end of 2014.

Well, that brings up an interesting conundrum. Due to legal nonsense with the previous publisher, you guys haven’t been able to add anything new to the Xbox 360 version of The Pinball Arcade. Where do things stand on this now, and when will we see Pinball Arcade on the Xbox One?

King: On Xbox One, we’ve gone through two rounds of pre-certification testing with Microsoft, as our game is the most complicated game in the ID program in terms of PDLC [premium downloadable content]. Our final certification test date is later this week. So fingers crossed, we’ll be releasing within a month.


Lähde:http://paulsemel.com/exclusive-inte...rector-jason-juneau-lead-designer-bobby-king/

Kannattaa kokeilla ehdottomasti demoa!
 
Vastaus: Pinball Arcade

Peli itsessäänhän on aivan huikea! On vaan sellainen, etten yksin jaksa sitä pelata pätkääkään. Olen jotenkin sitä ikäluokkaa, että kavereistani olen ainut joka ymmärtää enää flippereiden päälle.

Joten ainut kenen kanssa tuota olen pelaillut on oma isä. :D
Sitä ei siis tapahdu kovin usein, joten todella vähällä käytöllä on peli valitettavasti ollut.
 
Vastaus: Pinball Arcade

Itsellä se suurin motivaatio oli Wizard Goalsien suorittaminen kaikkiin pöytiin. Jokin päämäärä pisteiden ohella toi pelille ikää joten trophyt siinä mielessä toimi tässä pelissä. Genre on vähän sellainen että nuorempia ei niinkään ehkä kiinnosta mutta seniori porukka jotka on aikanaan pelänneet oikeilla pöydillä huoltsikoilla tai aikanaan Amiga/PC esim Pinball Fantasis tai Dreams pelejä niin tämä uppoaa varmasti. Sen verta hienosti tehty peli. Hienointahan tässä on se että kaikki pöydät on aitoja ja lisensoituja mallinnuksia eli voi puhua simulaattorista. Toisin kuin esim Zen Pinball:ssa jossa kaikki kuvitteellisia pöytiä. Täysin oma fiilis pelata "oikeita pöytiä" ja olisi todella hienoa kokeilla ihan oikeaa pöytää mitä on tullut pelailtua pleikalla.
 
Vastaus: Pinball Arcade

Kyllä, aidot pöydät on se juttu. Itse olin lapsena ihan hulluna noihin ja isän kanssa pelattiin todella paljon flippereitä huoltsikoilla. Osa pöydistä on tuttuja, osan olen tiennyt muuten vain. Sen vuoksi fiilis on ihan huipussaan. Tässä kun sairaslomalla on aikaa pelailla, niin voisikin pelikirjastosta kaivella tämänkin käyttöön. :)
 
Vastaus: Pinball Arcade

Aiempaan kommenttiisi, omasta mielestä tämä on erityisen hyvä yksinpeli. Vaatii niin pirusti keskittymistä ettei hyvin menevää peliä voi keskeyttää ohjaimen vaihdolla :)
 
Vastaus: Pinball Arcade

Aiempaan kommenttiisi, omasta mielestä tämä on erityisen hyvä yksinpeli. Vaatii niin pirusti keskittymistä ettei hyvin menevää peliä voi keskeyttää ohjaimen vaihdolla :)

Mulle flippereissä taas on aina ollut se juttu, että vedetään yksi peli per pöytä ja katotaan kumpi saa enemmän pisteitä ja sitten seuraava pöytä ja taas koitetaan. Sit välillä otetaan aina uusiksi ja uusiksi kunnes päästään toisen ennätyksen yli. Sitten toinen pelaa kunnes saa tarpeeksi pisteitä. :D
 
Vastaus: Pinball Arcade

Totta, lisäksi PS3:lle on verkkoturnauksia. Toivottavasti Season 2 / Xbox One releasen yhteydessä tulee tuki turnauksille myös PS4:lle. Voisi helposti toteuttaa multiplatform tuen turnauksiin ainakin teknisesti. MSFT/Sonyn lisenssit on sitten eri juttu. Onhan nytkin leaderboardit yli kaikkien alustojen. (tosin kännykät ja tabletit dominoi listoja)
 
Vastaus: Pinball Arcade

Olen pelaillu tätä suht helvetisti, ensin ps3:lla, nyttemmin ps4:lla. Pari juttua kuitenkin mietityttää...Ensinnäkin, onko noita jo ps3:lle kerran lunastettuja pöytiä mitään mahkuja siirtää ps4:lle maksutta? Varmaan ei? Vaan ne pitäs vaan lunastaa itelleen neloselle uudestaan vai? Sit toinen juttu, onko täällä ketään enemmän molemmilla pelanneita? Mietin vain lähinnä sitä että onko tuosta graafista hyötyä siirtää edes noita pöytiä uusiksi neloselle, kun molemmat koneet kuitenkin talosta vieläkin löytyvät? Tämä kysymys lähinnä siksi, että itseäni kummastuttavat hieman "tasoheitot" kahden ps4:lla pelaamani pöydän välillä...:confused: Pelin mukana tullut Tales of Arabian...näyttää ps4:lla huomattavasti kolmosversiota paremmalta graafisesti kaikinpuolin, kun taas jollain storeen unohtamallani jämärahalla ostettu Dracula näyttää nelosella todella kököltä...? :confused: Eikä varsin yhtä siistiltä kuin tuo Tales...Itseasiassa minusta osa pöydistä oli jo kolmosella paremman näköisiä ja kuuloisia kuin tuo Dracula...Screenshottejako tästä pitää ruveta etsimällä etsimään ja selaamalla selaamaan, että tietäis mitkä pöydät tuolle neloselle hommata? Tuo hinta nyt sinällään yhtä (tai vanhemmista kahta) pöytää kohti maata merelle viskaa, mutta silti noita femmoja huvittas tuuleenkaan kylväää...Havaintoja?
 
Vastaus: Pinball Arcade

Jos ostat sellaisen Season Packin niin siitä pitäisi saada alennusta, jos sinulla on kaikki pöydät PS3:lla mitä löytyy Season Packista. Minä en saanut alennusta, koska kone väitti että pari Table Packia puuttuu vaikka minulla oli niistä trophyjäkin. Maksoin sitten täyden hinnan Season Packista.
 
Vastaus: Pinball Arcade

Jos ostat sellaisen Season Packin niin siitä pitäisi saada alennusta, jos sinulla on kaikki pöydät PS3:lla mitä löytyy Season Packista. Minä en saanut alennusta, koska kone väitti että pari Table Packia puuttuu vaikka minulla oli niistä trophyjäkin. Maksoin sitten täyden hinnan Season Packista.

No eipä mikään kaksinen tarjous sitten... :rolleyes: Mut joo, näin vähän arvelinkin, että ois liian hyvää ollakseen totta, jos noita sais esim kulutta siirrettyä jotenkin...Se kai sitten auta kun ne kaks kolme pelatuinta lautaa, esim medieval madness lunastaa vielä toiseen kertaan. Mites noi laadulliset heitot sitten ps4sen sisällä sitten eri lautojen välillä, josta mainitsin tuossa edellisessä postauksessani? Pelasin tuossa kotvan taas tuota Draculaa ja se näyttää kyllä ihan kuin jotain ps3:sen lautaa pelais. Eli rakeista kökköä on...:mad:
 
Vastaus: Pinball Arcade

Vähäisen pelailun perusteella PS4 versio näyttää jonkin verran paremmalta, mutta ei kai flipperipeliltä voi odottaakaan ihmeempiä grafiikoita.
 
Vastaus: Pinball Arcade

Oikeastaan väittäisin että flipperipeliltä jos joltain voi odottaa lähes valokuvarealistista grafiikkaa, kun ei tarvi pelinkehittäjän huolehtia miljoonien NPC-hahmojen mallinnuksesta tahi auringon häikäisystä kolmen tuulinlasin kautta pelaajan näkökenttään . Pinball Arcade on kyllä mielestäni tässä ainakin PS3-versiossaan onnistunut ihan mallikkaasti, vähän kummaa jos uusi sukupolvi on huonomman näköinen.
 
Vastaus: Pinball Arcade

Oikeastaan väittäisin että flipperipeliltä jos joltain voi odottaa lähes valokuvarealistista grafiikkaa, kun ei tarvi pelinkehittäjän huolehtia miljoonien NPC-hahmojen mallinnuksesta tahi auringon häikäisystä kolmen tuulinlasin kautta pelaajan näkökenttään . Pinball Arcade on kyllä mielestäni tässä ainakin PS3-versiossaan onnistunut ihan mallikkaasti, vähän kummaa jos uusi sukupolvi on huonomman näköinen.

Ei varsinaisesti huonommalta, vaan ihmettelin sitä että kahden pöydän välillä heittoa on minun silmään paljon. Jopa helvetin paljon. Tales...näyttää ps4:lla pirusti paremmalta kuin kolmosella. Dracula taas näyttää nelosella rakeiselta ja kököltä verrattuna tuohon Arabian Nightsiin, mutta tähän mulla ei ole verrokkia heittää kolmosen puolelta, kun en Dracua kolmosella ole omistanut. No kahden pöydän perusteella pirun hankala heittää isompia vertailuja ja arvosteluja, niin pitänee palata astialle, kohan saa hommattua puolenkymmentä lautaa lisää. :) Jos ostas pari kolmosella hyväksi havaittua vaikka ja pari kolme uutta lisäksi. Pelihän on rautaa ja pirun koukuttava itsessään. Jopa tuon heikomman näköisen D:n kanssa olen useammin kuin kymmenen kertaa jo huomannu todenneeni "vielä yks..." ja kohta on taas puoli tuntia kulunut... :D
 
Ylös Bottom