Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Huomenna etenen asian kanssa, ja se pelihän oli "uusi".
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Kyseinen firma ei ole tuttu, mutta ei tuo miltään autotallipuljulta vaikuta, niin kieltämättä aika yllättävää.

Yllättävää kyllä sekin, etteivät tunnista siellä piraatteja jo kotelosta. Jos kasetti kolisee suttuisen näköisessä laatikossa, ja vaikka olisi muovit päällä, niin kyllä pelejä työkseen myyvien pitäisi tuollainen havaita. Oliko Pegi näin, että kasetti kolisi irrallaan, ja muovit päällä?
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Pegi sanoi:
Jos nyt huomenna saan pelin kuten lupasivat ja AITONA niin en pahemmin ala asiasta luultavasti käräjöimään, mutta jos ei niin...
Sinuna minä kyllä tekisin ilmoituksen asiasta oli miten oli. Jos kerta tuolta löytyy muitakin tämmöisiä epämääräisiä pelejä, niin selkeästihän lafka yrittää hyötyä ostamalla piraatteja halvalla ja myymällä pelejä kalliilla. Kuten sanoit, niin itse osaat nykyään tunnistaa piraatit, mutta ajattelepa asiasta tietämätöntä.

Eli, jos nyt ilmoitat Antipiracylle, niin sinulle tuskin on haittaa siitä. Saapahan liike nenilleen niin kuin kuuluu. :mad:
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Tonppa sanoi:
Joka tapauksessa, toistan vielä kerran: todella törkeää toimintaa Gameparadiselta!

Tuo on kyllä uskomatonta. Itse olen ostanut sieltä joskus pelejä käytettynä nettisivuilta, mutta onha tuo todella paskamaista jos kerrran myyvät piraatteja. Tosin (vaikka piraattia ei saisi puolustaa) minusta jotenkin tuo Gameparadisen meininki vaikuttaisi siltä, että he eivät rehellisesti sanoen tiedä niin paljoa peleistä kuin väittävät. Heidän peliensä tiedot ovat usein vääriä, kannet napattu mistä sattuu (yleensä Amazon.commista tai Playsta) ja kyselyihinkin tulee vastaukseksi väärää tietoa.
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Autotallifirma tuo nimen omaan on. Järkyttävän kokoset tilat. Pari kertaa on tavaraa paikan päältä tullut ostettua, ja ihan kiva mesta. Miinusta oman kokemuksen mukaan on se, että se on Turussa.
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

No voi perhana! Saavuin kotiin ja heti ensimmäisenä postiluukulle, ei ollut päivän postin joukossa! No eikun tiedustelemaan gameparadisesta miksi ei ole peliä tullut niinkuin LUPASIVAT vielä keskiviikkona kun soitin. Sanoivat että eivät voi lähettää aitoa peliä tilalle, ennenkuin ovat saaneet sen piraatin postissa, outoa, sain keskiviikkona sellaisen käsityksen että peli oli jo tullut perille kun soitin puhelimessa. Alkavat lupaamaan, mutta eivät toteuta, noh kyselin puhelimessa että miksi näin, miksi lupasitte vaikka ette voineet toteuttaa? Kertoivat että luulivat että peli olisi jo ehtinyt perille, tiedustelin vielä että olisiko tullut tämän päivän postissa, vastaus oli kieltävä. Kyselivät olinko varmasti pistänyt jo postiin, kyllä olin! Tiistaina ennen postin lähtöä pistin postiin eikä ole perjantainakaan liikkeessä perillä!!? Tuli sellainen vaikutelma että pitkittävät lähettämistä ja yrittävät jostakin saada käsiinsä aito versio jonka lähettää minulle. Herää kysymys että mikä liike toimii näin?! Voisin vaatia korvauksia kaikista vaivasta ja soitoista mitä piraatin takia olen joutunut kärsimään ja peliä ei vieläkään näy! Maksettukin on aivan oikealla rahalla, ja kalliilla. Monta kertaa olen vielä kysynyt että onko liikkeessänne aitoja jäljellä ja aina ovat sanoneet että kyllähän on, ja mystisesti on samalla poistunut kyseinen tuote nettisivuilta. En maanantainakaan saa aitoa tilalle, sillä eivät suostu tekemään asian hyväksi mitään, ennekuin piraatti on heillä liikkeessä, joka on jo siellä luultavasti. Ajattelin että pyytäisin rahani takaisin, mutta mitä hyödyttää, tuskin maksavatkaan koska peli ei ole perillä!!!

veloxneb sanoi:
Kyseinen firma ei ole tuttu, mutta ei tuo miltään autotallipuljulta vaikuta, niin kieltämättä aika yllättävää.

Yllättävää kyllä sekin, etteivät tunnista siellä piraatteja jo kotelosta. Jos kasetti kolisee suttuisen näköisessä laatikossa, ja vaikka olisi muovit päällä, niin kyllä pelejä työkseen myyvien pitäisi tuollainen havaita. Oliko Pegi näin, että kasetti kolisi irrallaan, ja muovit päällä?

Ei muoveja, kyllä he sen huomaisivat, vakuuttivat vielä liikkeessä että kyllä he piraatit tunnistaisivat.

Kertokaapa vähän vinkkejä asian suhteen, sillä se on varma että kyllä antipiracyyn kirjoitan.
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Pegi sanoi:
No voi perhana! Saavuin kotiin ja heti ensimmäisenä postiluukulle, ei ollut päivän postin joukossa! No eikun tiedustelemaan gameparadisesta miksi ei ole peliä tullut niinkuin LUPASIVAT vielä keskiviikkona kun soitin. Sanoivat että eivät voi lähettää aitoa peliä tilalle, ennenkuin ovat saaneet sen piraatin postissa, outoa, sain keskiviikkona sellaisen käsityksen että peli oli jo tullut perille kun soitin puhelimessa. Alkavat lupaamaan, mutta eivät toteuta, noh kyselin puhelimessa että miksi näin, miksi lupasitte vaikka ette voineet toteuttaa? Kertoivat että luulivat että peli olisi jo ehtinyt perille, tiedustelin vielä että olisiko tullut tämän päivän postissa, vastaus oli kieltävä. Kyselivät olinko varmasti pistänyt jo postiin, kyllä olin! Tiistaina ennen postin lähtöä pistin postiin eikä ole perjantainakaan liikkeessä perillä!!? Tuli sellainen vaikutelma että pitkittävät lähettämistä ja yrittävät jostakin saada käsiinsä aito versio jonka lähettää minulle. Herää kysymys että mikä liike toimii näin?! Voisin vaatia korvauksia kaikista vaivasta ja soitoista mitä piraatin takia olen joutunut kärsimään ja peliä ei vieläkään näy! Maksettukin on aivan oikealla rahalla, ja kalliilla. Monta kertaa olen vielä kysynyt että onko liikkeessänne aitoja jäljellä ja aina ovat sanoneet että kyllähän on, ja mystisesti on samalla poistunut kyseinen tuote nettisivuilta. En maanantainakaan saa aitoa tilalle, sillä eivät suostu tekemään asian hyväksi mitään, ennekuin piraatti on heillä liikkeessä, joka on jo siellä luultavasti. Ajattelin että pyytäisin rahani takaisin, mutta mitä hyödyttää, tuskin maksavatkaan koska peli ei ole perillä!!!



Ei muoveja, kyllä he sen huomaisivat, vakuuttivat vielä liikkeessä että kyllä he piraatit tunnistaisivat.

Kertokaapa vähän vinkkejä asian suhteen, sillä se on varma että kyllä antipiracyyn kirjoitan.

Alkaa kyllä GP:n uskottavuus karisemaan aika huolella. Nyt vaan soitat postiin (020 4511) ja kyselet onko heidän lokeihinsa tallentunut lähetyksesi, jos on, peli on Game Paradisella mutteivät sitä myönnä. Sen jälkeen yhteys kuluttajansuojaviranomaisiin puhelimitse (en muista nyt numeroa, mutta 118 auttaa ja pyydä yhdistämään oman paikkakuntasi KSV:hen). Sitten mailia Antipiracyyn tai soitto (eipä se yksi soitto tällaista sarjaa kaada), kerrot saman heille minkä olet kertonut meille ja sitten, jos haluat, lähetä mailia AMO:lle. Näin edetään.
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Unreal-Hawk sanoi:
Alkaa kyllä GP:n uskottavuus karisemaan aika huolella. Nyt vaan soitat postiin (020 4511) ja kyselet onko heidän lokeihinsa tallentunut lähetyksesi, jos on, peli on Game Paradisella mutteivät sitä myönnä. Sen jälkeen yhteys kuluttajansuojaviranomaisiin puhelimitse (en muista nyt numeroa, mutta 118 auttaa ja pyydä yhdistämään oman paikkakuntasi KSV:hen). Sitten mailia Antipiracyyn tai soitto (eipä se yksi soitto tällaista sarjaa kaada), kerrot saman heille minkä olet kertonut meille ja sitten, jos haluat, lähetä mailia AMO:lle. Näin edetään.

Huh huh, aika paljon tekemistä. Kyselin vielä mistä ovat kyseisen pelin hankkineet niin oliko se joku gamedog?!, amo se ei ollut...

Mites se lähetyksen tallennus, saisikos miten tietää postista että onko tullut perille? Katsos lähetin asiakaspalautuksena tiistaina lähetin viereisestä kirjakaupasta, että miten sen saisin selville?

EDIT: Jaahas! Nyt kävin katsomassa sivuilta ja on pelin toinenkin osa poistunut myynnistä, herää erittäin vahva kysymys onko liike kyseistä peliä aitona edes nähneetkään! Taitaa olla viivytystä liikkeellä että saisivat jostain aidon, toisinkuin sanoivat...
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Pegi sanoi:
Huh huh, aika paljon tekemistä. Kyselin vielä mistä ovat kyseisen pelin hankkineet niin oliko se joku gamedog?!, amo se ei ollut...

Mites se lähetyksen tallennus, saisikos miten tietää postista että onko tullut perille? Katsos lähetin asiakaspalautuksena tiistaina lähetin viereisestä kirjakaupasta, että miten sen saisin selville?

Pieni tarkastelu johti www.gamedog.fi nimiseen pelikauppaan, joka on luokkaa amatöörit ja hiekkalapiot. Ikään kuin yllätyksettömästi, pelien kotelokuvat on "jenkkiläisiä". Joten kannattaa mainita myös tämä firma AP:lle ja AMOlle.

Pitäisi ihan selvitä nimien perusteella, voi toki olla ettei selviä, mutta yritämisestä ei rangaista.
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Pegi sanoi:
Huh huh, aika paljon tekemistä. Kyselin vielä mistä ovat kyseisen pelin hankkineet niin oliko se joku gamedog?!, amo se ei ollut...

Mites se lähetyksen tallennus, saisikos miten tietää postista että onko tullut perille? Katsos lähetin asiakaspalautuksena tiistaina lähetin viereisestä kirjakaupasta, että miten sen saisin selville?

EDIT: Jaahas! Nyt kävin katsomassa sivuilta ja on pelin toinenkin osa poistunut myynnistä, herää erittäin vahva kysymys onko liike kyseistä peliä aitona edes nähneetkään! Taitaa olla viivytystä liikkeellä että saisivat jostain aidon, toisinkuin sanoivat...

Asiakaspalautukset toimitetaan tietääkseni kakkospostina, ja jos palautuspaikka oli asiamiesposti, niin voi kai se olla mahdollista, ettei ole vielä saapunut perille. Saitko kuitin palautuksesta? Postikonttorissakin olen saanut joskus tivata tosissaan kuittia asiakaspalautuksesta, kun oli vähän arvokkaampi tavara kysessä. Tuosta on kyllä jo aikaa jokunen vuosi, niin en tiedä, että antavatko kuitin nykyään ilman kysymistä.

Hieman kyllä kuitenkin haiskahtaa viivätystaistelulta, varsinkin jos pulju onkin autotallifirma, kuten Knight totesi. Onneksi Suomessa on kuitenkin varsin hyvä kuluttajansuoja, niin todennäköisesti saat ainakin rahasi takaisin.
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Teppo_Holmqvist sanoi:
Miten niin? Gamecube peleissä ei edes pysty näkemään hintoja. :rolleyes:
Johtuu varmaan siitä että eivät myy niitä suoraan kuluttajielle. Gamedog ei siis ole pelikauppa vaan maahantuoja.

"Gamedog Oy on vuonna 1994 perustettu video- ja PC-pelien maahantuontiyhtiö. Valikoimiimme kuuluu laaja joukko lähes kaikkien julkaisijoiden pelejä sekä oheistarvikkeita.

Tavoitteenamme on tarjota jälleenmyyjäasiakkaillemme palvelua nopealla toimitusajalla ja kilpailukykyisillä hinnoilla.

Tuotteitamme on saatavana kaikista hyvin varustetuista pelejä myyvistä liikkeistä kaikkialla Suomessa.
"
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Unreal-Hawk sanoi:
Pieni tarkastelu johti www.gamedog.fi nimiseen pelikauppaan, joka on luokkaa amatöörit ja hiekkalapiot. Ikään kuin yllätyksettömästi, pelien kotelokuvat on "jenkkiläisiä". Joten kannattaa mainita myös tämä firma AP:lle ja AMOlle.
Mikäs vika Gamedogissa on? Sieltä kun olen tilannut jotakin, tavara on ollut ihan samaa kuin muissa kaupoissakin. Se, että webbisivujen kuvat ovat jenkkiläisiä, ei tee myytävistä peleistä sellaisia ;) Kyseessä voi ihan hyvin olla jokin pieni käytännön juttu (promomateriaalia ei saatavilla, tms.)
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Iksi sanoi:
Mikäs vika Gamedogissa on? Sieltä kun olen tilannut jotakin, tavara on ollut ihan samaa kuin muissa kaupoissakin. Se, että webbisivujen kuvat ovat jenkkiläisiä, ei tee myytävistä peleistä sellaisia ;) Kyseessä voi ihan hyvin olla jokin pieni käytännön juttu (promomateriaalia ei saatavilla, tms.)

Ennen kaikkea, se ei anna hyvää kuvaa firmasta ja ensivaikutelma on aina se tärkein. Lisäksi jos GameParadise sai ne piraattipelinsä Gamedogsista, ei se ainakaan paranna käsitystä(mme) Gamedogsista ja sen toiminnasta.
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Kummasti sattui. Olin juuri menossa itse paikanpäälle kaupittelemaan erästä peliäni, koska kuulin kavereiltani, että sieltä saa hyvin rahaa käytetyistä peleistä. Ajattelin tämän jupakan jälkeen kuitenkin käydä paikanpäällä. Ja jos pelistäni hyvät rahat saan, taidan vaihtaa/myydä sen siellä pois.
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

ajattelinpa kertoa oman kokemukseni gameparadisesta.
tilasin melkein vuosi sitten cubelle alkuperäisen nintendon 59 paikkasen muistarin ja kävi ilmi että niitä ei ollutkaan ja antoivat sähköpostissa 2 muuta vaihtoehtoa tilalle ja minä sitten otin jonkun halvemman ja jäin odottamaan tilauksen saapumista.
kului n.viikko ja lähetin mailia että missä viipyy vai eikö niitä toisiakaan kortteja ollut kun oli käytettyjä.
ei vastausta,taas 3-4 päivän päästä lähetin uudestaan tiedustelumailia ja vielä varmistelin että jos edellinen posti ei olisikaan mennyt perille.
ei vastausta.
sitten tuli mitta täyteen ja lähetin taas muutaman päivän päästä postia ja peruin koko tilaukseni,sitten tuli vastaus parin päivän päästä että olivat kuulemma olleet lomalla eivätkä muka olleet kumpaakaan aikaisempaa mailia saaneet.
on se hemmetti jos porukka muka lähtee lomille eikä mitään ilmoitusta missään,kyllä pääsi toi lafka henk.koht mustalle listalle enkä mitään enää edes harkitse tilaavani.
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Arvatkaas, tänään soitin taas Gameparadiseen ja kysyin asian edistymistä, tai oikeastaan sitä "onko peli jo tullut" heille, ja vastaus oli tietenkin taas että "ei ole näkynyt". Epäilivät taas että olenko edes lähettänyt koko peliä?! Vastasin ties monennen kerran että heti kun tuli, niin lähetin takaisin asiakaspalautuksena, kuten käskivät. Sitten tuli taas jotain epämääräistä selittelyä asian tiimoilta kuten "itsekin ihmettelemme minne peli on jäänyt, oletko varmasti pistänyt takaisin ja millä nimellä". Alkoi pikkuhiljaa menemään hermot niiden selittelyssä, joten tokaisin suoraan että kannattaisi asian eteen tehdä jotain, sillä en viitsisi ilmoittaa Antipiracyyn asiasta! No, valttikortti oli minulla ja myyjä alkoi jo varmaan hieman hermostumaan, joten sanoi että palauttaa rahat. Ei enää viivyttely auttanut! Sen jälkeen kävin vielä viereisessä postissa minne oli pelin vienyt ja selitin sen asiakaspalautus asian ja he kertoivat että perille se olisi mennyt. Huonommassakin tapauksessa se olisi tullut minun luukkuuni, joten gameparadiselle se on mitä ilmeisemmin mennyt! Odotan että saan rahani takaisin, ja heti sen jälkeen lähtee ilmoitus antipiracylle, minun puolestani vaikka poliisille, onhan piraattien myynti laitonta, selittävät että mitenköhän semmoinen on sinne eksynyt, luulisi että pelimyyjä viimeistään suttuisesta ja huonosta painojäljestä jotain päättelisi! :mad:
 
Vastaus: Piraatti- Tactics Ogre, #%"#@¤!!??

Todella hyvää toimintaa Pegi. Tuollaiset firmat joutaisivat heti laittaa lapun luukulle. Toivotaan että Antipiracy oikeasti tekee jotain tämän eteen, ettei kenenkään tarvi enää saada sekundaa. Kamalan röyhkeää Gameparadiselta, miten kehtaavat vielä kivenkovaa väittää ettei ole piraattia näkynyt. Toivon myös että saat rahasi takaisin!
 
Ylös Bottom