Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itselläni ainoana vaarana ostaa piraatteja on täällä ostaminen. Tarkistakaa ennen pelien myyntiin laittamista, ettei kyseessä ole piraatti. sitä saa sitten ruveta selvittelemään ja kaikkia kyrsii.
 
Juu sen täytyiskin tehdä. Itse myin Unreal Hawk:lle ja Pegille Metroid Fusion ja Sonic Battlen P-versioina ja sitten jouduin selittelee mitä oli tapahtunut. Itse ostin pelit Ebay:stä ja molemmat samalta myyjältä, mutta nyt sen käyttäjätunnus on suljettu. Lisäksi uhkailin lähettäväni ilmoituksen ebay:lle ja antipiracylle, jolloin myyjä luultavasti pelästyi oudolla tavalla ja palautti rahani sekä lähetti kaksi sonic battle lisää?!

Mitä teen kolmella sonicilla tai mitä niille voi tehdä? Metroid on sinänsä kivaa pitää hyllyssä, mutta sonicit vievät liikaa tilaa. Ihmettelin alussa, kun myyjä kertoi tuotteiden olevan uusia ja kotelot saivat itse taittaa kotona kun pelättiin niiden murskaantuvan lähettäessään. (haloo?)

PS: Eikä sitten mitään juhannuskokko-ideoita noille peleille. Niiden polttaminen ei ole sen laillisempaa kuin niiden myyminen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tässä on kuva (200 kB) aidosta ja piraatti Harvest Moonista. Aito on vasemmalla. Siinä voi juuri ja juuri erottaa puristusleiman Nintendon kultaleiman yläpuolella. Kumma kyllä tarra on vinossa, vaikka ne ovat mielestäni olleet yleensä suorassa.

Laitan myöhemmin kuvan murskatusta piraatista, ja mahdollisesti äänettömän 30 s videopätkän itse tapahtumasta :D .
 
Piraattipelin viimeiset hetket.

Tässä odottaa kohtaloaan. (180 kB)

Tässä saa vasarasta. (2,1 MB) Video on suoraan kamerasta oleva AVI. Toimi ainakin työpaikan Macissa QuickTimella.

Tässä on sitten lopputulos. (220 kB)

Ei tuosta nyt ihan niin "näyttävä" tullut, kuin olin ajatellut, sillä lekaa ei löytynyt, ja vasaralla kasetti karkailee. No, tulipahan tehtyä. :rolleyes:
 
Nyt näki hyvin mitä GBA-peli suurin piirtein sisältää.

Kestävää tavaraa vaikka piraatti onkin.
 
Sitkeä pirulainen. Näin jälkiviisaasti ajatellen olisit voinut poimia varaosat, eli pariston, talteen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Sitkeä pirulainen. Näin jälkiviisaasti ajatellen olisit voinut poimia varaosat, eli pariston, talteen.
Juuri paristot ovat piraateissa usein täysin onnettomia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Sitkeä pirulainen. Näin jälkiviisaasti ajatellen olisit voinut poimia varaosat, eli pariston, talteen.

Sama tuli itselle mieleen kohta hajottamisen jälkeen, mutta ehkä sillä ei sitten olisi tehnyt juuri mitään, kuten Hex tuossa totesi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ashy
löit kuin tyttö... :D
isot pojat purisivat sen hajalle.

Kyllähän tuosta näkee, ettei vasaraa tule kovin usein käytettyä. :p

Ensimmäinen yritys oli hieno, kun yritin lyödä siihen niin, että kasetti oli pystyssä. Osui vähän vinoon, ja peli lensi varmaan 5 metrin päähän. Videon katselu jaksoi naurattaa, kun kasetti häviää kuvasta, kuin taikaiskusta , koska kameran kuvausnopeus ei ole ihan parasta luokkaa.
 
Piraatti Harvest Moon

Tämmöinen piraatti sattui myös kohdalleni, ei perhana kun kyrsii sinne meni 35 euroa! Peli on Harvest Moon, mutta erikoiseksi muihin tähänmennessä saamiini piraatteihin on se että kasetissa lukee NLTONDO! Ostettu Huuto,netistä, kesti kuukauden kun edes sain pelin eikä jätkä vastaa maileihin.

Järki älä jätä....
 
Huuto.netin kautta tulee nykyään paljon piraatteja. Suosittelen negatiivisen palautteen antamista ja ilmoitusta huuto.netin ylläpidolle. Kyllä siinä kauppahalut hupenevat kun tunnukset suljetaan...
 
feldon sanoi:
Huuto.netin kautta tulee nykyään paljon piraatteja. Suosittelen negatiivisen palautteen antamista ja ilmoitusta huuto.netin ylläpidolle. Kyllä siinä kauppahalut hupenevat kun tunnukset suljetaan...

Ei paljoa auta tuo huuto.nettiin itkeminen. Onpa tuolla yksi jannu joka myy "import" CDitä ja DVDitä jotka ovat siis piraatteja. Tiedän varmasti että ainakin tusina jannua on miehestä valittanut mutta tunnukset pysyvät yhä. Ei tunnu olevan suurta kiinnostusta aiheeseen tuolla.
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

keiu sanoi:
Ei paljoa auta tuo huuto.nettiin itkeminen. Onpa tuolla yksi jannu joka myy "import" CDitä ja DVDitä jotka ovat siis piraatteja. Tiedän varmasti että ainakin tusina jannua on miehestä valittanut mutta tunnukset pysyvät yhä. Ei tunnu olevan suurta kiinnostusta aiheeseen tuolla.
Outoa :confused: Huuto.netin loru on pian lopussa, jos moderointi on noinkin lepsua.
 
huuto.net huijarit

feldon sanoi:
Outoa :confused: Huuto.netin loru on pian lopussa, jos moderointi on noinkin lepsua.

Noniin, välttäkää tunnusta mikke35, myy piraatteja , kuukauden toimitus, ei anna yhteystietoja eikä vastaa maileihin...
 
Vastaus: huuto.net huijarit

Pegi sanoi:
Noniin, välttäkää tunnusta mikke35, myy piraatteja , kuukauden toimitus, ei anna yhteystietoja eikä vastaa maileihin...

Kai olet ilmoittanut ylläpidolle? Kyllä hekin töitä tekevät, eli tyypin bannaus olisi mahdollinen.

Itse tein ilmoituksen yhdestä tyypistä, jonka epäilin käyttävän kahta tunnusta ja vedättävän huutojaan korkeammiksi. Olin oikeassa ja nyt on tunnukset lukittuina. Lisää vastaavaa niin menee IP banniin...
 
Vastaus: huuto.net huijarit

Minulle on myyty näköjään piraatti peli sillä sen takana lukee nintondo myyjä sanoi että peli on jenkki versio mutta ei siltä näytä maksoin pelistä 30 vaikka peli toimii kannattaisiko se palauttaa?
 
Vastaus: huuto.net huijarit

Wille__90 sanoi:
Minulle on myyty näköjään piraatti peli sillä sen takana lukee nintondo myyjä sanoi että peli on jenkki versio mutta ei siltä näytä maksoin pelistä 30? vaikka peli toimii kannattaisiko se palauttaa?

Todellakin "kannattaa" palauttaa. Kyllähän minuakin pännisi maksaa piraatista 30e - tai ylipäänsä maksaa sellaisesta.
 
Vastaus: huuto.net huijarit

Unreal-Hawk sanoi:
Todellakin "kannattaa" palauttaa. Kyllähän minuakin pännisi maksaa piraatista 30e - tai ylipäänsä maksaa sellaisesta.

Jenkkiversioihin ei kannata aina luottaa, nimittäin käsiini ei ole vielä tullut yhtään "europiraattia" nm. 5 piraatin omistaja :mad:
 
Ylös Bottom