Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tonppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Onse ihme kun Nintendon (GBA) pelejä väärentävät, en ole kuullut että esim. xboxin piraatteja olisi myyty tuolla.
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Soultek-nimimerkki myy huuto.netissä piraatteja ja oikein tehtailee niitä eteenpäin. Ylläpidolle ilmoitettu, ei tuntunut kiinnostavan. AMO:lle mennyt myös info.

Älkää siis ostako kyseiseltä jannulta mitään...

Kovasti ihmettelen niitä, jotka antavat positiivisen palautteen myyjälle, vaikka ovat maksaneet yli 20 euroa piraatista!!!
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Tonppa sanoi:
Soultek-nimimerkki myy huuto.netissä piraatteja ja oikein tehtailee niitä eteenpäin. Ylläpidolle ilmoitettu, ei tuntunut kiinnostavan. AMO:lle mennyt myös info.

Älkää siis ostako kyseiseltä jannulta mitään...

Kovasti ihmettelen niitä, jotka antavat positiivisen palautteen myyjälle, vaikka ovat maksaneet yli 20 euroa piraatista!!!

Huuto.netissä kaikkilla ei ole tietämystä GBA:n piraattipeleistä, ja muutenkin niitä piraatteja on todella vaikea erottaa aidoista pelkän ilmoituksen perusteella. Itselläni soivat hälytyskellot, jos ilmoituksessa mainostetaan pelkkää kasettia (ohjeet ja paketti ovat mystisesti hävinneet).

Sievoisia summia ovat varmasti nämä piraattipelien myyjät tienanneet. Peli ostetaan Kiinasta eurolla ja myydään sitten huuto.netissä 20:llä. Easy money, mutta niin kovin väärin.

Itse en rupea epäiltyjen nimerkkejä listaamaan, koska siitä kuitenkin napsaahtaa jokin oikeusjuttu :rolleyes:
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Mitäs vikaa noissa piraattipeleissä on toiminnan suhteen? Eivätkö ne pelitä kuitenkin samalla tavalla kuin orkkiksetkin?
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Jumala sanoi:
Mitäs vikaa noissa piraattipeleissä on toiminnan suhteen? Eivätkö ne pelitä kuitenkin samalla tavalla kuin orkkiksetkin?
Tallennuksen kanssa on kuulemma ollut vaikeuksia ja tosiaan paristomuistin kesto on vähän niin ja näin. Eräät piraatit eivät taasen ole kuin 80-90% käännöksiä, eli esimerkiksi loppudemo on saattanut unohtua pois. Todella palkitsevaa pelata peliä tuntikaupalla vain huomatakseen, että viimeinen kenttä puuttuukin kokonaan :rolleyes:
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Jumala sanoi:
Mitäs vikaa noissa piraattipeleissä on toiminnan suhteen? Eivätkö ne pelitä kuitenkin samalla tavalla kuin orkkiksetkin?

Paristomuisti on laadultaan huono...

[EDIT] Feldon se kerkesi ensin, hidas hidas... [/EDIT]
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Itselläni on tullut vastaan erittäin hyviä piraattipelejä paristojen suhteen, mutta kun itse olen tälläinen kauppamies enkä voi myydä piraatteja eteenpäin sillä siitä saa huonoa mainetta, laitonta ja vielä saattaa tulla bannit. Jälleenmyyntiarvo oikeastaan 0 eur....

Kyllä se on se epätietous, mutta olen itsekin ostanut Soultekilta pelin ja sain kumminkin palautettua.

Eräässä piraatissa oli alkutekstit missä v*ttuiltiin Nintendolle jne. :o
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Huusin noin pari viikkoa sitten soultek nimiseltä tyypiltä (useita palautteita piraattien myymisestä) SuperStar Sagan. Piraatti oli. Onneksi sain palauttaa sen. Lisäksi huusin viikko sitten Mario vs. Donkey Kongin cougarilta. Piraatti sekin. Huuto.net siis kyseessä.
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Kuten jo sanottu, Soultekiä ja Cougaria kannattaa välttää kaupankäynnissä, sillä ko. herrat myyvät vain ja ainoastaan piraatteja - Cougar myy myös J-Rock-kiekkojen bootlegejä.
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Jep, Cougar , soultek ja mikke35. Välttäkää näitä herroja. Arvasin pelkän kuvien perusteella että herran (cougar) kaikki pelit olivat piraatteja. Pistin jopa viestiä asiasta hieman hänelle. Oli kuulema kuluttanut hirmuisesti rahaa peleihin ja myy ne vaikka olisivat piraatteja, kiisti kumminkin sen että olisivat piraatteja. Ihme juttu, miten KAIKKI omistamansa tusina pelejä ovat piraatteja? :rolleyes:

AINA negatiivistä piraattejen kauppialile!

Ellei kyseessä ole vahinko ja myyjä palauttaa rahat...
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

"Cougar myy myös J-Rock-kiekkojen bootlegejä."

Hmm, itse ostin ko. herralta Malice Mizerin Complete Single Collectionin sekä Gakuton sinkun. Aitoja ovat. Ei mitään Ho Son -recordsin puoliaitoa roskaa. Tosin en yhtään ihmettele, vaikka koukari myisikin ensisijaisesti merirosvoja. Olin onnekas, phew.
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

Bambuloosa sanoi:
Oikea asenne veloxnebillä.Päreiksi vaan!

Kiitti. Eipä ole tullut tuon piraatti Harvest Moonin jälkeen eBaysta GBA -pelejä ostettua. Kaipa sieltä vielä aitojakin löytää, kunhan ei hae niitä halvimpia. Eipä ole tullut nyt muutakaan sieltä hommattua, kuin pari GC-peliä. Niiden aitouteen voi onneksi vielä luottaa.
 
Vastaus: Piraatti-Zelda, #%"#@¤!!??

veloxneb sanoi:
Olen kyllä saanut myös aitoja GBA-pelejä eBaysta. Joiltakin yksityisiltä, kun kuvassa on näkynyt kaikki tilpehöörit Precautions Bookletteineen päivineen , ja sellaisilta luotettaviksi havaituilta myyjiltä, joilta olen ostanut esim. DC-pelejä. Hinta kertoo paljon. Jos vasta ilmestyneen pelin saa 15 eurolla, niin pitäisi sen vähän epäilyksiä herättää.

Tonppa, katso lukeeko kasetin takana varmasti "Nintendo". Sitten katso sinne kontaktiliuskojen yläpuolelle. Siellä pitäisi näkyä vihreää piirilevyä, jossa on valkoisella kirjoituksella Nintendon copyright-merkintä. Kolmas konsti on katsoa, miten kasetti istuu GBA:han. Kasetin "olkapäät" pitäisi ottaa GBA:n reunaan kiinni. Jos kasetti jää ikäänkuin kantamaan, ja olkapäiden alle jää rakoa, on peli piraatti.

Jaaha, ikävä kyllä täytyy palauttaa tämä ketju tai oikeastaan sen piratismin vastainen sisältö mieliin. Tilasin ensimmäistä kertaa ebaysta GBA-pelin ja vielä yksityiseltä myyjältä, jolla oli vain yksi peli silloin myynnissä ja sain kuvainnollisesti sitä itseään postiluukusta. Otin veloxnebin viestin tuohon lainaten, koska siinä on kaikki miltä jatkossa näiltä voi välttyä tai sitten tunnistaa.

Erittäin hyvä kopio on tämä omakin, mutta jokin sai heti alusta epäilemään, ettei ihan kunnon versio ole kyseessä. Onneksi on tämä ketju ja hyvät ohjeet miten tunnistaa, kaikesta oli apua etenkin tuo piirilevyn tekstin puute on aika varma kikka ja kasetti tosiaan on aavistuksen korkeampi jne. Taidan jättää ebaysta tilailemisen tähän yhteen GBA-peliin.

Niin omasta kohtalosta, enköhän saa rahat Paypalilta, mutta myyjä pyytää mua postittamaan pelin hänelle eli ne kulut tulevat omista. Onhan se hyvä jäädä vähän tappiolle, niin muistaa jatkossa paremmin :).
 
Ylös Bottom