Pisin tauko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmetys
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Ihmetys

New Member
Nooh, ite en ole koskenut ps2 pelitarkoituksessa sitten viime marraskuun. Kiinnostus tipahtanut jostain kumman syystä.
Siksi ajattelin vähän tiedustella teidän "taukoja".

Itse odottelen sitä,ehkä hyvääkin, peliä nimeltä FFXI.

Viime vuosi meni Tanskassa ilman televisiota. Pelaaminen oli aika vaikeaa. Toisaalta tekemistä ja ihmeteltävää oli joka päivä niin paljon, että tuskin pelaamiselle olisi kovin paljoa aikaa muutenkaan jäänyt.

Noin 2,5 vuotta, sitten iski peli kärpänen uudelleen ja se on ollut menoa se. Kun tauko tuli sen aloitti intti, jolloin ei pahemmin pelattu, eikä sen jälkeen vain innostanut. Muutaman hassun kerran taisin pc:llä jotain autopelin demoa vähän pelata, mutta mitään kunnon pelaamista ei ollut.

Pelaaminen lähti käyntiin uudestaan kun iski himo ostaa uusi konsoli (samaan aikaan liityin tänne), niin ostin Xboxin ja Halon. Halolla luulin pärjääväni seuraavat puolivuotta, mutta muutaman kuukauden päästä olikin kolme peliä lisää. Puolivuotta boxin oston jälkeen ostin Cuben sen rinnalle. Taisin hurahtaa lopullisesti pelaamiseen, mutta pitkä tauko teki hyvää.

Eikö tämänkin vois siirtää tuonne yleiseen pelikeskusteluun.

Itselläni on varmaan tuommoinen parin kuukauden tauko pisin, sekin johtui siitä kun muutti omaan kämppään uudelle paikkakunnalle niin oli sen verran paikkoja ja asioita mistä piti ottaa selvää ja mihin piti tutusta :)

Ei vain ollut aikaa (eikä ollut pelaaminen yleisesti edes mielessä). Nykyään pelaaminen on yksi suurimpia ajan syöjiä työn rinnalla. :)

Tuossa 2000-2002 tuli pelattua lähinnä satunnaisesti niin että saattoi tulla parinkin kuukauden taukoja. Viime vuonna pisimmät tauot tuli intissä eli noin 2 viikkoa. Tänä vuonna taitaa olla korkeintaan yksittäisiä päiviä jolloin ei ole tullut pelattua.

Nyt alkuvuosi on ollut hiljaista. Yhtään viikkoa ei ole varmaan mennyt, etten olisi jotain pelannut, mutta kaikki laajemmat projektit ovat jääneet väliin. Vanhoja pelejä on turvallista kerrata, kun mikään muu ei maistu. Eilen meni läpi Crash Bandicoot 2. Taas.

Viimeiseen 7 vuoteen pisimmät pelitauot ovat olleet viikon-parin luokkaa, nekin pakon sanelemina työ- tai muiden kiireiden takia. Konsoli kulkee kätevästi mukaan mökillekin (jos vaikka sattuu satamaan, tai no, auringonpaistekin on itse asiassa aika vaarallista...). Taidan olla toivoton tapaus?

Viime syksyn oleskelu Swazimaassa aiheutti kolmen kuukauden paussin. Äidin jälkeen eniten ikävä olikin pelejä.

Eipä nuo pisimmät ajat pelaamatta ole olleet kuin hiukan toista viikkoa pitkiä. Aina hiukankin pidemmän tauon jälkeen on niin hirveä himo pelata että.

Nyt justiinsa oli sellainen kummallinen 2 kuukauden tauko. Ei vain innostanut. Kunnolla ei ole tullut pelattua yli vuoteen, vain satunnaisesti jotain pelaamista kavereiden kanssa. 2kk absoluuttinen putki katkesi siihen, kun tuli kajottua pikkuveljen GTA: Vice Cityyn. Kuitenkin tulee vieläkin hyvin vähän pelattua. Leffojen parissa kuluu vapaa-aika nykyään entistä enemmän.

Tässä jokin aika sitten oli tauko varsinkin SOCOM 2:ssa ja aika monessa muussakin räiskyttelyssä. Jotenkin tuntui vaan että olin kurkkua myöten täynnä kaiken maailman deathmatch-muunnelmia. Sama juttu autopeleissä.

Ehkä se on vaan sitä kun on pelannut autoiluja ja räiskintöjä yli kymmenen vuotta, niin aika harva uusi yrittäjä jaksaa enää innostaa. Tuntuu että on jo nähnyt kaiken eivätkä kauniit kuoret tai hieman pelistä toiseen muunneltu peli-idea jaksa enää innostaa.

Pitänee ruveta kokeilemaan tanssimattopelejä tai jotain muuta tyystin erilaista.

Mulla pelaaminen tulee tavallaan kausissa. Välillä on tosi innostunut ja seuraa pelimaailman uutisia ja pelaa kokoajan. Välillä taas saatta olla kuukauden melkeinpä pelaamatta. Ennen sitä pelasi paljon enemmän kuin nykyään. Tosin nykyään on muitakin harrastuksia niin niihin menee aikaa paljon.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FunkyPunk
Mulla pelaaminen tulee tavallaan kausissa. Välillä on tosi innostunut ja seuraa pelimaailman uutisia ja pelaa kokoajan.

Mulla on ihan sama juttu. Välillä on todellakin tosi innostunut ja pelaa koko ajan ja seuraa pelimaailman juttuja, mutta välillä taas ei jaksa innostaa paljoakaan.

Ennen kun PS2:sen hankin tuossa n. kuukausi sitten niin olin viimeksi pelannut tammikuussa. Xbox:illa. PS2:sen hankinnan jälkeen pelasin paljon, mutta nyt on taas vähän hiljaista..

Hiljaisuus kyllä loppuu kun Richard Burns Rally ilmestyy heinäkuun alussa ja Driv3r:kin pitää varmaan pelaamassa kunhan saa sen hankittua :cool:

Ja syksyllähän niitä hankittavia pelejä tuleekin ihan kivasti. Esim GT4 ja GTA: San Andreas:p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nupe_31
Mulla on ihan sama juttu. Välillä on todellakin tosi innostunut ja pelaa koko ajan ja seuraa pelimaailman juttuja, mutta välillä taas ei jaksa innostaa paljoakaan.

Sama juttu täällä. Talvella tulee pelattua aika paljon, mutta kesä houkuttelee ulkoilemaan niin että pelaaminen jää välillä kokonaan tauolle. Nyt taisi olla reilun parin kuukauden tauko, mutta juhannuksen sää tuotti sellaisen pettymyksen että sitä lievittääkseni innoistuin taas pelaamaan :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XRay
Ehkä se on vaan sitä kun on pelannut autoiluja ja räiskintöjä yli kymmenen vuotta, niin aika harva uusi yrittäjä jaksaa enää innostaa. Tuntuu että on jo nähnyt kaiken eivätkä kauniit kuoret tai hieman pelistä toiseen muunneltu peli-idea jaksa enää innostaa.

Pitänee ruveta kokeilemaan tanssimattopelejä tai jotain muuta tyystin erilaista.
Siinä tapauksessa suosittelen PlayStation 2:n Singstar-peliä!

Vastaus: Pisin tauko?

Nyt en ole kuukauteen pelannut ainuttakaan peliä. Hassua sinänsä, kun lomalla olisi kerran ollut aikaa, mutta ehkä pelaaminen onkin minulle enemmän arki-iltojen ratto. Täytyy sanoa, että rahaa on säästynyt (muihin tuhlailuihin) melkoisesti, kun pelit ovat olleet poissa mielestä.

Ylös Bottom