Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play-Asia.com alennuskoodit

Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

10$ off 50$:

RA-IQL-GDR

Sallittua on myös käyttää allekirjoituksen linkkiä ostoksia tehdessään.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Yksi kympin koodi löytyy täältäkin, kun eräs koodin pyytänyt jannu ei vastaa...

Laita viestiä, jos on tarvetta.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

10 off 50 kupongille olisi käyttöä. Käyttäisin toki afflinkkiäsi. :)

Edit: Ei tarvetta enää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Tästä ilman mitää affeja: FB-TOF-DMZ. Koodi on 5off50 ja voimassa 16. elokuuta asti. Ilmotelkaa kun olette käyttäneet ettei kaikki turhaan kokeile.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Nyt olisi tarve saada $10 koodi heräteostosta varten.

Käytän luonnollisesti affilinkkiä, jos minulle sellainen tarjotaan. Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Onko kenelläkään tarjota alennuskoodia, joko $5 tai $10 dollarin edestä? Käytän myös toki afflinkkiä, mikäli haluat.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Onko kenelläkään tarjota alennuskoodia, joko $5 tai $10 dollarin edestä? Käytän myös toki afflinkkiä, mikäli haluat.

Tällä viikolla on kaksi vitosen kuponkia todennäköisesti tulossa.

EDIT: Ensi viikon alkuun näemmä menivät.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Onko kenelläkään tarjota alennuskoodia, joko $5 tai $10 dollarin edestä? Käytän myös toki afflinkkiä, mikäli haluat.

Minulla olisi yksi 5 dollarin kuponki, mutta yksityisviestilaatikkosi oli täysi. Ilmeisesti olet jo saanut alennuskoodisi? ;)

Jos jollakin muulla on tarvetta, niin voit yrittää (mökkeilykausi) saada minua kiinni yksityisviestillä.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Minulla olisi yksi 5 dollarin kuponki, mutta yksityisviestilaatikkosi oli täysi. Ilmeisesti olet jo saanut alennuskoodisi? ;)

Jos jollakin muulla on tarvetta, niin voit yrittää (mökkeilykausi) saada minua kiinni yksityisviestillä.
Juu ei enää tarvetta kupongeille, kiitti kuitenkin.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

10$ off 50$ koodille olisi käyttöä. Käytän tietysti affilinkkiä.

Privaan koodia, teen tilaukseni huomenna päivällä.

EDIT: Varmuuden vuoksi saa laittaa myös 5$ off 50$ koodia privaan. Kerron kyllä, jos ei ole tarvetta koodille.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Ois vapaan yks $10 (voimassa n. 13.8 asti) ja $5 (voimassa 31.7 asti) et jos kiinnostaa niin pm:ää


Voi olla että päivän parin sisällä tulee toinen $10
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Olisi tarvetta 10$ alennuslipukkeelle, joten jos tiistaihin mennessä joku pystyisi lahjoittamaan, niin olisin todella onnellinen.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Missä vaiheessa toi koodi pitää laitaa, itselleni ei ainakaan näkyny missään kohassa vaikka ostoksia on 54$ edestä?
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Missä vaiheessa toi koodi pitää laitaa, itselleni ei ainakaan näkyny missään kohassa vaikka ostoksia on 54$ edestä?

Vaikka firma ei tätä kovin näkyvästi sanokaan, alennuskoodeja ei voi käyttää alennustuotteita ostettaessa. Tämä pätee muihinkin kuin vain viikkospesiaaliin. Jos ostoskorissa on aletuotteita, alennuskoodin kenttää ei tule kassalla lainkaan näkyviin. (Kierot kapitalistit! :) )
 
Ylös Bottom