Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play-Asia.com alennuskoodit

Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Nyt on mahdollisuus auttaa miestä mäessä ja lahjoittaa minulle 5 dollarin alennuskuponki. Otan myös mielelläni vastaan 10 dollarin kuponkeja. Kiitoksia ja hyvää joulua!
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Joel-san sanoi:
Nyt on mahdollisuus auttaa miestä mäessä ja lahjoittaa minulle 5 dollarin alennuskuponki. Otan myös mielelläni vastaan 10 dollarin kuponkeja. Kiitoksia ja hyvää joulua!

Laitoin 5$ koodin yv:llä.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Jos jollain on ylimääräinen vuoden vaihteessa vanheneva $10 alennuskoodi, voisi mulla olla sille käyttöä. Jos on, lähetä privana.

EDIT: Enää ei tarvitse lähettää. Sain jo kaksi..... ja keksin kummallekin käyttöä. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Multa löytyy 2kpl $5 -kuponkeja.

Kyselkää privalla mutta ehtona on että tilaatte mun linkin kautta ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Jos joltain löytyy vielä alennuskuponkeja, niin ottaisin mielelläni vastaan. Pitäisi tilata COD3 ja sen hinta menee tällä hetkellä juuri sopivasti tullirajan yli (53,90$=vähän reilut 40)

Kiitos.
Kiitos kaikille, kuponkeja rupesi ropisemaan oikein urakalla =)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

jos jollain nyt on noita alennuskoodeja ihan huuluna tai edes yksi millä ei tee mitään niin täällä ois yksi onnellinen Wiin omistaja jolle kelpaisi pienikin alennus:)

kiits,
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Etoukka sanoi:
jos jollain nyt on noita alennuskoodeja ihan huuluna tai edes yksi millä ei tee mitään niin täällä ois yksi onnellinen Wiin omistaja jolle kelpaisi pienikin alennus:)

kiits,

Pistin privaan.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Voiko noita käyttää montakin yhteen tilaukseen? Nyt olis tulossa $65 paketti (vähän jännittää tullin toiminta) eli jos löytyy ylimääränen/ylimääräsiä kuponkeja niin ovat tervetulleita minullekin.

Joku minulle lähetti viimeksi koodin vaikka en sitä sillon vielä tarvinnut, kiitos siitä kuitenkin vaikka en muista enää kuka se oli.

E:Toimiikohan nuo koodit vielä jos tilaa kun kuukausi vaihtuu ennen kun paketti lähtee matkaan? Tilaushan menee kyllä aikasemmin perille mutta onhan se mukava tämäkin varmistaa.

E2: Tuollanen 10$ kuponki ois tässä tapauksessa aika jees. Pistäkää privaa jos löytyy
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Täältä löytyy kanssa 5$ koodeja muutama. Privalla saa. 10$ meni jo käyttöön, että sitä ei valitettavasti löydy.

edit: Ja siis 1 per tilaus ja tilaushetkellä pitää olla voimassa. Muuten ei väliä.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

jos jollain olisi laittaa privaan vaikka 5$ alennuskoodi niin saisi säästettyä senkin summan :)

ja tietenkin kaikki mahdolliset kiitokset ja palvonnat lähettäjälle :D
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Moonwolf sanoi:
jos jollain olisi laittaa privaan vaikka 5$ alennuskoodi niin saisi säästettyä senkin summan :)

ja tietenkin kaikki mahdolliset kiitokset ja palvonnat lähettäjälle :D

Lähetetty...

(paistattelee itseään palvonnassa) :cool:
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

nothing sanoi:
Lähetetty...

(paistattelee itseään palvonnassa) :cool:

sitten enää pitäisi kehittää tuohon pakettiin 15.1$ edestä tavaraa :D noh se onneksi tulee aika helposti (luultavasti) :rolleyes:
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Jos joltain löytyy voucheri käyttämättömänä, ottaisin sen ilomielin yksityisviestillä vastaan.
:eek:
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Tarvitaan:

Yksi pieni alennus. YVllä jos joku voisi laittaa niin, kiitos!
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Moi, olisin tilailemassa tamineita tuolta play-asiasta, ja menee yli tuon 50 euron :( .
Ilman postikuluja maksaa US$ 54.88 ja postikulujen kanssa 67,38 = n.52 euroa. Voisiko joku alentaa hintaani sekä jännitystä tullijutuissa koodikupongilla? Ilmeisesti vain se 5 dollarin koodi käy, koska ilman postikuluja hinta ei vielä nouse yli $60. Ja postikuluja ei oteta mukaan, right? Hinta jäisi näin alle 50 euron, tosin ei alle 50 dollarin.
Jos voitte vaan jelppia, olisi hieno juttu :).
Tällainen toiminta on kyllä järkevää :D . Minulta voi sitten pyydellä koodia jos tarvetta tulee kun olen tilauksen tehnyt.

Koodi saatu, kiitokset tucoon :) :)


Ps. Kumpaa kannattaa käyttää, tuota pakettia (Economy Air Box) vai pehmustettua kirjettä (Economy Air Bubble)?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Falgor sanoi:
Moi, olisin tilailemassa tamineita tuolta play-asiasta, ja menee yli tuon 50 euron :( .
Ilman postikuluja maksaa US$ 54.88 ja postikulujen kanssa 67,38 = n.52 euroa. Voisiko joku alentaa hintaani sekä jännitystä tullijutuissa koodikupongilla? Ilmeisesti vain se 5 dollarin koodi käy, koska ilman postikuluja hinta ei vielä nouse yli $60. Ja postikuluja ei oteta mukaan, right? Hinta jäisi näin alle 50 euron, tosin ei alle 50 dollarin.
Jos voitte vaan jelppia, olisi hieno juttu :).
Tällainen toiminta on kyllä järkevää :D . Minulta voi sitten pyydellä koodia jos tarvetta tulee kun olen tilauksen tehnyt.

Ps. Kumpaa kannattaa käyttää, tuota pakettia (Economy Air Box) vai pehmustettua kirjettä (Economy Air Bubble)?

Privaan laitoin...
 
Ylös Bottom