Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
ai, kurjaa.... miksei ne toimita? Olisin haluunu valkoisen dualshock3
Miksi kaikki laittavat aina noita Play-Asian afflinkkejä tänne? Mitä käytännön hyötyä niistä on heille?
Ai ne on näitä joo. Kovat rahat taitaa olla liikkeellä, kun joka viestiin ja allekirjotukseen noita linkitelläänHmm... Miten ois vaikka se, että ne linkittäjät saavat siitä rahaa.
Ai ne on näitä joo. Kovat rahat taitaa olla liikkeellä, kun joka viestiin ja allekirjotukseen noita linkitellään
Rahaa virtaa.
Tottahan se on, että tuolta saa XO tuotteita suoraan sanoen pilkkahintaan kun verrataan Suomessa myytäviin vastaaviin. Minä en vielä ole tuolla kauppaa käynyt, tosin pari kappaletta 10$ alennuskuponkeja löytyy niin voisi hyvinkin tuolta jonkun uutuunpelin tilata. Hinnaksi jäisi aika vaivainen summa. Tuota en tiennyt, että tuolta ostetut live-kortit toimivat Suomessa.Offtopiciahan tämä, mutta menkööt. Hommahan menee suurinpiirtein siten, että "suosittelija" saa n. 3 dollaria jos ostaja ostaa 50$ pelin. Yleensä suosittelija on kuitenkin antanut vastineeksi esimerkiksi 5$ alennuskupongin, joten kaikki periaatteessa voittavat. Play-Asia on vieläpä niin mahtava kauppa, että siihen tutustuttaa uusia pelaajia oikein mielellään. Monet maksavat peleistä ja esim. Livestä tuplahintaa, kunnes sattuvat klikkaamaan jonkun onnellisen affilinkkiä ja löytävät tuon itäisen pelikaupan ihmemaan.
Nimimerkillä "Kaikki uutuuspelit alle 40$, 12kk Live alle 40. Happy happy joy joy."
P.S Ei helevetti tuli likainen olo tästä viestistä.
Tottahan se on, että tuolta saa XO tuotteita suoraan sanoen pilkkahintaan kun verrataan Suomessa myytäviin vastaaviin. Minä en vielä ole tuolla kauppaa käynyt, tosin pari kappaletta 10$ alennuskuponkeja löytyy niin voisi hyvinkin tuolta jonkun uutuunpelin tilata. Hinnaksi jäisi aika vaivainen summa. Tuota en tiennyt, että tuolta ostetut live-kortit toimivat Suomessa.
Vielä ihan mielenkiinnosta mihin noi afflinkki-rahat maksetaan kun porukkaa klikkaa niitä?
Tarvisin alennuskoodin, olen tilaamassa yli $80 joten jos jollain on jotain hyviä koodeja niin laittakaa vaikka privana, voin käyttää antamaanne affilinkkiä.
Kannattaakohan tuon kokoinen kauppa, tulli kuitenkin ottaa omansa välistä...