Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Play-Asia.com alennuskoodit

Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

minulta saa yksityisviestillä pyytämällä yhden -5$ kupongin. Edellytän tosin, että play-asian tilaus tehdään minun affilinkillä, niin hyödytään kumpainen jotain.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

NC-RKO-RNY (5 dollaria pois 50 dollarin tilauksesta)

Expires on 09. Mar, 2008
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Laitan nyt ihan uuden viestin tuohon edellisen perään, jotta tämä tärkeä ketju saa ansaitsemaansa huomiota.

En ainakaan huomannut, että tässä ketjussa olisi mainittu että P-A:n foorumilla StrikeBangilla on taas "promotion"-tarjous, eli kun kirjoitat 29.2 mennessä viisi(5) hyväksyttyä viestiä heidän foorumilleen, niin saat 10$ alennuksen vähintään 50$ tilauksiin.

Linkki.

Kaikki vaan kirjoittelemaan ja jos ei itse ole kupongille käyttöä, niin ole hyvä ja tule jakamaan se tänne. ;) Ja voimassahan nuo kupongit ovat 60 päivää niiden vastaanottamisesta.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Miksi kaikki laittavat aina noita Play-Asian afflinkkejä tänne? Mitä käytännön hyötyä niistä on heille?
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Ai ne on näitä joo. Kovat rahat taitaa olla liikkeellä, kun joka viestiin ja allekirjotukseen noita linkitellään :D

Rahaa virtaa.

Offtopiciahan tämä, mutta menkööt. Hommahan menee suurinpiirtein siten, että "suosittelija" saa n. 3 dollaria jos ostaja ostaa 50$ pelin. Yleensä suosittelija on kuitenkin antanut vastineeksi esimerkiksi 5$ alennuskupongin, joten kaikki periaatteessa voittavat. Play-Asia on vieläpä niin mahtava kauppa, että siihen tutustuttaa uusia pelaajia oikein mielellään. Monet maksavat peleistä ja esim. Livestä tuplahintaa, kunnes sattuvat klikkaamaan jonkun onnellisen affilinkkiä ja löytävät tuon itäisen pelikaupan ihmemaan.

Nimimerkillä "Kaikki uutuuspelit alle 40$, 12kk Live alle 40. Happy happy joy joy."

P.S Ei helevetti tuli likainen olo tästä viestistä. :rolleyes:
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Offtopiciahan tämä, mutta menkööt. Hommahan menee suurinpiirtein siten, että "suosittelija" saa n. 3 dollaria jos ostaja ostaa 50$ pelin. Yleensä suosittelija on kuitenkin antanut vastineeksi esimerkiksi 5$ alennuskupongin, joten kaikki periaatteessa voittavat. Play-Asia on vieläpä niin mahtava kauppa, että siihen tutustuttaa uusia pelaajia oikein mielellään. Monet maksavat peleistä ja esim. Livestä tuplahintaa, kunnes sattuvat klikkaamaan jonkun onnellisen affilinkkiä ja löytävät tuon itäisen pelikaupan ihmemaan.

Nimimerkillä "Kaikki uutuuspelit alle 40$, 12kk Live alle 40. Happy happy joy joy."

P.S Ei helevetti tuli likainen olo tästä viestistä. :rolleyes:
Tottahan se on, että tuolta saa XO tuotteita suoraan sanoen pilkkahintaan kun verrataan Suomessa myytäviin vastaaviin. Minä en vielä ole tuolla kauppaa käynyt, tosin pari kappaletta 10$ alennuskuponkeja löytyy niin voisi hyvinkin tuolta jonkun uutuunpelin tilata. Hinnaksi jäisi aika vaivainen summa. Tuota en tiennyt, että tuolta ostetut live-kortit toimivat Suomessa.

Vielä ihan mielenkiinnosta mihin noi afflinkki-rahat maksetaan kun porukkaa klikkaa niitä?
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Tottahan se on, että tuolta saa XO tuotteita suoraan sanoen pilkkahintaan kun verrataan Suomessa myytäviin vastaaviin. Minä en vielä ole tuolla kauppaa käynyt, tosin pari kappaletta 10$ alennuskuponkeja löytyy niin voisi hyvinkin tuolta jonkun uutuunpelin tilata. Hinnaksi jäisi aika vaivainen summa. Tuota en tiennyt, että tuolta ostetut live-kortit toimivat Suomessa.

Vielä ihan mielenkiinnosta mihin noi afflinkki-rahat maksetaan kun porukkaa klikkaa niitä?

Live-korttien kanssa on vähän aina jännitystä. Kuulemma kaikki eivät ole aina toimineet, kuten jonkinlaiset eri maiden "mainos"-kortit tai vastaavat. Kuitenkin esimerkiksi Aasia versio Halo 3 kortista toimi minulla täysin ongelmitta. Hintaa tuli se 35 erkkiä per 13 kuukautta. ;)

Rahat maksetaan kaiketi tilille jonkin kansainvälisen maksupalvelun kautta tms. Tästä minulla ei ole kokemusta, kun ei ole suoraansanottuna hirveästi kertynyt euroja tilille. :rolleyes: Helpompi tapa on käyttää rahat suoraan Play-Asiassa uusien tuotteiden ostamiseen (pyörä pyörii, kuten huomaat).
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

REHELLISYYSTESTI

Tarjoan tässä -10 koodin sille joka tilaa mun affilinkin kautta!!

Affi-linkki

DO-SBO-YCZ

Koodi spoilerista...
Jännittää ihan miten käy :)
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Jaetaan nyt iloa kaikille ja halpoja hintoja. HOX HOX. Tänään postiluukkuun ropsahti Strikebangista $ 10 off 50 $ kuponki ja koodia pukkaa tästä FQ-ATJ-EMT. 60 päivää aikaa käyttää, tuskinpa niin kauaa tosin vanhenee täällä. Nopeat syövät hitaat.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Kun tätä tuskin tulee itse käytettyä niin tässä kelle lie:

5$ off 50$ kuponki, koodi on: QL-NSL-QSY

Sananen tuosta affilinkki-systeemistä. Sinällänsähän tuo on Play-Asiaa käyttäville hyvä asia, vaikka jokainen yrittäisikin omalla affilinkillään saada helpotusta ostoksiinsa. Nytkin kaikki jakelevat alennuskuponkeja hyvään tahtiin, mikä on äärimmäisen mukavaa. Enpä oikein osaa selittää asiaani, mutta mielestäni ei olisi haittaa, vaikka kaikki affilinkin omistaisivat ja käyttäisivät toistensa linkkejä. Tästä lähin itsekin ostoksia tehdessä ajattelin alkaa käyttämään satunnaisia affilinkkejä (koska omanikin nyt hommasin), sillä kun kaikki tukevat toisiaan niin omalla tavallaan kaikki siitä myös hyötyisi. Olikohan tuossa nyt mitään järkeä? :eek:

Jossei muuta niin saa ainakin hyvän mielen auttaessaan toista pelaajaa :)
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Tässäpä jollekin 5 dollarin alennuskoodi (tilaus vähintään 50 dollaria): NG-MQT-TLL, kun ei tule itsellä käytettyä (vanhenee 18.2.2008). Olkaa hyvä! :)
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Tarvisin alennuskoodin, olen tilaamassa yli $80 joten jos jollain on jotain hyviä koodeja niin laittakaa vaikka privana, voin käyttää antamaanne affilinkkiä.
 
Vastaus: Play-Asia.com alennuskoodit

Tarvisin alennuskoodin, olen tilaamassa yli $80 joten jos jollain on jotain hyviä koodeja niin laittakaa vaikka privana, voin käyttää antamaanne affilinkkiä.

Kannattaakohan tuon kokoinen kauppa, tulli kuitenkin ottaa omansa välistä...
 
Ylös Bottom